یک استاد دانشگاه گفت: فعالیت های کارخانه سیمان ری، انفجارها و خاک برداری های مداوم موجب شده تا گنبد بقعه منسوب به بی بی شهربانو ترک بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از آن که مقاومت فلسطین یک پهپاد را در آسمان غرب رفح به پرواز درآورد، ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن مجبور به استفاده از سامانه گران‌قیمت گنبد آهنین شد.
با اعلام باشگاه ناپولی، جاکومو راسپادوری، مهاجم این تیم قراردادش با قهرمان فصل گذشته ایتالیا را تا سال 2028 تمدید کرد.
کارشناس مسائل اسلامی با اشاره به دلیل نبودن پرچم بر گنبد حرم مطهر مولای متقیان گفت: پرچم نشانه و نمادی برای خونخواهی و تقاص است و تقاص خون امام علی (ع) توسط فرزند بزرگوار ایشان، امام حسن (ع)، از ابن ملجم ملعون گرفته شد. در حالی که سایر ائمه اطهار علیهم السلام که به شهادت رسیدند، در انتظار قیام امام زمان (عج) هستند تا قاتلان ایشان را قصاص کنند.
رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه مدعی شد که سامانه گنبد آهنین دریایی را با شبیه سازی تهدیدهای کنونی و آتی آزمایش کرده است.
اذعان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به شلیک نزدیک به ۳۰۰ موشک از سمت نوار غزه، ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری این موشک‌ها و تاکید حماس بر آمادگی کامل نیروهای مقاومت از جدیدترین تحولات غزه است.
روزنامه‌های مطرح عربی در صفحات نخست خود به این نکته اشاره کرده‌اند که شکست «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی در جنگ موشکی با مقاومت فلسطین به دلیل گسترش توان نظامی این گروه‌ها به وقوع پیوسته است.
منابع عبری اذعان کردند که سامانه گنبد آهنین ارتش رژیم صهیونیستی در هنگام حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرک‌های اطراف غزه، در اثر حملات سایبری از کار افتاده است.
پیش بینی سفر در تعطیلات پیش رو، مرمت و احیای عمارت مسعودیه، احیای جایزه صادراتی گردشگری و آبگیری اسخرهای پرورش میگو در کنار گنبد نمکی خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته‌ گذشته بود.
پیش بینی سفر در تعطیلات پیش رو، مرمت و احیای عمارت مسعودیه، احیای جایزه صادراتی گردشگری و آبگیری اسخرهای پرورش میگو در کنار گنبد نمکی خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته‌ گذشته بود.
پرچم گنبد حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به موزه ملی ورزش تقدیم شد.
همزمان با رویداد جهانی «ساعت زمین»، پل طبیعت و گنبد مینا خاموش می‌شوند.
در طی سال‌ها شخصیت‌های تاریخی زیادی در این آرامگاه ۳۰۰۰ متری آرامیده‌اند. قبر‌های شخصیت‌هایی، چون سید مهدی امامی، ناظم‌الاطبا، سعید نفیسی و ... را می‌توان درکنار بقعه سرقبرآقا دید.
والیبال گنبد و ارومیه: در تهران بازی نمی‌کنیم
تیم شهرداری گنبد در هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان برابر پاس گرگان به پیروزی رسید تا فاتح دربی حساس و سنگین استان گلستان باشد.
بنای اصلی بقعه امامزاده سید محمد نوربخش (ع) ساده و آجری است و توسط بانویی به نام «بی‌بی کوکب اعظم کاکویی» به کمک دیگر افراد خیر بازسازی‌شده است و البته بار دیگر در سال ۱۳۸۲ توسط اداره اوقاف و امور خیریه کن تعمیر و مرمت شد.
مشاور سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید که حمایت تل‌آویو از کی‌یف با ارسال سامانه پدافند هوایی «گنبد آهنین» غیرمحتمل است زیرا چنین اقدامی واکنش تند مسکو را به همراه دارد.
«محمد ذهنی» که در خیابان شهید مصطفی خمینی، آجیل و شکلات می‌فروشد، می‌گوید: «اینجا قبرستان عمومی است، اما به‌خاطر اینکه قدیمی شده و اجازه دفن نمی‌دهند، درهایش را بسته‌اند. بیش از ۵سال است که اینجا کاسبی می‌کنم و تا کنون کسی را ندیده‌ام که وارد این قبرستان شود. فکر می‌کنم اطرافیان اموات این قبرستان هم فوت کرده یا از تهران رفته‌اند که به آنجا سر نمی‌زنند.»
تیم سریک گنبد صدرنشین بدون شکست لیگ برتر زنان در هفته هفتم و پایانی دور رفت به مصاف طلوع مهر یزد می‌رود و در صورت شکست حریف قهرمانی‌اش در نیم فصل این رقابت‌ها قطعی می‌شود.
محمد شلتوکی، کارشناس حوزه نظامی و دفاعی گفت: گنبد آهنین در مقابل موشک‌های هایپرسونیک به چیزی مثل اسباب بازی شبیه است. دفاع موشکی صهیونیست‌ها در مقابل موشک‌های حماس هم ناکارآمد بود.
منابع عراقی اعلام کردند که گنبد حرم سقای دشت کربلا به همت خادمان آستان مقدس حضرت عباس(ع) شستشو شد.
فیلمی از لحظه فروریختن گنبد جامع مرکز اسلامی در جاکارتا اندونزی را مشاهده می‌کنید.
موافقت با روسیه بر سر لغو روادید گروهی، ترک خوردن بقعه بی بی شهربانو، تعیین تکلیف حراجی صنایع دستی و راه اندازی شهرک های اربعین از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
مسجد جامع عباسی که از آن با عنوان مسجد امام نیز یاد می‌کنند، شاهکار معماری، کاشی‌کاری و نجاری قرن یازدهم هجری است که بسیاری این اثر را چکیده یک‌هزار سال تلاش هنری برای مسجدسازی در ایران می‌دانند. مسجد امام اصفهان، ۱۵ دی ماه ۱۳۱۰ به‌شماره ۱۰۷ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد و همراه با میدان نقش‌جهان در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی بر اثر آن شهید و زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ