باشگاه الهلال بند پاداشی به ارزش 27 میلیارد تومان در قرارداد نیمار برای هر پستی که درباره عربستان منتشر کند قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نرمین سولمانوویچ، بدنساز 35 ساله اهل بوسنی، قتل همسر سابقش را به صورت زندگی در اینستاگرامش پخش کرد.
پاری‌سن‌ژرمن، نیمار و مارکو وراتی را از نیز برنامه پیش فصل خارج کرد.
مدیران پاری سن ژرمن در تلاش هستند تا کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، را به هر شکل ممکن در این باشگاه حفظ کنند.
فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان، سند پیوستن این کشور به پیمان مودت و همکاری جنوب شرقی آسیا را امضا کرد.
فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان، سند پیوستن این کشور به پیمان مودت و همکاری جنوب شرقی آسیا را امضا کرد.
بایرن مونیخ آماده است تا برای جذب هری کین و پرداخت رقم مدنظر تاتنهام 7 بازیکن را فروش برساند.
وزارت خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی از جمله تجاوز اخیر این رژیم به شهر و اردوگاه جنین را محکوم نمود.
مسئول بخش حجاج خارجی در وزارت حج عربستان اعلام کرد که تابعیت اکثر حجاج خارجی در مراسم امسال به کشورهای جنوب شرق آسیا برمی گردد.
مدیران پاری سن ژرمن آماده است تا پیشنهادی 150 میلیون یورویی برای جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، ارائه کند.
در پی عملیات ددمنشانه دیروز صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در شهر جنین که به شهادت و مجروح شدن شماری از فلسطینیان انجامید، وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای به شدت اقدامات این رژیم را محکوم کرد.
گاف جدید رئیس جمهور آمریکا از یک سو و درگیری میان نمایندگان عربستان و امارات در جنوب یمن از سوی دیگر، محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب بوده است.
«فیصل بن فرحان» و «سرگئی لاوروف» در حاشیه نشست وزرای خارجه خارجه گروه بریکس در پایتخت آفریقای جنوب با هم دیدار و رایزنی کردند.
عربستان سعودی روز دوشنبه ماموریت هیات نظامی مصر که چند روز پیش وارد عدن در جنوب یمن شده بود را اعلام کرد.
شرایط کنونی منطقه کاملا متفاوت است، روابط جدیدی در دنیا در حال شکل‌گیری است، مثلاً سازمان همکاری شانگ‌های که ما در آن عضو هستیم و سازمان بریکس (چین، روسیه، هند، برزیل و جنوب آفریقا) و امکانات آن‌ها، همگی نشانه ظهور یک نظم جهانی جدید و متفاوت است، از سوی دیگر توانایی‌های آمریکا و غرب مدام در حال کاهش است، نقش آن‌ها در کل جهان کمرنگ، تضعیف و در حال عقب‌نشینی شده است
مردم ساکن منطقه الباحه در جنوب غربی عربستان سعودی واقع در سلسله کوه‌های حجاز، صبح امروز دوشنبه با بارش برف شدید غافلگیر شدند.
به دنبال واژگونی یک اتوبوس در جنوب غرب عربستان، دستکم ۲۰ تن کشته و ۳۰ تن دیگر زخمی شدند.
مالک پرسروصدای چلسی این بار یک باشگاه فوتبال می‌خرد.
فارغ از هرگونه فضای دیپلماتیک تازه‌ای که از توافق موفقیت امیز ایران و عربستان سعودی ایجاد شود اسلام آباد و دهلی نو با دقت عمل و احتیاط رویکرد خود را تنظیم خواهند کرد.
گزارشگر مشهور فرانسوی در بازی روز گذشته پاری سن ژرمن با لیل از سوپر گل پیروزی بخش مسی از خود به بی خود شد.
ولیعهد عربستان در پی وقوع زلزله در جنوب ترکیه با رئیس جمهوری این کشور تلفنی گفتگو کرد.
مدیر مبارزه با آفات عمومی سازمان حفظ نباتات گفت: با توجه به بارندگی های کمتر از نرمال در جنوب عربستان، شرایط برای حمله ملخ صحرایی مساعد نیست.
بررسی‌های انجام شده حکایت از وجود ۱۲۰ گسل فعال در کشور دارد و رخداد‌های لرزه‌ای در ایران ناشی از فعالیت بعضی از گسل‌های فعال ایران هستند که در قسمت بالایی پوسته قرار دارند. به اعتقاد دکتر ندیم، محقق حوزه زلزله‌شناسی، مرز بین صفحه عربستان و صفحه اوراسیا از فلات ایران در زیر رشته کوه‌های زاگرس در غرب ایران و در امتداد دریای عمان در جنوب ایران می‌گذرد. علاوه بر این گسل بزرگ، بسیاری از گسل‌های فعال دیگر در فلات ایران وجود دارند که می‌توانند زمینلرزه ایجاد کنند.
گل دوم لهستان، امیدهای عربستان به‌ویژه گلر این تیم را برای کسب امتیاز از بین برد.
منابع خبری از کشته شدن ۳۵ نفر درپی درگیری ها بین شبه نظامیان وابسته به امارات و نیروهای دولت مستعفی وابسته به عربستان سعودی در جنوب یمن خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ