هم‌گروهی با امارات، فلسطین و هنگ‌کنگ در گروه C، قرعه‌ای بود که برای تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا انتخاب شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تقابل ساکت الهامی روی نیمکت مس رفسنجان با نساجی یکی از ویژه ترین بازی های هفته دوم را رقم می زند.
سه بازیکن ملی پوش ایرانی باید در یکی از حساس ترین و شاید سخت ترین مسابقات فصل فوتبال باشگاهی اروپا به میدان بروند.
تیم‌ملی هندبال جوانان دختر ایران فردا به مصاف سخت ترین حریف خود در مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند.
وزیر دفاع یمن گفت: رژه‌ها و رزمایش‌ها، مصرف رسانه ای ندارند و ما رزمنده ماهر و قوی که توان انجام هر ماموریت جنگی در سخت ترین شرایط را داشته باشد،
رحمان عموزاد اعتقاد دارد وزن 65 کیلوگرم سخت وزن برای گرفتن مدال طلای کشتی آزاد جهان به حساب می آید.
سپس محمد مهدی عسگرپور رییس هیات مدیره خانه سینما خطاب به داریوش فرهنگ گفت که سوال سختی کردید و ادامه داد: ما با یک اتفاق مواجه شدیم (نحوه مرگ کیومرث پوراحمد ) که به نظر می آید تلخ ترین اتفاقی است که در چند دهه گذشته در سینما افتاده است و نقطه عطف از جهت فیلم نامه است، کما اینکه حاشیه های مختلفی وجود دارد، مثلا دلایل فوت روشن نیست و امیدواریم هر چه زودتر روشن بشود. سخت است، صحبت کردن درباره آثار کیومرث پوراحمد و در ادامه درباره مرگش به یک جمع بندی رسیدن، نمی توان به نقطه مشترکی رسید.
یکی از خصوصیت های بارز تیم ملوان و تماشاگرانش امید است. آنها در سخت ترین شرایط با امید زندگی و مبارزه می کنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بی تدبیری مسئولان وزارت ورزش و مدیران استقلال، آبی پوشان را در سخت ترین شرایط قرار داده است گفت: آبروی استقلال رفت و این تیم دچار بحران شدیدی شده است.
رئال مادرید با پیروزی برابر لیورپول راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد و حالا باید منتظر آشنا شدن با حریفش باشد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
تشدید اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی برای چندمین بار با واکنش رئیس این رژیم همراه شد و او اذعان کرد که اسرائیل با بحران تاریخی داخلی مواجه است و سخت ترین لحظات خود را تجربه می کند.
تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه از سرمربی داخلی همانند جام جهانی 1978 استفاده کرد و بالاخره اولین برد تاریخ خود در جام های جهانی را کسب کرد.
آزمون: امیدوارم که فدراسیون فوتبال برای تیم ملی زنان یک اردوی خوب اروپایی در نظر بگیرد و در این اردو با دو تیم قدرتمند مسابقه داشته باشیم.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس گفت: آقای گل محمدی حق زیادی بر گردن من دارد و دوست دارم در لحظات سخت به او کمک کنم.
تیم ملی فوتبال ایران سنگین ترین شکست تاریخش را با بهترین برد در ادوار جام‌جهانی جبران کرد و با سه امتیاز به رده دوم جدول گروه رسید تا برای نخستین صعود تاریخی، احتمالا به یک مساوی مقابل آمریکا نیاز داشته باشد
تیم ملی فوتبال بلژیک نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی برابر ناشناخته ترین تیم جام به پایان برد.
سید حسین حسینی بر خلاف تصوری که داشت در دیدار با انگلیس به میدان رفت و به نظر می رسد سخت ترین مسابقه عمرش را پشت سر گذاشت.
تیم ملی فوتبال ایران پس فردا در اولین بازی گروهی مصاف با انگلیس را تجربه خواهد کرد. سخت ترین بازی در گروه B.
در حساس ترین بازی هفته دوم لیگ برتر زنان دو تیم سریک و پیکان به مصاف هم خواهند رفت.
سرمربی تراکتور تیمش را آماده حساس ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر می کند.
پرسپولیس در یکی از سخت ترین زمین‌های پیش رو با پیروزی و حفظ صدرنشینی به پیشواز تعطیلات فیفا دی رفت
«از سال 2019، چین اصلی ترین رقیبِ ایالات متحده آمریکا در توسعه و گسترش طرح های فضایی با محوریت کُره ماه بوده است. در سال 2022، روند تقابل ها میان دو کشور به شدت اوج گرفته است. مساله ای که مخصوصا در بحبوحه جنگ اوکراین و تشدید تقابلات میان چین و روسیه با کشورهای غربی، شدید تر نیز شده است. در این رابطه شاهدیم که هم چین و هم آمریکا مواضع سخت و تهاجمی را علیه یکدیگر و نیاتشان در مورد فضا و در کنترل گرفتن کُره ماه مطرح می سازند. با این همه، اغلب کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که روند تقابل چین و آمریکا در این حوزه، به درگیری نظامی مستقیم ختم نخواهد شد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ