مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان قم و همچنین نزدیکی به استان تهران، زمینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه صنعت خودرو و قطعه‌سازی در این استان وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص تحقق حق پخش تلویزیونی لیگ برتر فوتبال به کمیسیون تلفیق مجلس پیشنهاد داد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز از انجام تست واردات ۱۰ میلیون متر مکعب گاز از ترکمنستان خبر داد.
مدیرعامل شرکت ملی گاز از انجام تست واردات ۱۰ میلیون متر مکعب گاز از ترکمنستان خبر داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هوادار متمول به ساختار باشگاه کمک می کند اما در مسائل فنی دخالتی ندارد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تدوین سند راهبردی ۴ ساله صندوق بازنشستگی کشوری منطبق بر برنامه‌های توسعه کشوری و پیشنهاد رسیدن سن بازنشستگی به ۵۷ سال تا پایان برنامه هفتم خبر داد.
مدیرعامل شرکت پست در مراسم روز جهانی صنایع دستی گفت: افزایش معافیت صادرات صنایع‌دستی از ۸۰ به ۲۰۰ دلار را به دولت پیشنهاد داده‌ایم که امیدوار هستیم در هیأت دولت تصویب شود.
پژمان نوری مدیرعامل فصل گذشته باشگاه ملوان انزلی با پیشنهاد سرمربیگری این تیم مواجه شده است.
درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یکی از تیم‌ها به بازیکنی پیشنهاد 50 میلیارد تومانی داده؛با این وضعیت چطور قرار است سقف بودجه 300 میلیاردی رعایت شود؟
تبریز - مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه این پیشنهاد از سوی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حد یک پیشنهاد اولیه است، گفت: باید این پیشنهاد به صورت کتبی به این باشگاه ارائه شود.
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: در حال حاضر ۴ بازیکن جوان زیر ۲۱ سال در تیم‌مان پیشنهاد ۱۶ میلیارد تومانی دارند در حالی که در حال حاضر قراردادشان با باشگاه نفت آبادان ۷۰ میلیون تومان است.
مدیرعامل استقلال چندی پیش مدعی شده که ساپینتو خواهان جذب سردار آزمون شده و این در حالیست که این تیم هنوز برای تسویه حساب با سرمربی ایتالیایی خود با دردسر مواجه است.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز از پیشنهاد و تمایل فدراسیون فوتبال به سرمربی پرتغالی این تیم برای حضور در تیم ملی ابراز بی اطلاعی کرد.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
قضیه پیشنهاد نفت مسجد سلیمان به مدیرعامل باشگاه مس سونگون هم به سرنوشت پیشنهادات قبلی خطیبی دچار شد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: سطوح درآمدی در سال جاری ۶۰ درصد افزایش یافت و پیشنهاداتی برای افزایش دوباره آن در سال آینده ارائه کرده‌ایم.
مدیرعامل باشگاه هوادار نسبت به اظهارات سرپرست باشگاه تراکتور پیرامون رد پیشنهاد به سرمربی این تیم واکنش نشان داد.
سخنگوی دولت از موافقت هیئت وزیران با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی مبنی بر انتصاب شمس‌الدین فرزادی پور به عنوان مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی شمس الدین فرزادی پور به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما انتخاب شد.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که قضیه حضور جواد نکونام در تیم ملی تمام شده است.
مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که در نقل و انتقالات سقف قرارداد 12 میلیاردی را رعایت کردند و در این مسیر دو بازیکن با پیشنهاد دو برابر و بالاتر راهی تیم‌های دیگری شدند تا دست آنها برای این انتقال خالی بماند.
مدیرعامل باشگاه استقلال از ادامه تغییرات در این باشگاه با جابجایی چند عضو هیات مدیره و اضافه شدن برخی مسئولان به باشگاه خبر داد و گفت: اتهاماتی که به آقای آجورلو وارد کرده‌اند درست نیست.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: شورای عالی امنیت ملی اجرای طرح تولید و توزیع مرغ سایز را ابلاغ کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ