استاد حوزه و دانشگاه فرافکنی در گناه را یکی از اشکالات امروز جامعه ما و مخالف تقوا دانست و گفت: برخی قبح یک گناه را با یک گناه بزرگ‌تر می‌خواهند از بین ببرند در حالی که هر دو اشتباه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان این که ملی پوشان رشته شمشیربازی استان تهران نگرانی و دغدغه ای برای پیگیری تمرینات خود نداشته باشند، گفت: حمایت لازم را از ملی پوشان رشته شمشیربازی استان تهران داریم.
یاپ استام، ستاره سال‌های نه چندان دور منچستر یونایتد، بعد از دیدن عملکرد آنتونی در بازی‌های پیش فصل اظهار کرده است که این بازیکن باید سطح بازی خود را افزایش دهد.
پیشکسوت بسکتبال خوزستان گفت: ما از فدراسیون خواهش کردیم که مسائل و مشکلات استان برطرف شود اما آنها هیچ توجهی به این درخواست ما نداشتند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به انتقاد بانوی قهرمان تکواندو جهان واکنش نشان داد.
استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم، ضمن انتقاد نسبت به گرانی کالاها، وضعیت معیشتی مردم، قیمت مسکن و اجاره بها و افزایش مهاجرت از کشور، گفت: وقتی مردم می‌بینند امور اقتصادی اصلاح نمی‌شود، حتی اگر ربطی به روحانیت نداشته باشد، این ضعف‌ها را از جانب ما می‌بینند.
سمنان- بررسی‌ها نشان می‌دهد که تقاضا برای فرزندخواندگی در استان سمنان افزایش یافته اما همچنان خانواده‌ها از سخت گیری‌های سازمان بهزیستی و دادگستری گلایه دارند.
نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه مردم هوشیار باشند تا تنگدستی عامل دست کشیدن از انقلاب نشود، تصریح کرد: دشمن بداند فشار اقتصادی و مشکلات معیشتی نمی‌تواند باعث شود که مردم ما از دین خود دست بردارند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید دولت آمریکا او را در جریان افشای اطلاعات محرمانه پنتاگون قرار نداده و این برای وجهه کاخ سفید و آمریکا خوب نیست.
برهانی نوشت: تحقیقات مقدماتی به استناد م ۹۱ ق‌آدک محرمانه است و این اطلاع‌رسانی، جرم است.
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر این که خوشبختانه بیماری مالاریا قابل درمان است، افزود: نکته اینجاست که انگل ها به برخی داروها و پشه کش ها مقاوم می شود و این موضوع درمان این بیماری را با چالش هایی مواجه می کند.
حضور یک مقام مسئول در آموزش و پرورش برای انتخابات یک هیات ورزشی استان تهران با انتقاداتی همراه شده است.
رییس مجمع نمایندگان استان تهران ضمن تاکید بر تولید رقابتی توسط خودروسازان داخلی گفت: خودروسازان باید با تولید با کیفیت و قیمت رقابتی، در جهت جذب مشتریان به سمت تولیدات داخلی در برابر خودروهای وارداتی باشند.
امیرعبداللهیان ادامه داد: همین دو هفته پیش در ایران اتفاقی افتاد که قرار بود یک کلاهبردار از کشور فرار کند. کاری که او برای کمک به فرارش انجام داد این بود که ویدئو‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن مدعی شد یک معترض است و تحت شکنجه قرار گرفته است، اما در واقع او یک کلاهبردار بود. در نهایت مشخص شد که او تهدید شده است و سپس توسط پلیس دستگیر شد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان انتقاداتی را نسبت به دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان وارد کرد.
عطاءالله بیگدلی مجری برنامه شیوه و استاد دانشگاه گفت: دولتی ۲۸-۲۹ درصدی داریم و با آرمان ما درباره دولت مردمی فاصله دارد. بحران مشارکت سیاسی داریم.
انتقاد رئیس قوه قضائیه از اسناد و سیاست‌هایی که تدوین شده‌اند اما به آن‌ها عمل نمی‌شود.
یعقوب توکلی استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ گفت: برخی روحانیون ما هم انگیزه لازم برای کار فرهنگی را نداشته‌اند.
ناصر رفیعی استاد حوزه علمیه قم گفت: آقای عبدالحمید شما مردم را دعوت به رفراندوم می‌کنید و با تریبونی که به واسطه جمهوری اسلامی کسب کرده‌اید حرف‌های نابجا می‌زنید در حالی‌که می‌دانید سخنان شما منطبق با واقعیت نیست.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان خطاب به اصلاح طلبان گفت: چرا در روز روشن که به همسر و دختر شهید خادم صادق بی‌حرمتی کردند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند، اصلا به روی خود نیاوردید و هیچ ککتان نگزید؟!
روابط عمومی وزارت امور خارجه کشورمان در پی درگذشت استاد هوشنگ ابتهاج در کشور آلمان اعلام کرد: هماهنگی‌های لازم جهت انتقال، تکریم و تدفین پیکر این شاعر بزرگ در کشورمان انجام شده است.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکید کرد :«دوره درشت گویی سپری شده»
«مهدی طارمی یکی از بهترین مهاجمان جهان است. میلان به بازیکن ایرانی که قراردادش با پورتو در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد بسیار احترام می‌گذارد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ