به تازگی حرم مطهر شاهچراغ مورد حمله تروریستی قرار گرفت که منجر به شهادت یک نفر شد. به موازات این حادثه تروریستی، رسانه‌های معلوم‌الحال در حال عادی سازی این نوع از اقدامات هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار وزیر خارجه جمهوری عربی سوریه، گفت: تروریسم ابزار آمریکا و رژیم صهیونیستی برای بحران‌آفرینی در منطقه است.
رسانه‌های سومالی اعلام کردند نیروهای ارتش این کشور بامداد امروز یکشنبه حملات هوایی و زمینی گسترده‌ای را علیه عناصر تروریستی الشباب انجام دادند.
کیهان نوشت:موضوع FATF مبارزه با پولشویی و جرائم سازمان‌یافته و تامین مالی تروریسم است، اما پاریس میزبان FATF، همزمان میزبان یکی از جنایتکارترین گروه‌های تروریستی دنیا (سازمان منافقین) است و دیگر پایتخت‌های اروپایی هم از تروریست‌هایی مانند کومله و تندر و الاحوازیه و... میزبانی می‌کنند. ضمنا آمریکا و اروپا طبق گزارش رسانه‌های غربی، میزبان ۷۶ درصد پولشویی‌های بزرگ در دنیا هستند.
پلیس آلبانی امروز در بیانیه‌ای دلیل حمله به مقر تروریست‌های منافقین در این کشور را رسانه‌ای کرد.
روند اعدام‌ها در عربستان اثبات کننده این نکته است که حکام سعودی همچنان فعالیت مخالفان سیاسی یا فعالان انقلابی را به عنوان «خط قرمز» دانسته و به شدیدترین شکل ممکن به آن واکنش نشان می‌دهند.
الازهر مصر با صدور بیانیه ای درباره ادامه سیاست های تجاوزکارانه و وحشیانه صهیونیست‌ها در قدس اشغالی هشدار داد.
پرسش علی دایی درباره اینکه «آیا می‌خواستند تروریست بازداشت کنند؟» اشاره به اتفاقی تاریخی دارد که دست بر قضا آن هم بر کسی پوشیده نیست. ماجرای این یکی مربوط به اسفند ۱۳۹۸ است که نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی ایران در اقدامی خبرساز هواپیمایی دوبی به قرقیزستان را در بندرعباس به زمین نشاندند؛ در آن پرواز عبدالمالک ریگی حضور داشت که بعد از بازداشت، به اوین برده شد و سرانجام هم به دار آویخته شد. بعد از آن تا به الان، مشابه اتفاق مذکور، اینکه بخواهند هواپیمایی را به زمین بنشانند، رخ نداده یا اینکه اگر رخ داده، خبرش رسانه‌ای نشده است.
مشاور امنیت ملی عراق تاکید کرد که تروریسم همچنان تهدیدی علیه کل جهان به شمار می رود.
روز سه شنبه، علی بهادری جهرمی، در نشست خبری هفتگی اظهار داشت‌: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.
علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی اظهار داشت‌: با توجه به ترویج آشکار تروریسم، خشونت و نقض تمامیت ارضی کشور از سوی رسانه‌های معاند، هرگونه همکاری با آنها در حکم مشارکت در اقدام تروریستی است.
بعد از آن که اعتراض به اغتشاش تبدیل شد، حالا سرعت بی‌وقفه افزایش خشونت‌های کلامی، اخلاقی و خیابانی همه‌چیز را به سمت یک جنگ شهری می‌برد؛ جنگی که به شهرهای مرزی و قومیت‌نشین کشیده شده است.
سخنگوی دولت گفت: گروه‌های تروریستی با جنگ ترکیبی و شناختی و شیوه‌هایی که روشن نیست اقدام می‌کنند، ولی وقتی ناامید می‌شوند راهی جز اقدام شفاف ندارند و دیگر نگران ریخته شدن خون کودکان و زنان نخواهند بود. آن‌ها شعار آزادی و حمایت از حقوق زنان سر می‌دهند، ولی وقتی ناامید می‌شوند، ماهیت ضد آزادی و زن شان نمایان می‌شود.
سخنگوی دولت با بیان اینکه شهدای وقایع اخیر، قربانیان تروریسم رسانه‌ای هستند، گفت: گروه‌های تروریستی با جنگ ترکیبی و شناختی و شیوه‌هایی که روشن نیست اقدام می‌کنند ولی وقتی ناامید می‌شوند.
سخنگوی دولت گفت: دشمنان و تروریسم رسانه‌ای سعی می‌کنند با فضاسازی‌های مختلف و با شیوه‌هایی که مرسوم و روشن نیست، اقداماتشان را پیش ببرند، اما وقتی ناامید می‌شوند راهی جز ترور ندارند.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌های مجلس در توئیتی نوشت: در هیچ کجای بیانیه مجلس نیامده که معترضین را اعدام کنید! چنین خزعبلاتی زائیده ذهن مریض فرقه رجویه و تیم تروریست رسانه‌ای بن سلمان سعودی است.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی کشورمان در توییتی با هشتگ #امپراتوری_دروغ نوشت: رسانه‌های تروریست سعودی-لندنی هنوز هیچ اسمی از اسامی مسوولانی که مدعی شدند در حال فرار از کشور هستند منتشر نکرده است.
سوریه حمله تروریستی بزدلانه به حرم شاهچراغ در شهر شیراز را محکوم و اعلام کرد که تروریسم یکی از ابزارهای اصلی سیاست امریکا برای بی ثباتی کشورهاست.
روسیه اعلام کرد به نظر می رسد نشت گاز از خطوط لوله سیستم نورد استریم در دریای بالتیک، نتیجه تروریسم مورد حمایت دولتی بوده است.
وزیر امور خارجه ایران آخرین وضعیت گفتگوهای جاری برای احیای برجام و پیام‌های تبادل شده با طرف آمریکایی را تشریح کرد و گفت: تروریسم و افراط گرایی همچنان چالش اصلی در منطقه خاورمیانه است.
رئیس جمهور با تقبیح رفتار رسانه‌های غربی در تحریف و جعل واقعیت‌ها، خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه به اعتبار امپراطوری رسانه‌ای خود تلاش می‌کند تعریف تروریسم را تغییر دهد و خودش را قهرمان مبارزه با تروریسم معرفی کند، لذا وظیفه‌ای سنگین بر عهده ما است که اجازه ندهیم این تلاش دشمن به نتیجه برسد.
رئیس‌جمهور با یادآوری اهمیت روایتگری حق‌طلبانه و مقابله با غرض‌ورزی امپراتوری رسانه‌ای غرب در موضوع مبارزه با تروریسم، گفت: دشمنان می‌خواهند واقعیت را وارونه و جای جلاد و شهید را عوض کنند.
رئیس‌جمهور با یادآوری اهمیت روایتگری حق‌طلبانه و مقابله با غرض‌ورزی امپراتوری رسانه‌ای غرب در موضوع مبارزه با تروریسم، گفت: دشمنان می‌خواهند واقعیت را وارونه و جای جلاد و شهید را عوض کنند.
سفیر روسیه در افغانستان تأکید کرد حذف فیزیکی سرکرده القاعده راه‌حل مبارزه با تروریسیم نیست، چون افراد این گروه می‌توانند به گروه‌های تروریستی دیگر مانند داعش بپیوندند.
یک نهاد فلسطینی اعلام کرد که تروریسم شهرک نشینان و مسئولان رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی تشدید شده و تنها در ماه گذشته میلادی ۵۹۴ مورد تعرض علیه فلسطینیان ثبت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ