هافبک عراقی تازه وارد مس رفسنجان در اولین صحبت های خود به مردم رفسنجان با زبان فارسی سلام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید، تصویری از حضورش در کنار دو بازیکن رئال منتشر کرد و برای تیم سابق خود آرزوی موفقیت کرد.
سزار آسپلیکوئتا در حالی به اتلتیکو مادرید می‌رود که کاپیتان آبی‌ها به 11 سال حضور خود در استمفوردبریج پایان داد.
هافبک دفاعی باتجربه ملوان در دومین فصل حضور در این تیم کارت پایان خدمت خود را دریافت کرد.
مقام معظم رهبری که در زمان فتح خرمشهر ریاست جمهور را برعهده داشتند در موضوعات و مباحث مختلف روایت‌ها و بازخوانی‌های متفاوتی از متن و حاشیه این رویداد حماسی داشته‌اند.
کاپیتان سابق استقلال در کنار برخی از همبازیان خود به کلاس مربیگری رفته است.
حضور مردانی باتجربه و پرافتخار در هر تیم بزرگ می‌تواند غنیمت باشد و ضمن اینکه به اعتبار تیم خواهد افزود، در راه کسب قهرمانی‌های مجدد به کار این مجموعه می‌آید.
سرمربی فولاد خوزستان به مناسبت روز کارگر در کارخانه فولاد حاضر شد و لحظات بسیار شادی را در کنار کارگران کارخانه پشت سر گذاشت.
دیوید بکام به باشگاه سابق خود پاری سن ژرمن برگشت و با حضور در تمرین این تیم با ستاره‌های مشهور این تیم عکس یادگاری گرفت.
در شرایطی که ذبیح الله پورشیب بار دیگر با حضور در کنار میز کادر فنی تیم ملی مدعی تبانی خدابخشی و بابان شده بود، مهدی خدابخشی شدیدا به وی معترض شد.
جمعیت هلال احمر با اشاره به صدور هشدار هواشناسی اعلام کرد: از صعود به ارتفاعات و حضور در کنار رودخانه‌ها پرهیز کنید.
در این مراسم که برخی از هم‌تیمی‌ها و دوستان عالیشاه همچون مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع میانی پرسپولیس در آن حضور داشتند کاپیتان سرخ‌ها در کنار دوستانش شادی جالبی با توپ فوتبال انجام داد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، بعد از پیروزی 4-3 مقابل لیل درباره جنجال حضور مدیر ورزشی باشگاه در محوطه فنی کنار زمین صحبت کرد و گفت این حضور را دخالت در کار خود نمی‌داند.
مدیر عامل تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر، تیمش را از لیگ برتر بیرون کشید.
کاپیتان استقلال امروز در محل تمرین حضور یافت، اما همچنان قادر به همراهی تیمش نیست.
در حالی که اشکش مهره‌های کلیدی‌اش را برای جدال با مس کرمان روی نیمکت نشانده بود، اما حضور تعویضی آن‌ها داشت کار دست حسین‌خانی و شاگردانش می‌داد.
شاید در آن دنیا بهترین بازیکن تاریخ برای همیشه انتخاب شود، انتخابی که هیچ وقت در این دنیا به نتیجه نرسید.
اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات وزن ۷۳+ کیلوگرم حضور داشت اما با شکست در دور نخست مقابل حریف آلمانی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
طبق اعلام سخنگوی فدراسیون فوتبال حضور مارکار آقاجانیان در تیم ملی قطعی شد.
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
حامد شیری می‌گوید رتبه پنجم، پایان کار نساجی در لیگ برتر نخواهد بود و این تیم برای حضور در جایگاه بهتری در جدول تلاش می‌کند.
سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان در حالی آغاز به کار کرده که هنوز وضعیت دستیاران ایرانی وی مشخص نشده و بررسی گزینه‌های داخلی برای نهایی کردن دو نفر از آنها ادامه دارد.
کاپیتان پرسپولیس گفت: حضور بانوان در ورزشگاه نشان داد که می‌توانیم در کنار هم از فوتبال لذت ببریم و شایسته حقوق برابر هستیم.
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش دارد اما ممکن است در یک صورت به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود.
بعد از انتخاب مورایس، باشگاه موضوع دستیار ایرانی را با او مطرح کرد، ولی سرمربی پرتغالی اعلام کرد فعلا برنامه‌ای برای این کار ندارد و به همین دلیل حضور عقیلی در کادرفنی منتفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ