سجاد شهباززاده در روز آخر تمرینی استقلال در سال 1401 توانست عملکرد خوبی داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان لیورپول، از مدیران باشگاه به دلیل فعالیت ناکافی در بازار نقل و انتقالات گلایه کرد و گفت نگرانی هواداران را درک می‌کند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال سنگال و ستاره جدید تیم فوتبال النصر عربستان مهمان خانه خدا شد.
خطای عجیب آرائوخو روی ژسوس نشان می دهد که برخلاف ادعای ژاوی، این آرسنالی ها نبودند که در دیدار امروز خشن بازی کرده اند.
ترکیب تیم نساجی در فصل جدید به طور حتم نسبت به فصل گذشته دچار تغییرات زیادی خواهد شد و همین موضوع مهدی رحمتی را مجاب کرده در شروع کار از تماشاگران بخواهد، حوصله کنند.
کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران قهرمان آسیا شد.
کاپیتان تیم ملی قرقیزستان بعد از 3 سال بار دیگر مقابل مهاجم مطرح ایران مغلوب شد.
سامان فلاح بعد از حدود سه ماه دوری از میادین در ترکیب تیم امید به فوتبال برگشت.
تیم فوتسال پالما در روز اشتباهات عجیب بازیکنانش در آستانه از دست دادن شانس صعود به فینال لیگ اسپانیا قرار گرفت و بازیکن ایرانی هم نتوانست مانع شکست خانگی عجیب این تیم بشود.
پس از سرخیو بوسکتس، حالا یک کاپیتان دیگر نیز از بارسلونا جدا خواهد شد و طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، دوران حضور جوردی آلبا در بارسا نیز به پایان رسید.
امروز جدایی سرخیو بوسکتس از بارسا در پایان فصل قطعی شد و انتظار می رود جوردی آلبا هم از جمع آبی و اناری ها جدا شود.
حاج‌صفی که در دیدار هفته گذشته برابر پاناتینایکوس هم در ترکیب تیمش عملکرد موفقی به ثبت رسانده بود و از نظر شرایط دفاعی آمار قابل توجهی داشت، این هفته در فاز هجومی عالی ظاهر شد و با رفت‌و‌برگشت‌های دائمی در این پست، سمت راست دفاع المپیاکوس را به محل جولان و موقعیت‌سازی‌های خود تبدیل کرده بود.
حسینی درباره احتمال کسر امتیاز استقلال و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم گفت: 6 ماه فرصت داشتند که پیگیری کنند، اینطور که نمی‌شود 10 روز مانده به عید زور بزنند و مصاحبه کنند؟ چرا از شش ماه قبل مصاحبه نکردند؟
مدال طلای وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب از آن محمدعلی گرایی شد و امین کاویانی‌نژاد هم به مدال برنز دست پیدا کرد.
تیم فوتسال پالما در هفته هفدهم لیگ اسپانیا شکست سنگینی را برابر تیم اینترمووی‌استار متحمل شد و حتی گلزنی بازیکن ایرانی هم چاره‌ساز نشد.
با توجه به شنیده‌ها پیرامون ترکیب استقلال احتمالا بازوبند کاپیتانی این تیم به بازوی بازیکنی جدید بسته خواهد شد.
ساسان انصاری با یک فرار زیبا به داخل محوطه جریمه ذوب آهن، مانع از ادامه برتری ذوبی‌ها در فولاد آره‌نا شد.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با گلزنی در بازی با استرالیا به صدر جدول گلزنان جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد.
بعداز مصدومیت اللهیار صبادمنش در انگلیس و سپس آسیب عجیب سردار آزمون هنگام گرم کردن در لیگ قهرمانان اروپا، شوک دیگری به تیم ملی فوتبال وارد شد.
کاپیتان تیم ملی ایران در نخستین بازی فصل لیگ قهرمانان فوتسال درخشان ظاهر شد.
کاپیتان مجارستان با زدن یک سوپرگل به آلمان هم سه امتیاز را برای تیمش گرفت و هم برای جایزه پوشکاش نامزد شد.
درباره انتخابات امروز هم حرف‌و‌حدیث به اندازه کافی زیاد بوده است. در شرایطی که وحید امیری در حالت کلی در زمره کاپیتان‌های اصلی تیم ملی ایران قرار نمی‌گیرد، فدراسیون فوتبال، پیش‌تر نام او را به‌عنوان نماینده بازیکنان مطرح کرده است. این اتفاق باعث شد شایعه مهندسی این رأی از سوی میرشاد ماجدی به گوش برسد
مهاجم هلندی پرسپولیس که احتمالاً از هفته سوم می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند قبل از ورود به کشور با تبریک هم تیمی‌های سابق خود روبرو شد.
شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین
هنوز اصل ممنوع الکاری غفوری تایید نشده است که عده‌ای رفتن فرهاد مجیدی را هم به حمایتش از کاپیتان تیم ربط داده اند! بهرحال تا امروز مشخص نیست که وریا با توجه به افت بدنی و نیمکت نشینی توسط مجیدی، باز هم در فهرست نهایی باشگاه برای لیگ بیست‌ودوم قرار خواهد گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ