«اولاف شولتز» قرار است در سفر به عربستان، امارات و قطر این سه کشور را به سرمایه گذاری بیشتر در آلمان ترغیب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مساله سفر آقای باقری به امارات مساله اروپا است. تصور این است که اروپا خودش هم مجددا بعد از یک دوره وقفه عدم ارتباط با ایران تلاش می‌کند تا مستقیم در جریان مسائل قرار بگیرد.
وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه جدید ترکیه، با تبریک انتصاب وی، ابراز امیدواری کرد همکاری‌های نزدیک دو کشور در دوره جدید ادامه و توسعه یابد.
عکس‌های نسبتا باکیفیتی که از دوران قاجار به جا مانده‌اند، هرکدام مثل یک ماشین زمان برای سفر به ایرانِ گذشته هستند.
معبد یا کاخ خورهه بنایی بزرگ و باستانی است که ستون‌های سنگی آن یاد و خاطره تخت جمشید را در ذهن شما زنده می‌کند. این مکان تاریخی در دو دوره باستانی و اسلامی ایران مورد استفاده بوده است. محوطه تاریخی خورهه دارای ۳۰۰۰ مترمربع وسعت دارد که از یک بنای کاخ شامل بخش درونی، اتاق‌های متعدد و محوطه بیرونی تشکیل شده است.
«تنها هزینه ای که از طرف صداوسیما برای اعزام ما انجام شد، هزینه بلیط رفت و برگشت از تهران به دوحه (پرواز ایران ایر) بود که هزینه آن را نیز در ابتدای سفر توسط خود ما پرداخت شد که البته بعدا توسط صداوسیما جبران شد.»
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس‌جمهور به سوریه می‌تواند مقدمات و بسترهای ادامه ایفای نقش و همکاری‌ها در دوره سازندگی و بازسازی این کشور را آماده کند.
تعلیق دو هفته‌ای لیونل مسی به دلیل سفر بی‌اجازه‌اش به عربستان، امری که در پاری‌سن‌ژرمن بی‌سابقه بوده، می‌تواند نشانگر شروع دوره‌ای جدید از مدیریت ستاره‌ها در پاریس باشد.
سفر کوهن به اسپانیا به ویژه از آن جهت اهمیت دارد که این کشور به زودی ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده می‌گیردسفر وزیر خارجه اسرائیل به اسپانیا در راستای تلاش‌های این رژیم برای ایجاد یک ائتلاف چندجانبه با کشور‌های اروپایی در مقابل برنامه هسته‌ای ایران است.
وزیرخارجه سوریه که امروز برای نخستین بار طی ۱۲ سال اخیر به مصر سفر کرده، پشت درهای بسته با همتای مصری خود دیدار و گفتگو کرد.
منابع آگاه به وال استریت ژورنال گفتند که شیخ تحنون بن زاید آل نهیان، مشاور امنیت ملی که رابطه ای نزدیک با محمد بن سلمان دارد بارها برای دیدار با ولیعهد 37 ساله عربستان به ریاض سفر کرده با این همه نتوانسته تنش ها را کاهش دهد. شواهد هم نشان می دهد رهبران امارات و عربستان از یکدیگر دور شده اند چرا که از زویایی متفاوت مسائل را رصد می کرده و همچنین سبک رهبری شان نیز با یکدیگر متفاوت است.
وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه ای از سفر یک هیئت بلندپایه از مقامات این کشور به قطر و عربستان سعودی برای بحث و بررسی موضوعات مهم امنیتی خبر داد.
ونزوئلا مقصد دوم وزیر امور خارجه کشورمان در سفر دوره‌ای به آمریکای لاتین بود؛ کشوری که سطحی بالاتر از نیکاراگوئه در پیشرفت و مدرنیزه‌شدن دارد؛ چه در بافت شهری و چه امکانات و دارایی‌های طبیعی. این کشور با همه مشکلاتی که با بحران اقتصادی چند سال گذشته تجربه کرده است، ظاهری بهتر از نیکاراگوئه دارد که حتی در پایتخت نیز خانه‌های کوچک و با ارتفاع پست و سقف‌های زنگ زده شیروانی فاصله زیادی از بلدیه شناخته‌شده در فرهنگ شهری امروز ما دارند.
با توجه به شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور، هنوز روز شمار وعده های دور اول سفرهای دولت در هاله ای از ابهام وجود دارد و به نظر می رسد سرعت تغییرات برای ایجاد تحول در کشور کُند است.
با توجه به شروع دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور، هنوز روز شمار وعده های دور اول سفرهای دولت در هاله ای از ابهام وجود دارد و به نظر می رسد سرعت تغییرات برای ایجاد تحول در کشور کُند است.
رئیس دوره‌ای هیات پارلمانی ایران در مجالس آسیایی (APA) گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه روسای مجالس ۷ کشور آسیایی برای حضور در مجمع مجالس آسیایی به ترکیه می‌رود.
دیدار اخیر شی با مقام‌های سعودی در راستای اتخاذ چشم انداز ۲۰۳۰ عربستان سعودی است؛ پادشاهی سعودی مایل شده درهای عربستان را به روی تمام بازار‌های بین المللی و مشارکت‌های متنوع باز نگه دارد.
دربار شاهی اردن از آغاز سفر دوره ای عبدالله دوم پادشاه این کشور به دو کشور شمال آفریقا و یک کشور اروپایی خبر داد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به شهر بالی اندونزی سفر کرده، در حاشیه این نشست با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی دیدار کرد.
تیم ملی پیش از سفر به دوحه به منظور حضور در جام جهانی 20 آبان در استادیوم آزادی تهران بازی دوستانه ای را با یکی از تیم های حوزه خلیج فارس برگزار خواهد کرد.
تیم ملی قصد دارد پیش از سفر به دوحه در تهران بازی دوستانه ای را با یکی از تیم های حاشیه خلیج فارس انجام دهد.
یقینا برنده‌های بزرگ جابجایی کادرفنی تیم ملی، ستارگان سابق فوتبال ایران در دوره کارلوس کی‌روش هستند.
دفتر ریاست جمهور مصر در بیانیه ای اعلام کرد که السیسی در سفری دو روزه قاهره را به سمت دوحه ترک کرد.
بر کسی پوشیده نیست که بایدن می‌خواهد قیمت نفت محرک اصلی تورم در آستانه انتخابات میان دوره‌ای در نوامبر کاهش یابد. بایدن در اواسط ژوئیه در جریان سفر به ریاض از عربستان سعودی خواسته بود تا با افزایش عرضه نفت به امریکا کمک کند. با این وجود، رهبران سعودی در برابر درخواست‌های بایدن مقاومت کرده اند.
نماینده آمریکا در امور یمن، به منظور رایزنی درباره آتش این کشور به کشورهای عمان، عربستان و امارات سفر می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ