مردم ساکن منطقه الباحه در جنوب غربی عربستان سعودی واقع در سلسله کوه‌های حجاز، صبح امروز دوشنبه با بارش برف شدید غافلگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال ها به باشگاه کاتالان بر می گردد.
اکنون که خشونت‌ها به خاطر حجاب به جامعه بازگشته است، بسیاری بر این باورند بازگشت خشونت‌های کلامی و فیزیکی به سطح جامعه به بهانه حجاب، می‌تواند ناآرامی‌های پاییز و زمستان سال گذشته را تکرار کند.
مردم ساکن منطقه الباحه عربستان سعودی واقع در سلسله کوه‌های حجاز، صبح امروز دوشنبه با بارش برف شدید غافلگیر شدند.
مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.
ژوائو کانسلو که امسال زمستان به صورت قرضی از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست احتمال بازگشتش به سیتی را رد نکرد تا نشان دهد هنوز از بازی کردن دوباره در اتحاد قطع امید نکرده است.
با پایان موعد نقل و انتقالات زمستانی، آیاندا پاتوسی ناگهان از برنامه تیم‌های خواهانش کنار رفت تا احتمالا مجبور به بازگشت به کشورش شود.
با پایان موعد نقل و انتقالات زمستانی، آیاندا پاتوسی ناگهان از برنامه تیم‌های خواهانش کنار رفت تا احتمالا مجبور به بازگشت به کشورش شود.
تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان پس از حضور در بازی‌های زمستانی کشورهای اسلامی، با ترکیبی ناقص و بدون رئیس فدراسیون اسکی به تهران بازگشت.
در میان امیدواری هواداران پرسپولیس به بازگشت لوکادیا، روزنامه اسپورت این مهاجم را یکی از گزینه های زمستانی بارسلونا معرفی کرده است.
در میان امیدواری هواداران پرسپولیس به بازگشت لوکادیا، روزنامه اسپورت این مهاجم را یکی از گزینه های زمستانی بارسلونا معرفی کرده است.
قایدی که با هزینه زیادی به استقلال بازگشته است با زدن تنها یک گل تا اینجای فصل از رقابت‌های لیگ برتر آمار بسیار ضعیفی از خود بجا گذاشته است.
باشگاه استقلال خوزستان که با دو برد پیاپی بار دیگر به جمع مدعیان بازگشته، امیدوار است طی نیم فصل دوم با دستیابی به نتایج مناسب به جواز صعود دست یابد.
نشریه استاد الدوحه در گزارشی به بازگشت ملی‌پوشان به تمرینات باشگاهی خود پرداخته و از احتمال تغییر در لیست تیم‌ها در نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرده است.
با نزدیک شدن به پنجره زمستانی، ممفیس دیپای مورد توجه باشگاه منچستر یونایتد قرار گرفت.
با وجود اینکه دولت محلی و واحد‌های امنیتی در شهر لیمان اوکراین به کار سخت برای بازگشت زندگی به حالت عادی ادامه می‌دهند، زمستان سختی در انتظار غیرنظامیانی است که به دلیل ویرانی‌های سنگین در شهر مانده‌اند.
آرون ون بیساکا احتمالا در زمستان یونایتد را ترک خواهد کرد و باشگاه برای جانشینی او دو گزینه را مد نظر دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم قطعی خود برای بازگشت مهاجم این تیم را گرفت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم قطعی خود برای بازگشت مهاجم این تیم را گرفت.
دکتر حمید سوری، اپیدمیولوژیست گفت: قطعا تا زمانیکه خاموشی و پایان اپیدمی کرونا از سوی مجامع بین‌المللی مانند سازمان جهانی بهداشت و ... اعلام رسمی نشود، همچنان خطر بالقوه‌ای است که وجود دارد. وضعیت موجود شکننده بوده و می‌تواند به سرعت در حد چند روز بازگشت داشته باشد. از طرفی به نظر می‌آید که سطح حساسیت جامعه در برابر کرونا، با کاهش سطح واکسیناسیون، بالا می‌رود و وقتی افراد حساس جامعه بالا رود، استعداد ابتلا در آن‌ها نیز بالا می‌رود.
لوئیس سوارز پس از پایان قراردادش با ناسیونال اروگوئه به فوتبال اروپا بر می گردد. او تمایلی به تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.
همزمان با آماده شدن انگلیس برای خاموشی‌های احتمالی در زمستان، کارمندان دولت این کشور، کپی کردن و رونوشت گرفتن با روش سنتی «کاربُن» را به آزمایش گذاشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ