امروز و در ادامه تحرکات مداخله جویانه الینا رومانوسکی سفیر آمریکا در بغداد در امور داخلی عراق، او به دیدار فواد حسین وزیر خارجه عراق رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، در انتقادی کم‌سابقه از بازیکنان این تیم گفت دو بازیکن در تیم فعلی شیاطین سرخ هستند که حضورشان او را عصبی و نگران می‌کند.
مارکتا وندروسووا از جمهوری چک با پیروزی برابر الینا اسویتولینا راهی فینال مسابقات تنیس زنان ویمبلدون شد.
الینا اسویتولینا با برتری برابر ویکتوریا آزارنکا راهی مرحله یک چهارم نهایی ویمبلدون شد.
ایلنا ریباکینا با قبول شکست برابر دونا وکیچ از دور رقابت‌های تنیس برلین کنار رفت.
ایلنا ریباکینا، قهرمان مسابقات ویمبلدون 2022 در آخرین تورنمنت پیش از برگزاری سومین گرنداسلم سال در برلین حاضر شده است.
در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار ایلنا، یادگار امام در نامه ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد. و آن نقش بی بدیل افکارعمومی و فضای رسانه ای در کنترل اشکالات و تقصیرها و قصورهاست.
محافظان همراه حجت‌الاسلام سید حسن خمینی با ضرب و شتم خبرنگار ایلنا مانع از انجام وظیفه خبری وی برای پوشش خبری مراسم سالگرد حجت الاسلام دعایی شدند.
ر پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار ایلنا، یادگار امام در نامه ای به وی، از او دلجویی و عذرخواهی کرد.
زامبی‌ها آخرین چیزی بودند که کارولین الیا انتظار داشت در حیاط خانه اش پیدا کند.
بررسی سوابق گفتگو‌های مکتوب «پی‌یر» با این چت ربات هوش مصنوعی نشان می‌دهد که «الیزا» نگرانی‌های او را تایید و تقویت می‌کرد؛ کاری که باعث تشدید سطح اضطراب در او می‌شد و درنهایت به افکاری درباره خودکشی سوق داده شد. منبع: یورونیوز
برونو فرناندز دروازه بان سابق فوتبال برزیل در سال 2013 به خاطر کشتن همسر سابقش (الیزا سامودیو مدل برزیلی) و خوراندن جسدش به سگ ها به 22 سال و سه ماه حبس محکوم شده بود، اعلام کرد که می خواهد به مربی ورزشی تبدیل شود و در نظر دارد که روی پیشرفت ذهنی ورزشکاران بزرگ کمک کند.
طرح سوال از ابراهیم رئیسی ۶ محور دارد که از جمله آن می‌توان به "نابسامانی‌های اخیر ارزی" و "عدم اجرای قانون تخصیص کالابرگ الکترونیک پس از تغییر شیوه پرداخت ارز ترجیحی" که اثرات تورمی جبران ناپذیری بر بازار داشته است، اشاره کرد.
براساس شنیده‌های ایلنا طرح سوال از ابراهیم رئیسی با ۶ محور در مجلس کلید خورد.
یک خرس سیاه کمیاب مکزیکی و توله شجاعش از صخره‌ای با شیب زیاد در دره سانتا النا، بخشی از پارک ملی بیگ بند در تگزاس بالا می‌روند.
یوونتوس با چندین باشگاه سری B، A ‌و C برای مبادله بازیکنان با رقمی نامعقول مبادله کرده است. یک مثال در این مورد، ماجرای پیوستن نیکولو روولا از جنوا به یوونتوس است. این هافبک جنوا با رقم سنگین ۲۴ میلیون یورو به یوونتوس پیوست و یووه در عوض، دو بازیکن گمنام خود به نام مانولو پورتانووا و الیا پترلی را به ترتیب با ارقام ۱۰ و ۸ میلیون یورو به جنوا فروخت.
النا یکی از هفت بانوی منتخب کنگره بین المللی بانوان تاثیر گذار گفت: ایران را خیلی دوست دارم، خوشحالم که در این‌کنگره شرکت کردم و توانستم جایزه این کنگره را کسب کنم. مردم ایران همانند آداب و رسومی که دارند خونگرم و صمیمی هستند./ منبع: تسنیم
سمنان- «الینا صفاجو» کاراته‌کار سمنانی برای نخستین بار در تاریخ کاراته استان به عنوان عضو تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا، موفق به کسب مدال برنز شد.
مرد میانسال گفت: زمانی که اصرار‌های پسرم زیاد شده بود، دختر ناشناس گفته که قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد. پسرم زمانی که از این موضوع با خبر شده از او خواسته که این کار را نکند و درنهایت هم به او گفته دست به خودکشی می‌زند. حتی دو فیلم کوتاه نیز از اقدام به خودکشی برای الینا ارسال کرده بود، اما دوست اینستاگرامی پسرم به او توجه نکرده و مرگ پسرم بر اثر خودکشی رقم خورد.
مدیرعامل باشگاه فولاد در مصاحبه با ایلنا توضیح مهمی درباره شایعات این روزها ارائه کرد.
تیم بسکتبال کاله آمل، گارد آمریکایی فصل پیش القنا مصر را جذب کرد.
یکی از خاص ترین دربی های تاریخ را پرسپولیس به استقلال نباخت تا هواداران این تیم به این روز افتخار کنند.
علت احتمالی طولانی شدن صدور احکام دوره جدید اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط ایلنا بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ