اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتشار فرم بودجه باشگاه گل گهر حاکی از قرارداد پانزده میلیاردی رضا شکاری با سپاهان است.
«بسیاری از خانواده‌هایی که به غرفه ما می‌آیند کسانی هستند که در ظاهر به آنها قشر مذهبی نمی‌گوییم اما انگار اشتیاق بیشتری دارند که بچه‌هایشان را با امیرالمومنین (ع) و معارف دینی آشنا کنند!»
مهدی طارمی که ستاره این روزهای فوتبال ایران است، در دومین دیدار متوالی هت‌تریک کرد.
من از او عذرخواهی کردم و گفتم شانه‌ام ناخواسته با او برخورد کرده، اما دست‌بردار نبود و مدام فحش می‌داد. به همین خاطر با مشت به صورتش زدم. دوستم پویا از من خواست تا محل را ترک کنم. نمی‌خواستم دعوا را ادامه دهم، اما فرید چاقو کشید و به سمتم حمله کرد. من هم چاقوی کوچکی را که همیشه در جیب داشتم، بیرون آوردم تا او را بترسانم. باور کنید من ضربه‌ای به او نزدم. فقط چاقو را به سمتش گرفتم تا بترسد. من اصلاً متوجه نشدم چاقو چطور به سینه او برخورد کرد.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده عصر همان روز در یک مصاحبه تلویزیونی به اظهارات پسکوف واکنش نشان داد و ضمن رد اتهامات مطرح شده اعلام کرد: «امریکا به هیچ‌وجه اوکراین را به انجام حملاتی در بیرون از خاک این کشور تشویق نمی‌کند.» او افزود: «ما نه آن‌ها را تشویق می‌کنیم، نه چنین امکانی را برای‌شان فراهم کرده ایم که به خارج از خاک اوکراین حمله کنند. ایالات متحده در این اتفاق، هر چه که بوده نقش نداشته است.»
ستاره گران‌قیمت دورتموند خوشحالی نافرجامی در انتهای بازی با اشتوتگارت داشت.
ستاره امروز استقلال بعد از گل تماشایی اش لحظات جالبی را تجربه کرد.
چهار سال پیش پرسپولیس و سپاهان در دیدار جنجالی نیمه نهایی جام حذفی را برگزار کردند.
شادی جنجالی و تند برابر هواداران استقلال: تیم ریکاودو ساپینتو دست از مبارزه برای قهرمانی نخواهد کشید.
خطای پنالتی سیاوش یزدانی روی شهریار مغانلو، بحث برانگیزترین اتفاق این هفته لیگ برتر ایران است.
محمدرضا اخباری با سیو پنالتی یامگا می‌توانست ستاره شماره یک بازی تراکتور - استقلال لقب بگیرد.
لیونل مسی طبق معمول هر سال، پستی را به مناسبت پایان سال 2022 و آغاز سال 2023 منتشر کرد.
آقای رئیس‌جمهوری، به جز مصاحبه‌هایی که در بازداشتگاه‌ها یا زندان‌ها گرفته شده، شواهد و قرائن دیگری دارید که بر اساس آن بگوییم این افراد فریب‌خورده بودند؟ هیچ یک از معترضان در بیرون و شرایط عادی اظهار کرده‌اند که فریب خورده‌ایم و دیگر در تظاهرات و اعتراضات شرکت نمی‌کنیم؟
هافبک تراکتور در نیمه اول بازی با مس یک موقعیت طلایی را از دست داد که باید آن را بزرگترین موقعیت سوزی هفته نامید.
عثمان دمبله در دقیقه ۲۱ آنخل دی‌ماریا را در محوطه جریمه سرنگون کرد.
باشگاه تراکتور در مدت ده روزه تمرینات زیر نظر پاکو خمس هیچ تصویری از این سرمربی سرشناس در حین تمرین منتشر نکرده است.
قراردادهای بیشتر یک‌ساله و دوساله در فوتبال جابجایی‌های زیادی را در پنجره‌های تابستانی به دنبال دارد.
فرمانده کل سپاه گفت: کارتان به جایی رسیده است که به صهیونیست‌ها که خود در حال سقوط هستند تکیه کرده‌اید؛ آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هم باید از این شکست درس بگیرند و تکرار نکنند چراکه ما در هر چالشی قدرتمندتر شدیم؛ جنگ که شد با کلاشینکف به میدان رفتیم اما با موشک 700 کیلومتر برد سربلند بیرون آمدیم.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است: آنچه در روز‌های اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است : آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است : آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
بازیکنان جوان دعوت شده به اردوی تیم ملی امیدوار به بقا در اردو هستند.
صحنه پاس گل دانیال اسماعیلی‌فر به یورگن لوکادیا با اعتراض‌های تند در فضای‌مجازی همراه شده است.
اعمال تحریم‌های بیش‌تر جامعه بین المللی در سال ۲۰۱۷ و همه گیری کووید-۱۹ کره شمالی را به سمت روش‌های غیرقانونی فزاینده برای دستیابی به ارز خارجی سوق داده است. برای مثال، طبق گزارش Chainalysis یک پلت فرم داده بلاک چین در سال ۲۰۲۲ میلادی کره شمالی ۱.۵ میلیارد دلار ارز دیجیتال را در فاصله سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ میلادی به سرقت برده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ