یوونتوس با چندین باشگاه سری B، A ‌و C برای مبادله بازیکنان با رقمی نامعقول مبادله کرده است. یک مثال در این مورد، ماجرای پیوستن نیکولو روولا از جنوا به یوونتوس است. این هافبک جنوا با رقم سنگین ۲۴ میلیون یورو به یوونتوس پیوست و یووه در عوض، دو بازیکن گمنام خود به نام مانولو پورتانووا و الیا پترلی را به ترتیب با ارقام ۱۰ و ۸ میلیون یورو به جنوا فروخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هانیه رستمیان با امتیاز ۲۹۴ به عنوان نفر سوم راهی فینال شد اما در این مرحله در جایگاه چهارم ایستاد.
بانوی تیراندازی ایران پس از کسب سهمیه المپیک پاریس گفت: من از همین حالا فینال و مدال المپیک را تصویرسازی می‌کنم تا بتوانم به آن برسم.
شرمینه چهل امیرانی نماینده ایران در تفنگ بادی مسابقات قهرمانی جهان باکو موفق به کسب سهمیه المپیک شد.
گلنوش سبقت‌الهی راهی فینال تپانچه ۱۰ متر مسابقات قهرمانی جهان در باکو شد.
رئیس هیات جودو خراسان جنوبی اظهار کرد: بانوی جودوکار خراسان جنوبی به مصاف برترین‌های جهان می‌رود.
کلاس‌های مربیگری سطح یک آسیا با حضور ابراهیم شکوری در چالوس برگزار شد.
باشگاه یوونتوس برای جذب ستاره رقیب تاریخی خود وارد رقابت با منچستریونایتد شده است.
در پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا در دسته ۷۶ کیلوگرم بانوان عسل کدخدایی موفق به کسب مدال برنز شد.
امروز دهم مهر ماه یک صد و سی و نهمین سالروز تولد اشرف‌الملوک فخرالدوله یکی از سرشناس ترین زنان سلسله قاجار در سال ۱۲۶۲ است.
فاطمه سعادتی نماینده وزن ۵۵- بانوان کاراته ایران، با چهار پیروزی و یک شکست صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا شد.
فاطمه سعادتی نماینده وزن ۵۵- بانوان کاراته ایران، با چهار پیروزی و یک شکست صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا شد.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و فواد حسین وزیر خارجه عراق در گفتگویی تلفنی در خصوص آخرین وضعیت مناسبات فی‌مابین گفتگو کردند.
فرزین گفت: در مقابله با فساد جدی هستیم و با هرگونه تخلف و فساد از سوی فعالان بازار ارز اعم از صرافی‌های بانکی و غیر بانکی، واردکنندگان و صادرکنندگان برخورد می‌کنیم.
فرزین گفت: در مقابله با فساد جدی هستیم و با هرگونه تخلف و فساد از سوی فعالان بازار ارز اعم از صرافی‌های بانکی و غیر بانکی، واردکنندگان و صادرکنندگان برخورد می‌کنیم.
میزگرد شفافیت بانکی با حضور کارشناسان اقتصادی و بانکی در خبرگزاری مهر برگزار شد که کارشناسان معتقدند انتشار اطلاعات خوب است اما باید کامل باشد.
در جریان هشتمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی باندی منهدم شد که با ارعاب مدیران فعلی یک شرکت قصد داشتند مانع افشای فساد مالی مدیران سابق شوند.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
یک کارشناس اقتصادی گفت: نقطه شروع و طراحی کلانی که برای ارتقا شفافیت و جلوگیری از فساد بانکی باید وجود داشته باشد، اصلاح نظام ثبت داده‌های بانکی در کشور است.
عباس عبدی نوشت: اگر بگوییم بیش از نیمی از فساد کشور و حتی بیشتر آن محصول این تفاوت قیمت‌ها است، گزاف نیست. تفاوت قیمت ارز، قیمت وام بانکی، قیمت انرژی، قیمت فولاد و سیمان و خودرو و... همه و همه فسادزا است. این‌ها ظاهر قضیه است، در باطن آن کاهش بهره‌وری هم هست که بیداد می‌کند.
امروز مطالبی همچون سقوط آزاد قیمت شیبا | نهنگ‌ها خالی کردند!، قیمت سکه امامی سقوط کرد، تداوم افت نرخ ارز؛ دلار در بازار توافقی به کانال ۲۷ هزار سقوط کرد، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۳۰ مرداد | فردا هم بازار قرمزپوش است؟، توافق شد که نرخ سود بین بانکی کاهش یابد، فولاد شفاف سازی کرد متوقف شد| تعدادی از فساد‌های فولاد مبارکه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در سال‌های اخیر شفافیت به یک مطالبه عمومی تبدیل شده که یکی از حوزه‌های مهم آن که رانت و فساد را کم و نقدینگی و تورم را کنترل خواهد کرد، شفافیت در اعطای تسهیلات شبکه بانکی است.
روز گذشته مورخه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ قیمت طلای جهانی با کاهش مواجه شد و قیمت هر اونس طلا با ۰.۳۰ درصد کاهش به ۱۸۱۱ دلار و ۱۱ سنت رسید. حالا پرسش این است که آیا کاهش قیمت طلا تداوم خواهد داشت؟ وضعیت بازار داخلی طلا چگونه خواهد بود؟
چند باور اشتباه درباره نمک دریا و نمک یددار
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: آقای رئیس‌جمهور آیا این فسادها با این حجم عظیم بالاخره نقطه پایانی دارد یا خیر؟ آیا باید نظام اداری، اقتصادی، بانکی و گمرکی ما تا این حد مستعد سوءاستفاده و فساد و بیت‌المال‌خواری باشد؟ اگر در دولت شما هم این بیت‌المال‌خواری‌ها و خبرهای تکان‌دهنده پایان نپذیرد پس چه زمانی پایان خواهد پذیرفت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ