پس از تعرض «ایتمار بن گویر» به مسجد الاقصی، سفر وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به بحرین به تعویق افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از سفر معاون وزیر خارجه آمریکا به نیجر و دیدار با کودتاگران، وزیر خارجه آمریکا می‌گوید دیپلماسی بهترین راه‌ برای حل بحران نیجر است.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با 12 بازیکن بامداد امروز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ وارد بحرین شد.
رسانه‌های اسرائیل شامگاه دوشنبه اعلام کردند «وزیر خارجه عمان» در حال آماده‌سازی مقدمات برای سفر به فلسطین است. هیچ روابط دیپلماتیک رسمی بین عمان و اسرائیل وجود ندارد، اگرچه پس از امارات، بحرین، مراکش و سودان، کشور بعدی است که به احتمالا به توافقنامه ابراهیم با اسرائیل بپیوندند.
چند روز پس از سفر سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) به بحرین، فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا با ولیعهد بحرین در منامه دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه سوریه در نخستین سفر خود به مصر از زمان آغاز بحران و توطئه خارجی علیه کشورش، قرار است امروز راهی پایتخت مصر شود.
وزیر خارجه روسیه برای رایزنی بر سر بحران اوکراین، سوریه و قره باغ به ترکیه سفر خواهد کرد.
برخی منابع بحرینی اعلام کردند که اخیرا هیئتی از ایران به بحرین سفر و از سفارت ایران در منامه بازدید کرده است.
عضو هیئت پارلمانی ایرانی اعزامی به بحرین با اشاره به ابراز تمایل بحرین‌ها برای سفر رئیس مجلس کشورمان به این کشور گفت: رئیس مجلس بحرین به ما گفت که قصد دارد در فرصتی مناسب به ایران سفر کند.
سفر روز یکشنبه وزیر خارجه قطر به تهران و ارائه پیام آمریکا به طرف ایرانی که به گفته حسین امیرعبداللهیان حاوی ایده‌هایی درباره بحران اوکراین بود، صفحه جدیدی را درخصوص مساله برجام گشود. با واکاوی صحبت‌های وزرای خارجه قطر و ایران در‌می‌یابیم که به نوعی سرنوشت برجام و مذاکرات هسته‌ای با داستان اوکراین گره خورده است و تا مساله اوکراین و اتهامات وارده حل‌وفصل نشود، نمی‌توان نسبت به احیای مذاکرات هسته‌ای امید چندانی داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال فردا برای حضور در کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا به بحرین سفر می‌کند.
فرمانده نیروی ویژه گارد پادشاهی بحرین قصد دارد در ماه مارس برای حضور در یک مسابقه ورزشی که در تل آویو با همکاری مشترک برگزار می شود، به فلسطین اشغالی برود.
رئیس دولت امارات بعد از گذشت دو سال از پایان تحریم چهار کشور امارات، عربستان، مصر و بحرین علیه قطر امروز وارد دوحه پایتخت این کشور شد و درباره روابط دوجانبه با امیر قطر گفت وگو کرد.
تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به سفر روز یکشنبه «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به این کشور، شامگاه گذشته هم ادامه پیدا کرد.
دفتر رئیس رژیم صهیونیستی از سفر ماه دسامبر وی به بحرین و امارات متحده عربی خبر داد.
منابع عبری از سفر «ایال گرینباوم» افسر ارشد نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به بحرین، برای نخستین بار خبر دادند.
اید توجه داشت که رزمایش سه‌‌‌روزه سپاه در منطقه ارس و سفر سه‌‌‌روزه حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه به ارمنستان که با افتتاح کنسولگری در شهر قاپان همراه شد، نشان می‌دهد که راهبرد تهران برای عدم تغییر مرزهای شمال غربی بسیار جدی است و هرگونه تشدید بحران از سوی جمهوری آذربایجان در همراهی با دیگر بازیگران همچون ترکیه یا اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.
رئیس جمهور ترکیه قرار است به زودی به کشورهای ازبکستان، اندونزی، بحرین و قطر سفر کند.
پاپ فرانسیس پس از ورود به بحرین در نخستین سفر خود به این کشور خواستار احترام به حقوق بشر و آزادی دینی و بهبود شرایط زندگی میلیون‌ها کارگر در منطقه خلیج فارس شد.
حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در اولین سفر پاپ فرانسیس به این کشور در حیاط کاخ سلطنتی صخیر در منامه از وی استقبال کرد.
در آستانه سفر پاپ فرانسیس به بحرین، خانواده ای زندانیان محکوم به اعدام در بحرین از او خواستند که از زندانیان سیاسی در بحرین دفاع کند.
روز شنبه ۷ آبان ماه ساعت ۱۴و ۳۰ دقیقه در خبرگزاری مهر نشستی با عنوان «سفر پاپ فرانسیس به بحرین» برگزار می‌شود.
جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین با انتشار بیانیه‌ای ضمن استقبال از سفر پاپ به بحرین، از وی خواست که طرحی برای گفتگو میان حکومت و ملت بحرین پیشنهاد کند.
یک رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که رئیس این رژیم به زودی برای دیدار با پادشاه بحرین به این کشور سفر می کند.
مسئولان رژیم آل خلیفه مانع از سفر رئیس شورای علمای بحرین به کربلا معلی جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ