در این مراسم که برخی از هم‌تیمی‌ها و دوستان عالیشاه همچون مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع میانی پرسپولیس در آن حضور داشتند کاپیتان سرخ‌ها در کنار دوستانش شادی جالبی با توپ فوتبال انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بوگاتی ویرون هنگام تعویض چرخ‌ها و لاستیک‌ها، هزینه‌ای بسیار گران داشت، اما بوگاتی هزینه‌های شیرون را به شدت کاهش داد. چرخ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عمر زیادی را دوام می‌آورند و دیگر نیازی به تعویض ندارند، البته مگر اینکه آسیب دیده باشند.
انبوهی از سردرگمی‌ها و اطلاعات نادرست در مورد هزینه‌های سرویس و تعمیر هایپرکارهایی مانند بوگاتی شیرون و استون مارتین والکری منتشر شده است.اما یک چیزی که می‌توانیم از آن مطمئن باشیم، این است که هر زمانی که نیاز به انجام کاری با یکی از این خودروها داشته باشید، صورت‌حساب‌هایی را به همراه خواهد داشت که چشمان مردم را خیره خواهد کرد!
خروج هواداران از ورزشگاه پس از تعویض مسی در دقیقه 75 دیدار برابر آتلانتا یونایتد
رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس در حالی برگزار می‌شود که برخی اتفاقات در حاشیه آن، باعث رقم خوردن مشکلاتی برای رکابزنان کشورهای مختلف شده است. اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه باعث شده است تا مردمی که در مسیر حرکت دوچرخه‌سواران قرار دارند، دست به اقداماتی بزنند که مشکلاتی برای آنها ایجاد شود. همچنین تصاویری از دوچرخه‌های رکابزنانی همچون الکسی لوتسنکو منتشر شده است که به وسیله میخ‌های پخش شده در جاده، پنچر شده‌اند. منبع: آخرین خبر
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
شاید هنگام جستجو در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی با ویدئو‌هایی عجیب و ترسناک از حرکت لاشه حیوانات مرده مانند ماهی و قورباغه مواجه شده باشید.
متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با بروز رسانی راکتور زیستی تولید دارو، از ضرر چندین میلیارد تومانی تولید دارو سازی جلوگیری کنند. از این دستگاه برای تولید مواد شیمیایی و واکنش‌های زیستی استفاده می‌شود و دانش فنی ساخت آن در انحصار پنج کشور جهان است. خبرنگار صدا و سیما هنگام مصاحبه با مهندس محمد داوود معتمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تلاش کرد با میکروفون آبی خبرگزاری صدا و سیما کراوات مهندس معتمدی را سانسور کند. در بخشی از مصاحبه خبرنگار سعی می‌کند که همزمان با حرکات بدن مدیرعامل شرکت دانش بنیان میکروفون را جابجا کند تا کراوات وی دیده نشود.
واکنش عجیب وزیر امور خارجه صربستان به زلنسکی برای بستن دهانش را، ببینید.
قدرت باد آنکارا به حدی است که می تواند مینی بوس را به حرکت در آورد.
تصاویری جالب از یک راننده پراید که خودروی خود را تبدیل به گنجه کبوتر کرده است را ببینید.
یک زن در اتفاقی عجیب، یک گونی پسته را در حرکتی حیرت‌انگیز از مغازه آجیل فروشی به سرقت برد.
چند خودرو با رانندگی عجیب راننده‌های خود، اجازه حرکت به دیگران را نمی‌دهند و باعث آزار و اذیت آن‌ها شدند.
در اتفاقی عجیب یک سمند بدون داشتن فرمان توسط راننده خود با سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت مشغول حرکت در جاده بود و صحنه عجیبی را خلق کرد.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد.
تصویری عحیب از لحظه از بین بردن قندیل از بالای یک ساختمان که با خسارت همراه شد را ببینید./خبرفوری
ویدئویی از وابستگی و محبت بیش از حد یک پاندا به صاحبش که باعث شده مانع از حرکت وی شود در فضای مجازی دست به دست می‌شود.
ویدیویی عجیب از حرکت مخاطره‌آمیز و لایی‌کشیدن توسط سواری زانتیا که باعث واژگونی این خودرو شد را ببینید.
ویدیویی عجیب از حرکت مخاطره‌آمیز و لایی‌کشیدن توسط سواری زانتیا که باعث واژگونی این خودرو شد را ببینید.
خبرنگار ایرانی در حرکتی عجیب اصرار به طرح سوال به زبان فارسی داشت در حالیکه هیچکس جز او خود او در آنجا فارسی زبان نبود.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) دیدار کرد. اینفانتینو در این دیدار توپ جام جهانی قطر ۲۰۲۲ که نام رجب طیب اردوغان روی آن حک شده بود را تقدیم کرد. اینفانتینو اظهار داشت: تنها یک عدد از این توپ‌ها تولید شده است. اردوغان نیز پس از تحویل گرفتن توپ اهدایی با آن هد زد.
وقتی احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال متوجه شد حمید استیلی برای دومین شب متوالی در تلویزیون حاضر شده، استودیوی شبکه خبر را با ناراحتی ترک کرد و حاضر نشد در کنار سرپرست مستعفی تیم ملی بنشیند!
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی که برای افتتاح طرح‌های انتقال آبیاری به خراسال شمالی رفته، به این شکل به سوال خبرنگار مهر درباره دلایل عزل و نصب استاندار سابق به عنوان معاون خود واکنش می‌دهد!
راننده خودرو پراید با روش عجیب و خطرناک رانندگی‌اش، توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.
در مسابقات دوچرخه سواری بیرمنگام ۲۰۲۲ دیروز بعد از برخورد دوچرخه سواران با یکدیگر، یکی از دوچرخه‌سواران برای جلوگیری از برخورد با سایر دوچرخه‌ها و دوچرخه‌سواران در اقدامی باورنکردنی سعی کرد از روی دیواره‌ی کناری پیست عبور کند که این حرکت نزدیک بود باعث آسیب جدی تماشاگران شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ