عبدالرضا سیف، مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در نامه‌ای به ادعاهای مطرح شده از سوی مرندی واکنش نشان داده‌است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران، به مطلب امروز صفحه سیاسی روزنامه ایران با عنوان «در نقد اظهارات خلاف شأن رئیس بسیج اساتید دانشگاه تهران» واکنش نشان داد.
ایران نوشت: مرندی در مقام یک معلم که همواره به پشتوانه داشته‌های علمی خود کوشیده با حساسیت، مهم‌ترین مسائل سیاسی روز کشور را دنبال کند و با زبان ساده از تحولات مهم و راهبردی برای افکار عمومی ابهام زدایی و شفاف‌سازی نماید، نباید از سوی مسئول تشکلی که دغدغه حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را دارد، با عباراتی سخیف مورد خطاب قرار گیرد.
رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: بودجه ۱۵ میلیارد تومانی راهیان نور در سال گذشته اختصاص یافت که ۴۳ درصد آن برای اسکان و حمل و نقل و پذیرایی بود.
یک کارشناس سیاسی سودان هنگام گفتگوی زنده با شبکه اسکای نیوز عربی بر اثر حملات خمپاره‌ای برای لحظاتی به زیر میز پناه برد. صبح امروز، چهارشنبه درگیری‌ها بین ارتش سودان و نیرو‌های واکنش سریع در اطراف فرماندهی کل از سرگرفته شد. این در حالی است که از سوی طرف‌های بین المللی آتش بسی ۲۴ ساعته در سودان برقرار شده بود. در همین حال مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز سه‌شنبه اعلام کرد، تعداد کشته‌های درگیری‌ها در سودان به ۲۷۰ تن و زخمی‌ها به ۲۶۰۰ تن رسیده است.
کرج- وقتی شبکه‌های معاند رزمایش بسیج در کرج را حمله پهپادی به مخاطب القا می‌کنند و اینگونه رسوا می‌شوند.
روزنامه تایمز انگلیس مدعی شد روسیه قصد دارد برای یک حمله همه جانبه در بهار هزاران نیروی نظامی دیگر را بسیج کند.
گفته میشود فرد حمله کننده ابتدا وارد دانشگاه شده و با پرتاب کوکتل مولوتف به سمت دفتر این دانشگاه این فاجعه را به بار آورده است.
اعتماد نوشت: به گفته نوروزی کارشناس حقوقی، بنا به مفاد منتشرشده از مذاکرات دادگاه محاکمه محسن شکاری، وی چاقو در دست خیابان را بسته و سپس با اسلحه سرد، یعنی همان چاقو یک مامور بسیج را مجروح کرده است. این مقایسه با سوال نوروزی همراه است: «کجای عمل محسن شکاری با آنچه جانیان حمله به مجلس و رژه اهواز و حرم شاهچراغ انجام داده‌اند یکسان یا شبیه و نزدیک است که مجازات‌شان هم یکسان باشد؟» نوروزی تاکید دارد که به فرض محارب بودن شکاری، مجازات محاربه فقط اعدام نبوده و دلیلی برای انتخاب این مجازات نیز وجود نداشته است.
رئیس دادگستری استان اصفهان گفت: در پی حمله مسلحانه به یک نیروی بسیجی سپاه صاحب‌الزمان(عج) اصفهان که منجر به شهادت ایشان شد با صدور دستورات ویژه قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان شناسایی و دستگیری عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفت.
امام‌جمعه مشهدمقدس با بیان اینکه تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران، از الطاف جلیله پروردگار بود، تاکید کرد: امام (ره)، خود بسیجی بود و به بسیجیان نشان داد که نباید در برابر تحرکات دشمن منفعل باشند. بسیجی نباید تحمل کند تا دشمن به حجاب و ارزش‌های اسلامی حمله ببرد و در برابر این حمله هم بی‌تفاوت بماند.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: چهار مجروح حمله پنجشنبه گذشته به نیروهای بسیجی در خیابان حرعاملی مشهد هم اکنون رو به بهبودی هستند.
عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیرو‌های بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند. در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.
مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه‌‌های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.
در پی حمله تروریستی دو راکب موتور سوار به سمت مدافعان امنیت دو نفر به شهادت رسیدند و دو تن نیز مجروح شدند.
حجت الاسلام رئیسی با مانی کرمانی جوان شانزده در جریان برقراری امنیت یک چشم خود را از دست داد و همچنین علی غلامی جوان بسیجی که در پی حمله اغتشاشگران چهل روز در کما بود گفتگوی تلفنی انجام داد.
کیهان نوشت: ایرانی به ناموسش حمله نمی‌کند و چادر از سرش پایین نمی‌کشد، بسیجی آتش نمی‌زند و به این جنایتش افتخار نمی‌کند. باید فورا، بساطشان جمع شود.
جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی پیش از ظهر یکشنبه ( ۸ آبان ۱۴۰۱ ) در اعتراض به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) در دانشکده برق و الکترونیک این دانشگاه تجمع کردند.
هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و علی فاضلی متولد ۱۳۷۲، ۲ بسیجی بودند که شامگاه پنج‌شنبه در حمله تروریستی در شهرآمل به شهادت رسیدند.
ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از شهادت دو نیروی بسیجی بر اثر حمله تروریستی در شهرستان آمل خبر داد.
مهدی زاهدلویی از بسیجیان استان قم که توسط اغتشاشگران مورد حمله قرار گرفته بود، امروز پس از چند روز بستری در بیمارستان، به شهادت رسید.
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در اغتشاشات اخیر، ۱۸۵ نفر از بسیجیان را با قمه و چاقو هدف حمله قرار دادند.
قوه قضاییه از حمله به سه پایگاه بسیج در شهر اشنویه خبر داد و اعلام کرد که در پی این اقدامات ضد امنیتی چندین نفر دستگیر شده‌اند.
قوه قضائیه هجوم اغتشاشگران به زندان مرکزی شهر اشنویه و آزاد کردن زندانیان را تکذیب کرد.
مشهد ـ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر تمام ظرفیت‌های ممکن برای حمل و نقل ایمن زائران اربعین در خراسان رضوی بسیج شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ