رییس کمیته داوران بار دیگر تاکید کرده که در سه هفته پایانی مسابقات داوری‌های لیگ برتر خوب بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش بینی می شود بازار سرمایه در روز معاملاتی چهارشنبه مانند سه شنبه بر روی ریل نمادهای ریالی، پرتقاضا شود.
علیرضا شهرداری: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد. پیروز چون به صورت سزارین به دنیا آمد و شیر مخصوص یوزپلنگ‌ها وجود نداشت امکان زندگی در طبیعت را نداشت. معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی: پیروز به دلیل شرایط خاص و بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و ریه و مصرف دارو‌ها تلف شد. در پیش‌بینی‌ها احتمال زنده ماندن و بقا پیروز ۲۰ درصد بود اما به دلیل انتشار عکس‌های و پست‌‌های افراد به این موضوع توجهی نشد.
امروز، رجب طیب‌اردوغان، مردی که به مدت دو دهه بر سیاست ترکیه تسلط داشت، به دنبال تمدید حکومت خود برای پنج سال دیگر است. اردوغان برای سومین‌بار به عنوان رئیس‌جمهور رقابت می‌کند. پیش‌تر وی سه دوره نیز نخست‌وزیر این کشور از سال۲۰۰۳ تا ۲۰۱۴ بود. اما این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌ها برای وی خواهد بود.
عارف رستمی پس از شکست مس کرمان برابر پرسپولیس از عملکرد داوران انتقاد کرد.
یک کارشناس حوزه دارو: امروزه دارو‌ها یا موجود نیستند یا اگر هم در کشور وجود داشته باشند، قیمت بالایی دارند و ما را در تهیه اقلام دارویی با چالش‌های فراوانی مواجه می‌سازند. از سوی دیگر در زمینه تولید دارو، ما در طول سال جاری به طور مکرر با تغییرات قیمتی روبه‌رو شدیم؛ مثلاً اگر در سال‌های گذشته تنها یک‌‎بار در سال تغییر قیمت داشتیم، امسال دیدیم که قیمت یک دارو دو الی سه مرتبه تغییر کرد.
کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، واکنش جالبی به قضیه بارساگیت نشان داد.
بازیکن ملوان می گوید که تیم آنها برای سفر به اصفهان سیزده ساعت در راه بوده و همین مسئله باعث بروز مشکلاتی برای آنها شده است.
آبادان- مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فکر نمی‌کنم صنعت نفت آبادان به دسته یک برود ولی وقتی اینگونه داوری انجام می‌شود، انگیزه و روحیه از بین می‌رود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل کریستال پالاس ضمن ستایش از بازیکنانش از یکسان نبودن داوری‌ها در مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد.
مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس می‌گوید حاضر است هزینه آوردن VAR را بدهد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد با مصاحبه علیه داوری مسابقات برخورد خواهد کرد.
قائمشهر- سرمربی تیم تراکتور سازی تبریز گفت: با گذشت و انجام سه بازی در لیگ ایران هنوز متوجه نشدم برخی داورها چگونه در فوتبال انجام می شود.
شیوه جدید داوری در طول جام جهانی در حالی به کار گرفته شد که نیت خوبی پشت آن بود اما در نهایت دردسرساز شد.
وزیر خارجه بوسنی هرزگوین در بخشی از نشست خبری اش با وزیر خارجه کشورمان حجاب بر سر گذاشت.
سرمربی تیم کشتی فرنگی رعد پدافند گفت: داوری های لیگ فرنگی در حد مسابقات نبود و به نفع تیم حریف بود.
سرمربی تیم کشتی بلیش گفت: با تیم دوم‌مان هم که به قائمشهر رفته بودیم می‌توانستیم ببریم اما داوری لطمه بزرگی به تیم ما زد.
سرپرست و مدیر تیم استقلال خوزستان نسبت به حواشی علیه این تیم طی هفته‌های اخیر واکنش نشان داد.
ساکت الهامی ضمن رضایت از عملکرد تیمش می‌گوید هوادار فوتبال قابل احترامی را مقابل استقلال ارائه کرده است.
ساکت الهامی ضمن رضایت از عملکرد تیمش می‌گوید هوادار فوتبال قابل احترامی را مقابل استقلال ارائه کرده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کیفیت زمین چمن دستگردی می‌تواند در عملکرد استقلال تأثیرگذار باشد، گفت: آبی پوشان نباید هوادار را دست کم بگیرند و تنها تمرکزشان باید پیروزی در این دیدار باشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه اعتراضات تیم‌ها نسبت به داوری زیاد شده است گفت: رئیس فدراسیون فوتبال باید در این خصوص ورود کرده و مشکلات را برطرف کند.
مدیررسانه باشگاه استقلال به انتقاد از عملکرد داور دیدار با فولاد خوزستان پرداخت و اعلام کرد از حاج‌ملک شکایت خواهند کرد.
سرپرست استقلال قول داد که هواداران از این هفته، تیم متفاوت تری را مشاهده خواهند کرد.
اهواز- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: داور سرعت بازی را گرفت و با سابقه‌ای که وجود داشت، این حساسیت‌ها را ایجاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ