اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعضی‌ها به هوای آش سبزی‌ها را خیلی درشت خرد می­کنند که درنهایت ظاهر زیبایی ندارد. سبزی آش باید کمی درشت‌تر از سبزی خورشتی خرد شود. وقتی سبزی آش را داخل قابلمه آب جوش ریختید تا بپزد، هرگز درب قابلمه را نگذارید؛ زیرا سبزی شما تیره و بدرنگ می‌شود.
محققان دریافتند غذاهای حاوی گندم از نظر پری بیوتیک در رتبه پایینی قرار دارند. و محصولات لبنی، تخم مرغ، روغن و گوشت محتوای پری بیوتیک کمی داشتند.
قیمه و قورمه نذری، عدس پلو‌های پرکشمش و زعفرانی، آش رشته و شله قلمکار و کلی غذا‌های رنگارنگ دیگر به‌جای خود، اما باید قبول کرد لذت خوردن یک عدسی گرم با گلپر و آب‌لیمو در کنار تکه‌ای نان بربری داغ آن‌هم پس‌از یک زیارت عاشورای دل‌چسب طعمی بی‌نظیر دارد. البته ناگفته نماند که این غذای مقوی قابلیت نشستن بر سر سفره ناهار و شام را هم دارد.
آش رشته یکی از غذا‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که بسیار پرطرفدار است و تقریبا در همه نقاط ایران با روش‌های گوناگون تهیه می‌شود. درست کردن یک آش رشته خوشمزه و جا افتاده نیاز به رعایت نکات و فوت و فن‌های خاصی دارد که در ادامه این مطلب تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
سردار فدوی گفت: سه سال به بهانه کرونا مدارس را تعطیل و شرایطی ایجاد کردند تا فرزندان ما سه ساعت در اینترنت سیر کنند و بقیه ساعات را در فضای ول اینترنت بگذرانند.
لوبیا غذای جادویی و جاودانگی؟ درست است این دانه های کوچک و بی تکلف سیر کننده و مغذی که پایه رژیم غذایی گیاهی و مفید برای سیاره زمین قلمداد می شوند می توانند به افزایش طول عمرمان کمک کنند. با این وجود، علاوه بر لوبیا سایر حبوبات مانند نخود و عدس نیز می توانند به ما کمک کنند که عمری طولانی تر داشته باشیم؟
لوبیا غذای جادویی و جاودانگی؟ درست است این دانه های کوچک و بی تکلف سیر کننده و مغذی که پایه رژیم غذایی گیاهی و مفید برای سیاره زمین قلمداد می شوند می توانند به افزایش طول عمرمان کمک کنند. با این وجود، علاوه بر لوبیا سایر حبوبات مانند نخود و عدس نیز می توانند به ما کمک کنند که عمری طولانی تر داشته باشیم؟
بررسی آمار‌های رسمی منتشر شده نشان می‌دهد میزان سرقت در پنج سال گذشته سیل صعودی داشته است. همچنین طبق گزارش مرکز آمار ایران؛ میزان سرقت سیر صعودی داشته به‌طوری که بعد از مصرف مواد مخدر، سرقت دومین جرم عمده در کشور محسوب می‌شود.
بعد از ثبت جهانی کشمش ملایر و گردوی تویسرکان این سومین محصول کشاورزی استان همدان است که به ثبت جهانی می‌رسد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
[کشف حجاب]بعد از اغتشاشات سال گذشته یک سیر صعودی پیدا کرد. اما بعد از آن تا ماه رمضان که شاید فضای معنوی این ماه، سیر صعودی را کاهش داد یک مدتی توقف داشت. الان آمار‌ها نشان می‌دهد که حتی در دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی و دانشگاه‌های دیگر سیر نزولی پیدا کرده است. این نشان می‌دهد که اغتشاشات سال گذشته، در بخشی از این آمار تاثیرگذار بوده است، اما برکت معنویت ماه مبارک رمضان خیلی تاثیر داشت که دوباره کاهش پیدا کرد.
کریستیانو رونالدو با سبقت گرفتن از لیونل مسی به صدر فهرست پردرآمدترین ورزشکاران دنیا راه یافت.
اگر خاک گلدان بی رنگ و یا ترک‌دار شود، احتمالاً زمان آبیاری آن فرا رسیده است. گیاه خود بعد از آبیاری وزن کنید. پس از چند بار مشخص می‌شود که گیاه چه زمانی به آبیاری نیاز دارد. البته می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود در خاک میزان رطوبت آن را بسنجید.
دکتر مجتبی محبی، فوق‌تخصص متابولیسم و غدد درون‌ریز می‌گوید: «در سال‌های اخیر برخی از خانواده‌ها با مشکل بلوغ زودرس در بچه‌ها روبه‌رو شده‌اند. بلوغ زودرس به ظهور علایم بلوغ در پسران در ۸ سالگی و در دختران در ۷ سالگی اطلاق می‌شود. خیلی از موارد مثل رشد موی زیر بغل پسران در ۱۰ سالگی یا رشد اندام‌های جنسی دختران را بلوغ زودرس نمی‌گویند، بلکه معنای آن سیر بلوغ است و بلوغ زودرس در سن‌های پایین‌تر شروع می‌شود.»
از کودکی خودم را در لباس پزشک تصور می‌کردم. وقتی بزرگ‌تر شدم، بیشتر و بیشتر درس خواندم. پدرم معتاد بود و هیچ وقت کار درست و حسابی نداشت. تنها دارایی ما خودروی فرسوده پرایدی بود که زیر پای پدرم بود. مادرم فقط ۴۱ سال سن داشت و صورتش بیشتر از سنش نشان می‌داد. او تمام وقتش را برای تمیز کردن خانه‌های مردم می‌گذاشت، برای همین هیچ وقت ندیدم دل سیر استراحت کند. کرایه خانه و تمامی خرج و مخارج من، خواهر و برادرم برعهده مادرم بود.
رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال یک پیام، صعود تیم ملی به دور دوم مسابقات انتخابی المپیک را تبریک گفت.
گوشت یکی از منابع اصلی پروتئین است و اگر یکباره از رژیم غذایی تان حذف شود، بدن تان ممکن است در واکنش به آن وارد حالت بقا شود. اگر مصرف گوشت را به کلی کنار بگذارید، ممکن است به سیر کردن خودتان با هر خوراکی نه چندان سالمی که در دسترس باشد، روی آورید.
رئال مادرید در یک سیر نزولی به سر می‌برد و بسیاری را به یاد فصل 15-2014 انداخته است. در فصلی که تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی پس از شروعی خوب به یک‌باره افت کرد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره عوارض پرداختی به بهشت زهرا(س)توضیحاتی ارائه داد.
آمارهای گردآوری شده توسط شرکت راه‌آهن درباره فعالیت ترانزیت ریلی حاکی از آن است که متوسط سیر بارترانزیت شده درهفت ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ به یک هزار و ۱۰۲ کیلومتر رسیده است.
سیر اخبار و تحولات میدانی- دیپلماتیک حاکم بر یمن حاکی از تمایل بازیگران فعال در این بحران برای کاهش تنش و کنترل درگیری‌ها است.
سیر خزنده تعطیلی سینماهای لاله زار که از اواخر سال ۷۰ آغاز شد در دهه ۹۰ به خیابان انقلاب و میدان ولیعصر و سینماهایش رسید و الان تبعات این سیر خزنده در حال خودنمایی است و اپیدمی کرونا نیز توانست سرعت این سیر خزنده را بیشتر کند تا سبنمای ایران متوجه این نکته باشد که سینماداری یک فعالیت منفک از تولید است و امکان وصل حیات و ممات سینماداری به سیاست های تولید و مصرف فیلم داخلی یک سیاست سرتاسر اشتباه و مرگ آور ( تعطیلی سینماها ) است و بازهم به من خرده نگیرند دوستان سینمایی که تولید مهم تراست از سینماداری در صورتی که سینما داری مثل هر فعالیت استاتدارد توزیع و فروش محصول مختصات منطقی عرضه و تقاضای بازار را در خود دارد و نه مختصات خاص مشتری مداری به سبک تولید و مصرف محصولات داخلی. فرونشست های سینمایی( تعطیلی) بیشتری را در آینده با این سبک و سیاق علم‌اقتصاد داخلی سینما در پیش خواهیم داشت...
بازی نخست در جام جهانی برای همه ی تیم های حاضر تعیین کننده به نظر می رسد و در این بین تیم ملی فوتبال ایران سیر متفاوتی در سال های اخیر را تجربه کرده است.
ایرانی‌جماعت از پیگیری اخبار دو عرصه سیر نمی‌شود؛ سیاست و فوتبال. ظهر هشتم شهریور ماه، یکی از باروتی‌ترین اخبار چند سال اخیر در فوتبال ایران در رسانه‌های رسمی و غیر رسمی منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ