اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی در آسیا باید ترکیب فعلی خود را تقویت کند.
رئیس کمیته نقل و انتقالات اعلام کرد سقف بودجه باشگاه‌ها باید پیش از ثبت قرارداد بازیکنان به ثبت برسد.
دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی و پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومیت خود توضیحاتی ارائه کرد.
هواداران پرسپولیس احتمالا و کم کم باید خود را آماده خداحافظی با سرمربی تیم خود کنند.
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
شورای تامین باید ظرف چند روز نظر قطعی خود را صرفا در رابطه با مجوز حضور تماشاگران و یا بدون تماشاگر بودن دیدار هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین تهران و در تاریخ چهار خرداد ماه اعلام نماید.
پرسپولیس آماده یکی از حساس‌ترین دربی‌های خود می‌شود تا فصل را همچنان با امیدواری دنبال کند و در این مسیر چشم به گلزنی چهار مهاجم خود دارد.
پاکو خمس بازیکنانش را دور خود جمع کرد و به آن‌ها گفت: ما همان تیمی هستیم که همه را شکست داد، همینطوری باید ادامه دهیم.
دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید قهرمانی حق سپاهان است و آنها بهانه‌ای هم برای از دست دادن جایگاه فعلی خود ندارند.
پرسپولیس طی نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تقویت خود در پست‌های مختلف است و باید دید یحیی چه تصمیمی برای جذب بازیکن خواهد گرفت.
پرسپولیس این روزها به شدت به جواهر خود می‌نازد و امیدوار است بعد از سال‌ها ستاره‌های از دل این باشگاه سرنوشت را در دست بگیرد.
سرمربی پیکان بعد از توقف پرسپولیس و برد مقابل سپاهان از شاگردانش خواست بدون غرور و با اعتماد به نفس به کار خود ادامه بدهند.
نیمکت نشینان فصل جاری پرسپولیس با وجود نارضایتی از شرایط خود پیشنهاد رسمی از سایر باشگاه ها ندارند و احتمالا تا پایان فصل در همین تیم ماندنی باشند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم باید در مسابقات آینده شتاب و سرعت را به بازی خود اضافه کند.
سرخپوشان پرسپولیس که در دو دیدار اخیر خود امتیازات حساسی را از دست داده‌اند و در صدر جدول شریک پیدا کرده‌اند، برای پایان دادن به این شرایط باید از سد تیمی بگذرند که باخت نداشته است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه باید با اجرایی کردن تعهدات خود موجب شوند تا لوکادیا همواره در شرایط مناسبی روحی و فنی بوده و به تیم کمک کند.
سرخپوشان پرسپولیس که با پیروزی برابر صنعت نفت به صدر جدول لیگ بیست و دوم راه یافتند باید تکلیف سبک بازی خود را مشخص کنند و با ترس و سترس کار را پیش نبرند.
رییس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید که ۸ باشگاه دیگر نیز باید اطلاعات خود را در کدال افشا کنند.
بازیکنان جدیدی هم که به ما اضافه شدند تأثیر خود را نشان دادند. ما کیفیت خوبی داریم و این گل نخوردن باید عادت شود. هرچند که گل نخوردن هدف اصلی همه تیم‌ها است.
پرسپولیس بالاخره از مهاجم هلندی خود در لیگ بیست و دوم رونمایی کرد اما این بازیکن نتوانست آنطور که باید انتظارات را در فاز هجومی سرخ‌ها برآورده کند.
تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب نخستین برد خود در فصل بیست و دوم لیگ برتر باید از سد گربه سیاه چند سال اخیرش بگذرد.
انصاری که به تازگی ۳۱ ساله شده حالا باید تصمیم مهمی را درباره آینده فوتبالی خود بگیرد. این بازیکن به اعتقاد خودش از نظر جسمانی مشکلی برای ادامه فوتبال و حضور دوباره در مستطیل سبز ندارد، اما از طرف دیگر او می‌تواند با خداحافظی از فوتبال به مربیگری نیز بپردازد و یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرد.
حمید درخشان می‌گوید با جذب لوکادیا سه مهاجم فعلی پرسپولیس باید تلاش بیشتری برای حفظ جایگاه خود کنند و این رقابت، به بهبود شرایط خط حمله تیم هم کمک خواهد کرد.
پرسپولیس در حالی باید به مصاف ذوب آهن برود که چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ