در حالی که اشکش مهره‌های کلیدی‌اش را برای جدال با مس کرمان روی نیمکت نشانده بود، اما حضور تعویضی آن‌ها داشت کار دست حسین‌خانی و شاگردانش می‌داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام فدراسیون فوتبال، سقف قرارداد بازیکنان استقلال تکمیل شده و حتی امکان استخدام سعید مهری و مهدی هاشمی‌نسب نیز وجود ندارد.
علی میری، تصویرگر و نقاش تصویر ذهنی خود از ماشین‌ها اگر آدم بودند را نقاشی کرده است.
علی میری، تصویرگر و نقاش تصویر ذهنی خود از ماشین‌ها اگر آدم بودند را نقاشی کرده است.
سری دوم عکس‌هایی اگر غذاها‌ی ایرانی انسان بودند. علی میری در توضیحاتی برای طراحی‌های خود عنوان کرد: هیچ کدوم محور خلقت نیستیم! فقط یک نفریم از چند میلیارد آدم و باید باور کنیم فکر، سلیقه، عقیده و نظر ما همون قدر اهمیت داره که مال دیگران داره.
آرای نیکزاد و ذوالنوری به حدی به هم نزدیک بود که چندین بار آرا بازشماری شده و در نهایت کار به قرعه کشی رسید و ذوالنور به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شد.
میری لواسانی تاکید کرد؛ پتروشیمی پردیس می‌تواند به الگویی سرآمد در حوزه مدیریت‌ریسک و دانش ایمنی‌فرایند، در کلاس جهانی تبدیل شود.
محمودی که این روزها فیلم سینمایی «غریب» را روی پرده سینماها دارد، نخستین بار با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مازیار میری بازیگری را شروع کرد و با مجموعه «گرگ و میش» همایون اسعدیان به شهرت رسید.
محمد میری هافبک هوادار قرعه مقابله با پرسپولیس را یک بدشانسی خوب می‌نامد!
بر اساس خبر اعلامی سخنگوی دولت سیزدهم «سید محمد آقامیری» سرپرست وزارت جهاد و کشاورزی شد.
فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با این نوشته گفت: نوشته‌ای که همراه مرحوم پوراحمد کشف شده، نوشته‌ای کاملا شخصی، خصوصی و خانوادگی است.
ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین، به لیونل مسی توصیه کرد برای بالا بردن شانس حضور در جام جهانی قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند.
عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش‌آموزان گفت: تاکنون ۲۶ استان درگیر مسمومیت دانش‌آموزان شده‌اند و بیشترین تعداد مسمومیت در مقاطع متوسطه اول و دوم گزارش شده است.
عضو کارگروه ویژه حقیقت یاب مسمومیت دانش‌آموزان گفت: تاکنون ۲۶ استان با درگیر مسمومیت دانش‌آموزان شده‌اند و بیشترین تعداد مسمومیت در مقاطع متوسطه اول و دوم گزارش شده است.
پیمان میری که فصل گذشته توانسته بود دروازه پرسپولیس را باز کند، در پی تکرار این موضوع است.
نفت مسجد سلیمان پس از دو تساوی پی در پی و بسته نگه داشتن دروازه خود، در ورزشگاه آزادی با نتیجه سه بر یک‌ مغلوب استقلال مدعی شد.
مهاجم سرعتی نفت مسجد سلیمان پایه گذار برد این تیم بود.
شاگردان ابراهیم اشکش خیلی زود توانستند روی ارسال دهقانی با ضربه سر پیمان میری به گل دست پیدا کنند.
هافبک تیم هوادار تهران ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر به میادین برگردد و کار خود را جلو ببرد.
بازیکن نفت مسجدسلیمان درباره دیدار دوستانه این تیم مقابل استقلال گفت: هر دو تیم عملکردی پایاپای داشتند.
غلامرضا میری رئیس اتحادیه صادر کنندگان زعفران‌خراسان رضوی گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص پرونده عرضه ۴۶ تن زعفران تعاونی روستایی، هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.
هوادار در یک بازی پربرخورد و نفسگیر با گل دقایق پایانی محمد میری با دست پر کرمان را ترک کرد.
هوادار در یک بازی پربرخورد و نفسگیر با گل دقایق پایانی محمد میری با دست پر کرمان را ترک کرد.
پیمان میری، مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان بعد از ورود به میدان در بازی با صنعت نفت آبادان شرایط را به سود تیمش تغییر دهد.
پیش از این بازیگران چون مهران احمدی، بهناز جعفری و امین میری مقابل دوربین مسعود امینی تیرانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین محمد دستواره نارویی، مهدی دین‌ محمدپور، مهران داروزائی، عرشیا سروری مقدم و فاطمه سالاری نوجوانانی هستند که از طریق تست بازیگری و از میان صدها متقاضی برای حضور در نقش‌های اصلی این فیلم انتخاب شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ