پاری‌سن‌ژرمن، نیمار و مارکو وراتی را از نیز برنامه پیش فصل خارج کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال بند پاداشی به ارزش 27 میلیارد تومان در قرارداد نیمار برای هر پستی که درباره عربستان منتشر کند قرار داده است.
نرمین سولمانوویچ، بدنساز 35 ساله اهل بوسنی، قتل همسر سابقش را به صورت زندگی در اینستاگرامش پخش کرد.
مدیران پاری سن ژرمن در تلاش هستند تا کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، را به هر شکل ممکن در این باشگاه حفظ کنند.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، حاضر شده دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد تا بتواند در اینتر بماند
بایرن مونیخ آماده است تا برای جذب هری کین و پرداخت رقم مدنظر تاتنهام 7 بازیکن را فروش برساند.
مدیران پاری سن ژرمن آماده است تا پیشنهادی 150 میلیون یورویی برای جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، ارائه کند.
وقتی جنین توسط پزشک داخل رحم گذاشته می‌شود، فضای رحم متشکل از سلول‌های غشای داخلی رحم (اندومتر) است که در دولایه روی هم قرار گرفته‌اند، جنین بین این دولایه قرار می‌گیرد و در این فضا حرکت می‌کند تا گیرنده‌های مناسب خود را پیدا کند و به آن‌ها جفت شود. این فضای اندومتر یک فضای تو خالی نیست که ایستادن خانم باعث افتادن جنین شود.
رئیس کمیته ملی المپیک فنلاند درباره موضع کمیته بین|‌المللی المپیک (IOC) در مورد بازگشت احتمالی ورزشکاران روسیه و بلاروس به مسابقات جهانی صحبت کرد.
ویکسلمن به Astronomy می‌گوید که می‌دانست پونز بروکس در سال ۲۰۲۴ به عنوان یک دنباله‌دار با چشم غیر مسلح احتمالی مشهود می‌شود؛ بنابراین یک روز، او با استفاده از نرم افزار SkySafari، مکان دنباله دار را در تاریخ و زمان کسوف ترسیم کرد و مکان مشاهده را در مسیر کلیت در جنوب تگزاس تعیین کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی 4-4 مقابل ساوتهمپتون در آخرین بازی فصل گفت تیمش از ناراحتی هواداران آگاه است و فصل بعد بهتر کار خواهد کرد.
ادعای جنون آنی در آخرین جلسه بازپرسی!
مالک پرسروصدای چلسی این بار یک باشگاه فوتبال می‌خرد.
خنده عجیب یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در دقایق پایانی بازی شب گذشته برابر رئال مادرید توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
روند بیماری ممکن است از دو هفته تا شش ماه طول بکشد. علائم مشابه مانند اسپاسم عضلانی، عدم کنترل عضله، بدتر شدن مشکلات حافظه ممکن است در انسان ایجاد شوند.
گزارشگر مشهور فرانسوی در بازی روز گذشته پاری سن ژرمن با لیل از سوپر گل پیروزی بخش مسی از خود به بی خود شد.
منابع مطلع در این باره گزارش دادند که برنز از عباس خواسته است که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش ملموس‌تری برای کنترل اتفاقات در اردوگاه جنین و شهر نابلس انجام دهند و به نظر می‌رسد که واشنگتن درحال حاضر بیش از هر زمان دیگری بر روی مهار گروه‌های مقاومت و در رأس آن‌ها گروه «عرین الأسود» و گردان جنین تمرکز کرده و از تشکیلات خودگردان خواسته است که در مقابل چنین اقداماتی سکوت نکند چراکه این سکوت به نفع آن نخواهد بود.
دربی کاتالونیا با داوری متئو لاهوز به جنجال کشیده شد. او تنها در 6 دقیقه به هفت بازیکن کارت زرد داد و دو نفر را نیز اخراج کرد تا فریاد خشم هواداران بارسا را بلند کند.
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار بسیاری از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
در شرایطی که آلودگی هوا به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده و به عنوان مثال، گرد و خاک غلیظ نفس شمار زیادی از هموطنان‌مان را در غرب و جنوب غربی کشور به شماره انداخته، کمبود‌هایی آشکار است که پایش میزان آلاینده ذرات معلق PM ۱۰ و PM ۲.۵ را غیر ممکن می‌کند. مثل ایستگاه‌های دایر در استان خوزستان که عمده آن‌ها قادر به اندازه گیری تنها یکی از شاخص‌های فوق هستند نه بیشتر!
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، شادی جالبی بعد از برتری تیمش مقابل فولام از خود بروز داد.
ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل لچه در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
تعداد مطلق افراد در یک کشور مهم‌ترین عامل نیست. در عوض، این نرخ رشد یا کاهش جمعیت آن است که کلید چشم انداز آینده یک کشور است. این امر تعیین می‌کند که اوضاع با چه سرعتی در حال تغییر است. در تعدادی از کشورها، به ویژه در جنوب آفریقا جنوبی (یکی از پنج منطقه تعریف شده توسط سازمان ملل متحد) نرخ باروری واقعا کاهش یافته و استفاده از روش‌های پیشگیری از بارداری در حال افزایش است.
خودکشی برای عشقی خیابانی!
جنون خرید در فولاد؛ نکونام دنبال اسماعیلی و دژاگه!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ