وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه ایرلند از آمادگی ایران برای برگزاری دور جدید رایزنی‌های سیاسی میان دو کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور در حاشیه برگزاری نشست وزیران محیط زیست، علوم و فناوری گروه ۷۷ و چین با مقامات برخی کشورهای حاضر در این نشست دیدار و گفتگو کرد.
شیراز-تیم ملی فوتبال پنج‌نفره نابینایان و کم بینایان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی انگلستان و بازی‌های آسیایی چین در شیراز اردو آمادگی برگزار کرد.
تبریز- سرپرست هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اشاره به عدم آمادگی اردبیل برای میزبانی از تور ایران- آذربایجان، از برگزاری این تور در دو استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خبرداد.
سرپرست کاروان ورزشی ایران پس از بازگشت از نشست سرپرستان کاروانهای اعزامی به هانگژو ۲۰۲۲ از آمادگی خوب چینی‌ها برای برگزاری نوزدهمین دوره بازی‌ها خبر داد.
سرپرست فدراسیون آمادگی جسمانی زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را نیمه اول تیرماه سال 1402 اعلام کرد.
وزیر نیرو گفت: در صورت حصول نتایج موفقیت‌آمیز در برگزاری این گردهمایی، زمینه‌ و مقدمه‌ لازم برای برگزاری اجلاس سران فراهم خواهد شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه روسیه آمادگی کشورمان را برای برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای فرمت ٣+٣ (روسیه، ترکیه، ایران +سه کشور قفقاز جنوبی) در تهران اعلام کرد.
وزیر آموزش و پرورش آمادگی این وزارت‌خانه برای انتقال تجربیات شبکه دانش آموزی شاد در برگزاری کلاس‌های آنلاین برای دانش آموزان زلزله زده سوری را اعلام کرد.
اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جوانان دختران ایران برگزار خواهد شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار دبیرکل سازمان «کنفرانس همکاری و اعتماد سازی در آسیا» از آمادگی ایران برای میزبانی از اجلاس وزرای خارجه این سازمان خبر داد.
احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اینکه عده‌ای در غرب بخواهند کاری خارج از قواعد بین‌الملل انجام بدهند و یک نیروی رسمی را تروریسم بنامند، نشان‌دهنده ضعف فکری، اخلاقی و سیاسی‌شان است. آنها فکر می‌کنند می‌توانند سپاه را که در دل مردم جا دارد و به مردم خدمت می کند، تضعیف کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان آمادگی ایران را برای برگزاری نشست مشترک تجار و بازرگانان ایران و امارات اعلام آمادگی کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با وزیر امور خارجه امارات از آمادگی تهران برای برگزاری نشست مشترک تجار و بازرگانان ایران و امارات خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری کنفرانس وزاری ارتباطات و دیجیتال عضو اسکاپ در سئول با وزیر توسعه اقتصاد دیجیتال کشور تایلند دیدار و گفت وگو کرد.
نشست بانوان ایرانی در دیدار با همسر رئیس جمهور زیمبابوه امروز برگزار شد و معاون راهبردی امور زنان و خانواده از آمادگی همکاری های مشترک ایران با کشور زیمبابوه خبر داد.
نشست بانوان ایرانی در دیدار با همسر رئیس جمهور زیمباوه امروز برگزار شد و معاون راهبردی امور زنان و خانواده از آمادگی همکاری های مشترک ایران با کشور زیمباوه خبر داد.
مدیرکل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی آسمان ایران برای افزایش ترافیک هوایی در زمان برگزاری جام جهانی قطر ۲۰۲۲ خبر داد.
مدیرکل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی آسمان ایران برای افزایش ترافیک هوایی در زمان برگزاری جام جهانی قطر ۲۰۲۲ خبر داد.
مدیرکل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آمادگی آسمان ایران برای افزایش ترافیک هوایی در زمان برگزاری جام جهانی قطر ۲۰۲۲ خبر داد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به همکاری و همدلی مردم با این سازمان از آمادگی این جزیره برای برگزاری اردوی پایانی تیم ملی فوتبال ایران قبل از حضور در قطر خبر داد.
به عقیده کی‌روش لیگ ایران از نظر فشردگی و سنگینی تمرینات در حد بالایی نیست و به همین خاطر او برای بالا بردن آمادگی بدنی بازیکنان داخلی تقاضای اردو کرده است.
تست آمادگی جسمانی دوباره از داوران در حالی برگزار شد که 7 چهره شناخته‌شده جواز قضاوت در لیگ برتر را به دست آوردند.
رییس سازمان توسعه تجارت در جریان دیدار با سفیر تایلند در ایران برای برگزاری جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و تایلند اعلام آمادگی کرد.
وزیر خارجه کشورمان ضمن اعلام اهدا یک میلیون دُز واکسن «برکت»، بر آمادگی ایران جهت تأسیس نمایشگاه فن آوری کشورمان در مالی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ