طبق گزارش پلیس، اجساد ۱۳ انسان در کیسه های یخچالی در نزدیکی ایالت وراکروز پیدا شد. شش نفر در این رابطه دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم ایمنی بدن ما از چند دفاع هوشمند ساخته شده است اما اگر این سیستم های دفاعی از بین بروند، می تواند منجر به بیماری هایی مانند ام اس (MS) شود. دانشمندان ممکن است راهی جدید برای کنترل پاسخ های خودایمنی بالقوه خطرناک یافته باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
بقایای این قایق بزرگ یا کشتی کوچک که تقریباً ۱۳ متر طول دارد نزدیک شهر شلوغ رومی ویمیناسیوم پیدا شده است. احتمالا این قایق زمانی بر روی یک رود فرعی که شهر ویمیناسیوم را به رود دانوب متصل می‌کرده در حرکت بوده است.
پلیس مکزیک اجساد ۱۳ نفر را در یخچال‌های مختلف در یک ساختمان پیدا کرد.
طبق گزارش پلیس، اجساد ۱۳ انسان در کیسه های یخچالی در نزدیکی ایالت وراکروز پیدا شد. ۶ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
باستان‌شناسان چینی به تازگی مجموعه‌ای از اشیاء رمزآلود را در جنوب غرب این کشور پیدا کرده‌اند که ظاهرا مربوط به فرهنگی در حدود ۳۰۰۰ سال پیش است. این فرهنگ ناشناخته تاکنون به کتاب‌های تاریخ راه ...
به گفته ناوا، که مسئول اکثر کشفیات در موزه دیرینه‌شناسی در ماریلیا است، تخم‌های دایناسورها حدود ۱۲ تا ۱۳ سانتی‌متر طول و ۵ تا ۷ سانتی‌متر عرض دارند، در حالی که تخم‌های تمساح‌های باستانی معمولا بیش از ۷ تا ۸ سانتی‌متر نیستند.
قروه- فرمانده انتظامی قروه از کشف ۱۳ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از ۲ دستگاه خودروی سمند در محور همدان-قروه خبرداد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس پایتخت با اشاره به بازدید از ۱۳ واحد صنفی عطاری در سطح شهر تهران، گفت: در این طرح بیش از یک هزار داروی غیرمجاز و تقلبی کشف شد.
فکور:گفت در سال جاری ظرفیت گازی از ۹۵۰ میلیون متر مکعب در روز به یک‌میلیارد و ۱۳ میلیون متر مکعب در روز خواهد رسید.
در طول حفاری‌ها و کاوش‌های مداوم معبد، کاتلین مارتینز از دانشگاه سانتو دومینگو در جمهوری دومینیکن و همکارانش این سازه را در عمق ۱۳ متری زیر زمین کشف کردند. این تونل ۲ متری در میان ۱۳۰۵ متر ماسه سنگ حفر شده بود.
تلسکوپ جیمز وب قدیمی‌ترین کهکشان‌های رصدشده را در فاصله ۱۳ میلیارد سال نوری کشف کرد.
این چهار کهکشان با نام‌های JADES-GS-z۱۲-۰، JADES-GS-z۱۱-۰، JADES-GS-z۱۰-۰ و JADES-GS-z۱۳-۰ شناخته شده‌اند. دانشمندان می‌گویند قدمت این کهکشان‌های کشف‌شده بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون سال پس از مه‌بانگ در بیش از ۱۳ میلیارد سال پیش است؛ یعنی زمانی که جهان تنها دو درصد از سن کنونی خود را داشت.
تحلیل رادیوکربن نشان داد این گربه دندان‌خنجری بین ۱۳۴۶۰ تا ۱۳۶۰۵ سال پیش از دنیا رفته است؛ بنابراین با توجه به اینکه زمان انقراض این نوع جانور به همین محدوده زمانی برمی‌گردد، می‌توان گفت که این گربه یکی از آخرین بازمانده‌های نوع خودش بوده است.
ستاره‌شناسان بر این باورند که مقدار جرمی که یک سیاره می‌تواند داشته باشد، از لحاظ نظری محدود است. این گروه فرض می‌کند که این سیاره‌ها متعلق به دسته خاصی از سیاره‌ها هستند که شکل‌گیری و تکامل آنها هنوز برای ستاره‌شناسان ناشناخته است.
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری جاعل اسناد و مدارک و کشف کلاهبرداری ۱۳ میلیارد ریالی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ۱۳ تن خشکبار قاچاق از یک تریلی کشنده در محور سمنان-دامغان کشف شد، گفت: این محموله در قسمت تانکر حمل فرآورده‌های نفتی جاساز شده بود.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: باند قاچاق سلاح در مشهد شناسایی و متلاشی شد و در این عملیات ۱۳ قبضه سلاح وینچستر و کلت کشف شد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام ۱۴ باند سرقت، کشف ۱۳ قبضه سلاح جنگی و ۷۷ قبضه سلاح سرد در شصتمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و انهدام ۱۴ باند سرقتT کشف ۱۳ قبضه سلاح جنگی و ۷۷ قبضه سلاح سرد در شصتمین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.
سخنگوی سازمان اورژانس با بیان اینکه ۸۹۷ نفر بر اثر حوادث ترافیکی مصدوم شدند، گفت: ۱۳ هزار و ۳۷۷ نفر دچار گرمازدگی شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری اعلام کرد: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر ۲ برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل ۴ هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ