سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حمله خرابکارانه اخیر در خاک روسیه، مدعی شد که واشنگتن از حملات خارج از مرزهای اوکراین حمایت نخواهد کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه هم‌اکنون در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله پهپادی عصر امروز توسط اوکراین به تاسیساتی در خاک روسیه خنثی شد.
رئیس جمهور روسیه با هشدار به لهستان، تاکید کرد که هرگونه حمله به خاک بلاروس، حمله به مسکو تلقی خواهد شد.
سرویس امنیت فدرال روسیه از برنامه سرویس اطلاعاتی اوکراین برای انجام حمله تروریستی در خاک مسکو با استفاده از «بمب کثیف» خبر داد.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد اوکراین برای ضد حمله علیه روسیه آمادگی دارد.
شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز مدعی شد: آمریکا از حمله به خاک روسیه حمایت نمی‌کند!
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز مدعی شد: آمریکا از حمله به خاک روسیه حمایت نمی‌کند!
کاخ سفید امروز اعلام کرد که این کشور بر دفاع اوکراین از خود متمرکز است و حمله به روسیه را تشویق نمی‌کند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: به اوکراین اجازه نمی‌دهیم از کمک‌های نظامی غرب برای حمله به‌روسیه در داخل مرزهایش استفاده کند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: به اوکراین اجازه نمی‌دهیم از کمک‌های نظامی غرب برای حمله به‌روسیه در داخل مرزهایش استفاده کند.
دستیار بایدن گفته است که کمک به اوکراین به معنای حمایت از حمله اوکراین به خاک روسیه نیست.
منابع روسی تایید کرده‌اند که بر اثر حمله پهپادی به یک پالایشگاه در جنوب روسیه، بخش‌هایی از این پالایشگاه دچار آتش سوزی شده است.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای از حمله موشکی موفقیت‌آمیز دوربرد و دقیق ناوگان دریایی به اهدافی در خاک اوکراین خبر داد.
مارک اسپر، وزیر دفاع سابق آمریکا گفت که واشنگتن باید تمام تلاش خود را برای کمک تسلیحاتی به اوکراین به کار گیرد، زیرا این کشور دارد کاری را انجام می‌دهد که خود واشنگتن از انجام آن شانه خالی کرده است. او همچنین بیان کرد که اوکراین حق دارد به مواضع نظامی روسیه حمله کند، از جمله در خاک روسیه.
ونیسلاوسکی با تاکید بر اینکه حمله اوکراین به خاک روسیه حتی با استفاده از سلاح‌های اهدایی کشور‌های غربی قانونی است، گفت: تمام تاسیسات نظامی روسیه که در جنگ علیه اوکراین نقش دارند، اهداف نظامی قانونی هستند.
صدراعظم آلمان از توافق با رئیس جمهور اوکراین برای عدم بکارگیری تسلیحات ارسالی غرب جهت حمله به خاک روسیه خبر داد.
منابع رسانه ای از حمله موشکی اوکراین به شهر مرزی بریانسک روسیه و به صدا در آمدن آژیر خطر در سراسر خاک اوکراین خبر دادند.
رئیس جمهور فرانسه گفت که اوکراین نباید از سلاح هایی که غرب در اختیار آن قرار می دهد برای حمله به خاک روسیه استفاده کند.
فرماندار منطقه کوروسک بامداد سه‌شنبه، یک روز پس از آنکه اوکراین جسورانه‌ترین حمله جنگی خود را در داخل روسیه با استفاده از پهپادها برای هدف قرار دادن دو پایگاه نظامی انجام داد.
امروز سرویس امنیت فدرال روسیه، شهروندی اوکراینی که در قالب پناهجو دو سامانه دوش پرتاب را از مرز استونی وارد خاک روسیه کرده بود، قبل از اجرای عملیات بازداشت کرد.
پس از آن که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اوکراین را به حمله تروریستی به پلی که روسیه و کریمه را به هم متصل می‌کند، متهم کرد، انفجار‌های مهیبی، پایتخت اوکراین و سایر شهر‌های این کشور را لرزاند.
حمله موشکی روسیه به زاپوریژژیا یک کاروان بشردوستانه را هدف قرار داده و ده‌ها نفر را کشته و زخمی کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد با الحاق جمهوری های استقلال یافته دونباس به این کشور، حملات اوکراین به این مناطق تعرض به خاک روسیه تلقی می شود.
یک مقام سابق ارتش آمریکا معتقد است کشورهای غربی باید به اوکراین برای حمله مستقیم به خاک روسیه کمک کنند.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز هشدار داد: اوکراین آشکارا درباره حمله به عمق خاک روسیه صحبت می کند؛ پس مسکو موضع کی یف در مورد «دفاع از خود» را نمی پذیریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ