ستاره پرسپولیس با وجود نمایش خوب در دربی، در ارسال پاس‌های آخر بی دقت بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این هفت سال شش قهرمانی آوردیم، ولی یک هزار تومانی به تیم ما داده نشده است. اینها به کنار؛ ما نه منبع درآمدزایی پیدا کردیم و نه چیز دیگر
اعتراض شدید خمز به وضع چمن نقش جهان
گل دوم ایتالیا به هلند در بازی رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا جنجالی شد و با وجود اعتراض شدید هلندی‌ها در نهایت VAR حکم به پذیرش این گل داد.
گلی که کیلیان امباپه در دیدار دیشب پی‌اس‌جی مقابل لوریان به ثمر رساند با اعتراض شدید تیم مهمان مواجه شد.
مانوئل پیگیرینی، مربی بتیس، معتقد است کارت زرد دوم به ادگار در بازی شب گذشته برابر بارسا درست نبود و داور در میدان اختیاری از خودش نداشت.
دربی صدم پایتخت از ساعت ۱۶ امروز در حالی بین استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز شد که پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر برنده به پیروزی رسید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پایان بازی به شدت به تیم داوری بازی با پرسپولیس اعتراض کرد.
اعتراض شدید پرسپولیس در آستانه دربی ۱۰۰
کارگران کارخانه تسلا در شانگهای پس از اینکه از کاهش پاداش عملکرد خود مطلع شدند، مطالب زیادی را در شبکه‌های اجتماعی برای جلب نظر مدیر تسلا و مردم چین انجام داده‌اند.
نشست خبری علیرضا منصوریان تحت تاثیر اعتراض شدید مدیر رسانه‌ای فولاد به داوری برگزار شد.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
هواداران اینترمیلان اعتراض شدیدی نسبت به گل مشکوک یوونتوس در نیمه اول بازی امشب داشتند.
ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس، معتقد است گل اول بارسا به بتیس که اعتراض شدیدی بتیسی‌ها را به همراه داشت، کاملا درست بود.
بارسلونا در دقیقه 22 بازی برابر اتلتیکو به گل رسید. گلی که شدیدا مورد اعتراض بازیکنان اتلتیکو قرار گرفت ولی کارشناس داوری مارکا با تصمیم داور موافق است.
بعد از پذیرفته شدن گل تراکتور به استقلال از سوی داور اعضای تیم آبی پوش اعتراض های شدیدی را به وحید کاظمی انجام دادند.
اولین گل بازی پرسپولیس - نساجی، جنجالی بحث‌برانگیز شد و مورد اعتراض بازیکنان نساجی هم قرار گرفت.
بازیکنان هوادار روی صحنه گل دوم گل‌گهر اعتراض شدیدی به داور داشتند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از گل دوم انگلیس اعتراض شدیدی به عملکرد داور داشتند و اعتقاد داشتند قبل از آن خطایی رخ داده است.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
در دقیقه ۹۲ تصمیمات داور موجب اعتراض شدید مازیار زارع شد تا او با حرکتی عجیب به سوی داور برود، اما کریم باقری و یحیی گل‌محمدی وی را به آرامش دعوت کردند.
اتحادیه فوتبال انگلیس، باشگاه منچستریونایتد را به خاطر اعتراض شدید بازیکنانش به داور دیدار این تیم مقابل نیوکسل محکوم کرد.
تساوی خانگی استقلال مقابل پیکان با اعتراض شدید آبی‌ها و تماشاگران‌شان به داوری همراه بود.
امیر قلعه‌نویی شدیدا روی اعلام خطا در صحنه منجربه گل سپاهان معترض بود.
حامد شیری زننده تک گل نساجی در مصاف با مس بر این عقیده است اگر او و هم تیمی هایش بعد از گلزنی کمی سخت گیرانه تر بازی می کردند، می توانستند برنده باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ