کریستیانو رونالدو بازی افتتاحیه تیمش در فصل جدید لیگ عربستان را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعضی‌ها به هوای آش سبزی‌ها را خیلی درشت خرد می­کنند که درنهایت ظاهر زیبایی ندارد. سبزی آش باید کمی درشت‌تر از سبزی خورشتی خرد شود. وقتی سبزی آش را داخل قابلمه آب جوش ریختید تا بپزد، هرگز درب قابلمه را نگذارید؛ زیرا سبزی شما تیره و بدرنگ می‌شود.
محققان دریافتند غذاهای حاوی گندم از نظر پری بیوتیک در رتبه پایینی قرار دارند. و محصولات لبنی، تخم مرغ، روغن و گوشت محتوای پری بیوتیک کمی داشتند.
قیمه و قورمه نذری، عدس پلو‌های پرکشمش و زعفرانی، آش رشته و شله قلمکار و کلی غذا‌های رنگارنگ دیگر به‌جای خود، اما باید قبول کرد لذت خوردن یک عدسی گرم با گلپر و آب‌لیمو در کنار تکه‌ای نان بربری داغ آن‌هم پس‌از یک زیارت عاشورای دل‌چسب طعمی بی‌نظیر دارد. البته ناگفته نماند که این غذای مقوی قابلیت نشستن بر سر سفره ناهار و شام را هم دارد.
آش رشته یکی از غذا‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که بسیار پرطرفدار است و تقریبا در همه نقاط ایران با روش‌های گوناگون تهیه می‌شود. درست کردن یک آش رشته خوشمزه و جا افتاده نیاز به رعایت نکات و فوت و فن‌های خاصی دارد که در ادامه این مطلب تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
بعد از ثبت جهانی کشمش ملایر و گردوی تویسرکان این سومین محصول کشاورزی استان همدان است که به ثبت جهانی می‌رسد.
یانیک سینر ایتالیایی کارلوس آلکاراس اسپانیایی را بهترین تنیسور حال حاضر جهان معرفی کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
جشن قهرمانی بارسلونا در لالیگا با خشم ناگهانی هواداران اسپانیول مواجه شد تا لحظات عجیبی را در ورزشگاه آر سی دی‌ای شاهد باشیم
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، در پایان بازی با الخلیج رفتاری تند و دور از انتظار با یکی از اعضای تیم حریف داشت.
کریستیانو رونالدو با سبقت گرفتن از لیونل مسی به صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا راه یافت.
اگر خاک گلدان بی رنگ و یا ترک‌دار شود، احتمالاً زمان آبیاری آن فرا رسیده است. گیاه خود بعد از آبیاری وزن کنید. پس از چند بار مشخص می‌شود که گیاه چه زمانی به آبیاری نیاز دارد. البته می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود در خاک میزان رطوبت آن را بسنجید.
بعد از تساوی النصر مقابل الفیحا در لیگ عربستان که با حضور کریستیانو رونالدو در زمین اتفاق افتاد سرمربی النصر برای اولین بار از ستاره بزرگ پرتغالی تیمش انتقاد کرد.
مجتبی فریدونی مدیرعامل سابق ذوب آهن در یادداشتی از کمک‌های بلاعوض ای اف سی برای توسعه فوتبال در قاره آسیا نوشته است.
مزدا آر اکس-۵۰۰ برابر با ۸۵۰ کیلوگرم وزن دارد که علت آن استفاده از پلاستیک سبک در قسمت‌های مختلف بدنه است. در بخش پیشرانه از نمونه وانکل ۱ لیتری (۹۸۲ سی سی) با روتور دوقلو استفاده شد که با محور عقب در ارتباط قرار داشت. این مجموعه با جعبه دنده ۴ سرعته دستی هماهنگ شد.
در آستانه فینال سوپرجام اسپانیا بین رئال مادرید و بارسلونا، کریستیانو رونالدو در شهر ریاض در تمرین رئال حضور یافت تا از نزدیک شاهد تلاش هم‌تیمی‌های سابقش باشد.
مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر بیننده‌هایی بیشتر از فینال جام جهانی 2022 قطر داشته است.
کریستیانو رونالدو که از باشگاه النصر عربستان پیشنهادی 200 میلیون یورویی دارد دقایقی پیش در فرودگاه شهر ریاض رویت شد تا انتقالش به این باشگاه بیش از پیش نزدیک به نظر برسد.
کریستیانو رونالدو در قطر حضور در پنجمین جام جهانی دوران حرفه‌ای خود را در شرایطی تجربه کرد که شرایط برای این ستاره به هیچ وجه مشابه گذشته نبود.
کریستیانو رونالدو به عنوان مهاجم نوک برای پرتغال به میدان رفته است.
رونالدو با گلزنی مقابل اورتون، شمار گل‌های باشگاهی خود را به عدد 700 رساند تا رکوردی جدید را به نام خود ثبت کند.
یک گل تماشایی در بازی رئال سالت لیک و اطلس اف سی در لیگ آمریکا از فاصله ۶۴ متری به ثمر رسید. آرون هررا مدافع راست رئال سالت لیک با دیدن دروازه بان که بیش از حد جلو آمده بود با شوتی از فاصله دور دروازه را باز کرد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، معتقد است که اکثر مطالب منتشر شده درباره شرایط او در منچستریونایتد دروغ است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ