مرد میانسال گفت: زمانی که اصرار‌های پسرم زیاد شده بود، دختر ناشناس گفته که قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد. پسرم زمانی که از این موضوع با خبر شده از او خواسته که این کار را نکند و درنهایت هم به او گفته دست به خودکشی می‌زند. حتی دو فیلم کوتاه نیز از اقدام به خودکشی برای الینا ارسال کرده بود، اما دوست اینستاگرامی پسرم به او توجه نکرده و مرگ پسرم بر اثر خودکشی رقم خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواهر زن جوان به مأموران گفت: خواهرم ساعتی قبل از مرگش به من پیام داده که دست به خودکشی زده و همسرش در این زمینه نقشی ندارد، اما پیام خواهرم مشکوک بود چرا که طرز نوشتاری پیام او با پیام‌های قبلی که داده بود فرق داشت.
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ زنی که بعد از درگیری با شوهرش به طرز مرموزی جان باخته است با انتقال جسد به پزشکی قانونی آغاز شده است. این در حالی است که یکی از فرضیه‌ها خودکشی و دیگری همسرکشی است.
فرهادی، مدیر عامل آتش نشانی مشهد اعلام کرد: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ و اعلام گزارشی مبنی بر احتمال اقدام به خودکشی یک خانم جوان از روی پل عابر پیاده ، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران ایستگاههای ۱۲ ،۷ ، ۳۸ را به همراه تشک نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل اعلامی در میدان شهید حسین فهمیده اعزام شدند.خانمی جوان بر روی عرشه پل هوایی در وضعیت ناپایدار قرار گرفته که نجاتگران آتش نشانی ضمن ارائه مشاوره های لازم به این بانو وی را از خودکشی منصرف و او را به سطح زمین منتقل کردند. علت و انگیزه این خانم از این اقدام، مشکلات خانوادگی اعلام شده است.
منابع عبری در گزارشی اذعان کردند که میزان خودکشی بین صهیونیست‌ها به ویژه قشر جوان آن‌ها، طی سال‌های اخیر افزایش فوق‌العاده زیادی داشته است.
تیم بررسی‌ صحنه جرم در محل حادثه با جسد حدود ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند که یک پلاستیک روی سرش کشیده شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت، مرد جوان قبل از مرگش مقدار زیادی قرص مصرف کرده است که همین موضوع فرضیه خودکشی را پررنگ کرد.
بررسی‌های اولیه تیم جنایی نشان می‌داد، مرد جوان که افسردگی داشته بخاطر مشکلات شخصی با سلاح کلت کمری به سرش شلیک کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همچنین پس از پایان تحقیقات میدانی،‌ تیم جنایی ماموریت یافتند تا درباره انگیزه دقیق خودکشی متوفی تحقیق کنند.
ظاهراً همسر پزشک تلاش می‌کند جلوی خودکشی شوهرش را بگیرد و برای اینکه او را از خودکشی منصرف کند خانم دکتر اقدام به خودزنی با چاقو روی دستانش هم می‌کند که در این زمینه موفق نمی‌شود و در نهایت پزشک جوان خود را از ارتفاع تقریباً ۲۴ متری خودرا به پایین پرتاب می‌کند و بلافاصله خانم دکتر که شاهد ماجرا بود برای نجات و احیای همسرش تلاش می‌کند که این تلاش نتیجه نمی‌دهد.
یک جوان ۲۵ ساله به دلیل اختلافات خانوادگی و نداشتن پورشه در خیابان خواجه عبدالله اقدام به خودکشی کرد.
پسر ۳ ساله در اتاق عمل سوخت/ شلاق و تبعید مجازات آزار دختر جوان/ سرگذشت یک آدمکش!/ مرگ دختر موزیسین در خانه زن سالمند/ راز خودکشی گروهی ۶ عضو یک خانواده/ زن جوان شوهر زندانی اش را بخشید/ دوستی قهوه خانه‌ای سرآغاز ۳۰۰ فقره گوشی قاپی!/ افشای راز دفن برادر در باغچه خانه مادر
اعضای این خانواده در پی ایجاد مزاحمت‌های ناموسی یک پرایدسوار مرموز در حالی با مصرف تعداد زیادی قرص خودکشی کرده‌اند که ۲ روز قبل از آن نیز پسر جوان خانواده با همین انگیزه خودکشی کرده بود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ اعتراف به ۱۰۰ سرقت از سوی یک زوج جوان/ مرگ بعد از عمل جراحی زبان/ هوویی که سنگ صبورم بود!/ خودکشی زن میانسال بعد از قتل شوهر/ زمین، خانواده‌ای را در پارک سیمرغ بلعید/ محاکمه مرد دستفروش به اتهام قتل همکارش/ کلاهبرداری با چک کارتن خواب ها!/ گذشت از قصاص به حرمت روز مادر
متهم جوان گفت: با تهدید اسلحه همسر سابقم، مادر و خواهرش و پسرم را داخل اتاق حبس کردم. می‌خواستم همسر و پسرم را به قتل برسانم و بعد خودکشی کنم، اما زمانی که پلیس وارد شد و آن‌ها را نجات داد، تصمیم گرفتم با کشتن خودم جلوی چشم همسر سابقم از او انتقام بگیرم که موفق نشدم و پس از حدود یک ساعت بازداشت شدم.
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از اقدام به خودکشی جوان همدانی به علت اختلاف با پدر خبر داد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کینه عجیب کودک آزار!/ معمای خودکشی مرد جوان بعد از دستگیری/ آدم‌کشی مردان کینه جو در بروجرد/ شکستن طلسم سیاه شگرد مرد رمال برای سرقت میلیاردی/ رهایی گروگان جوان از چنگال آدم ربایان خشن/ فکر کردم پدرزنم می‌خواهد مرا با سنگ بزند/ زهر چشم مرگبار زیر نور مهتاب!/ تیزهوشی مرد صراف گروگانگیران را به دام انداخت
معمای خودکشی مرد جوان بعد از دستگیری
مرد جوان پس از تهدید زوج جوان به سمت خودرو‌های عبوری رفت و با تهدید سعی داشت آن‌ها را متوقف کند. او مقابل ۴ خودرو را گرفت، اما هیچ کدام او را سوار نکردند در این هنگام، مأموران پلیس از راه رسیده و مرد جوان را خلع سلاح و او را سوار بر خودروشان کردند، اما هنوز چند لحظه‌ای نگذشته بود که وی مدعی شد قرص برنج خورده است.
پسر جوان که با سرو صدای ورود مأموران از خواب پریده بود به ساختگی بودن سناریوی خودکشی اعتراف کرد و گفت: می‌خواستم با این کار ببینم نامزدم چقدر مرا دوست دارد و پس از اطمینان از عشق و علاقه او به خودم مانع جدایی اش بشوم.
خود کشی یک جوان پس از قتل فجیع مادر
این حادثه صبح روز گذشته هنگامی رخ داد که پسر ۳۰ ساله به همراه مادرش از خانه خواهرش به منزل بازگشت ودر توهم ناشی از بیماری روحی و روانی، مادرش را به قتل رساند وسپس با بستن شیلنگ به دورجسد، قصد داشت آن را با استفاده از نردبان فلزی به پشت بام خانه بکشاند و ازآن جا به پایین بیندازداما قدرت بدنی کافی نداشت و فقط پیکر بی جان مادر ۶۰ ساله اش را تا پله دوم نردبان بالا کشید و رها کرد.
دادستان ایلام گفت: ماجرای خودکشی این دختر خانم هیچ ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته و ندارد و شایعاتی که مطرح می‌شود، نشأت گرفته از دروغ پردازی‌ها و عنادورزی‌های رسانه‌های معاند و دشمنان ایران اسلامی است.
پتونین، خواننده ۲۷ ساله روس بود که روز گذشته با انتشار ویدیویی از خود، از تصمیمیش برای پایان دادن به زندگی گفت و به هوادارانش اعلام کرد، برای اجتناب از سربازی و جنگیدن، خودکشی می‌کند.
عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟
صبح دوشنبه (بیست و چهارم مرداد) گذشته، مرد مسلحی که اسلحه کلت را در دست می‌فشرد وارد یک منزل مسکونی در خیابان طبرسی شمالی ۵۸ شد و زن ۳۵ ساله‌ای را مقابل سه فرزند ۵، ۱۳ و ۱۵ ساله اش به قتل رساند و از صحنه جنایت گریخت.
شرکت‌های بورسی و فرابورسی یک به یک گزارش عملکرد خود را در سامانه کدال منتشر کردند. در ادامه به تشریح عملکرد چندی از شرکت‌ها پرداخته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ