محققان دریافتند غذاهای حاوی گندم از نظر پری بیوتیک در رتبه پایینی قرار دارند. و محصولات لبنی، تخم مرغ، روغن و گوشت محتوای پری بیوتیک کمی داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعضی‌ها به هوای آش سبزی‌ها را خیلی درشت خرد می­کنند که درنهایت ظاهر زیبایی ندارد. سبزی آش باید کمی درشت‌تر از سبزی خورشتی خرد شود. وقتی سبزی آش را داخل قابلمه آب جوش ریختید تا بپزد، هرگز درب قابلمه را نگذارید؛ زیرا سبزی شما تیره و بدرنگ می‌شود.
قیمه و قورمه نذری، عدس پلو‌های پرکشمش و زعفرانی، آش رشته و شله قلمکار و کلی غذا‌های رنگارنگ دیگر به‌جای خود، اما باید قبول کرد لذت خوردن یک عدسی گرم با گلپر و آب‌لیمو در کنار تکه‌ای نان بربری داغ آن‌هم پس‌از یک زیارت عاشورای دل‌چسب طعمی بی‌نظیر دارد. البته ناگفته نماند که این غذای مقوی قابلیت نشستن بر سر سفره ناهار و شام را هم دارد.
سیر و پیاز در ادبیات ما استعاره است از چیزهای بدبو، بدقیافه و... ولی اگر از بو و قیافه‌شان بگذرید، بچه‌های این خانواده آن‌قدر خاصیت دارند که خیلی از خوشبوها و خوش‌قیافه‌های گیاهان هم به گرد پایشان نمی‌رسند.
آش رشته یکی از غذا‌های خوشمزه و سنتی ایرانی است که بسیار پرطرفدار است و تقریبا در همه نقاط ایران با روش‌های گوناگون تهیه می‌شود. درست کردن یک آش رشته خوشمزه و جا افتاده نیاز به رعایت نکات و فوت و فن‌های خاصی دارد که در ادامه این مطلب تقدیم به شما کاربران گرامی خواهد شد.
اگر سوزش معده دارید یا مستعد ابتلا به رفلاکس اسید هستید، بهتر است از خوردن مواد غذایی زیر بپرهیزید یا میزان مصرف آن‌ها را به حداقل برسانید: غذا‌های پرچرب مانند سیب‌زمینی سرخ کرده، سس و گوشت پرچرب، میوه‌ها و سبزیجات اسیدی مثل مرکبات و گوجه‌فرنگی، شکلات، سیر، پیاز، غذا‌های تند، کافئین، نوشابه‌های گازدار و.
شاید به نظر برسد که بهترین راه برای جلوگیری از بدبو شدن دهان، کنار گذاشتن سیر و پیاز از رژیم غذایی است. با این حال، همیشه مقاومت در برابر وسوسه‌ی مصرف آن‌ها امکان‌پذیر نیست. به‌علاوه، به‌دلیل مزایای زیادی که برای سلامتی دارند، عاقلانه نیست که از خوردن‌شان اجتناب کنیم.
میلان آماده خداحافظی با زلاتان ابراهیموویچ می‌شود و پیام باشگاه برای ستاره سوئدی روی تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین در سن سیرو دیده شد.
در دقایق ابتدایی نیمه دوم شاهد درگیری سفت و سختی میان روزبه چشمی و مهدی ترابی دو ملی پوش استقلال و پرسپولیس بودیم.
اگر خاک گلدان بی رنگ و یا ترک‌دار شود، احتمالاً زمان آبیاری آن فرا رسیده است. گیاه خود بعد از آبیاری وزن کنید. پس از چند بار مشخص می‌شود که گیاه چه زمانی به آبیاری نیاز دارد. البته می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود در خاک میزان رطوبت آن را بسنجید.
طرفداران اینتر در جریان بازی با بنفیکا طرح‌های زیبایی روی سکوهای ورزشگاه سن سیرو خلق کردند.
در مازندران با هلی یا همان آلوچه خورش هم درست می‌کنند که به آن «هَلی قورو» یا «هلی خورش» می‌گویند. برای تهیه این خورش از گوجه سبز، نعناع خشک، پیاز و سیر و تخم مرغ، شکر، نمک، فلفل و زردچوبه استفاده می‌کنند.
پیام نیازمند یک بار دیگر به خوبی موفق به نجات دروازه سپاهان در یک بازی مهم شد.
یکی از جذاب‌ترین حالت‌های پیاز، پیاز سوخاری است که اغلب در رستوران‌ها و فست فود‌ها سرو می‌شود، اما می‌توانید به سادگی در خانه پیاز سوخاری فوق العاده‌ای آماده کنید.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره عوارض پرداختی به بهشت زهرا(س)توضیحاتی ارائه داد.
پیام نیازمند در نیمه اول بازی با گل گهر دروازه تیمش را نجات داد.
هنگامی که سیب‌زمینی، پیاز و سیر برای مدت طولانی در انبار می‌مانند، شروع به جوانه زدن می‌کنند. بعضی از مردم استفاده از این سبزیجات جوانه زده را بی‌خطر می‌دانند، اما بسیاری از افراد هم در مورد مصرف آن‌ها هشدار می‌دهند و معتقدند که برای سلامتی مضرند.
رئیس جمهور روسیه در «روز ملی اتحاد» این کشور، با مورخان روسیه ملاقات کرد و در نطق خود، بر نقش تاریخ در صیانت از حاکمیت ملی این کشور تاکید کرد؛ نطقی که در آن نکته‌های برجسته‌ای وجود داشت.
رئیس جمهور روسیه در «روز ملی اتحاد» این کشور، با مورخان روسیه ملاقات کرد و در نطق خود، بر نقش تاریخ در صیانت از حاکمیت ملی این کشور تاکید کرد؛ نطقی که در آن نکته‌های برجسته‌ای وجود داشت.
ریاست فدراسیون فوتبال توضیحات مفصلی در خصوص روند برکناری اسکوچیچ و انتخاب کی‌روش ارائه کرد.
در این فیلم خلاصه‌ای از اتفاقات امروز حیاط دولت را مشاهده می‌نمایید.
در این فیلم سیر تا پیاز ماجرای واردات خودرو از مهر ماه به کشور را مشاهده می‌نمایید.
نکته کلیدی درباره رمز ریال، حرکت بانک مرکزی در جایگزینی این پول ملی جدید فناورانه به جای ریال مرسوم است که از تورم، نقدینگی، عرضه و تقاضای ارز خارجی و ارزش ارز‌های دیگر تاثیر می‌پذیرد. اگر هدف اصلی بانک مرکزی از ارائه این طرح، جایگزینی ریال سنتی به رمز ریال جدید، حفظ و افزایش ارزش پول ملی در میان مدت و بلند مدت باشد، نقطه زنی بانک مرکزی در درمان بیماری‌های مختلف اقتصاد ایران خواهد بود.
بورانی یکی از چاشنی‌های خوشمزه و محبوب ایرانی است که در کنار غذا سرو می‌شود و از ترکیب ماست با سبزیجاتی مانند اسفناج، بادمجان، پیاز، کدو و... تهیه می‌شود.
ویتامین دی باعث بهبود جذب کلسیم در روده می‌شود و سطح کلسیم و فسفر خون را تنظیم می‌کند. از طرفی ویتامین دی در کاهش التهاب، عملکرد سیسم ایمنی، دستگاه عصبی عضلانی و متابولیسم گلوکز نیز در بدن دخالت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ