تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امروز در ادامه مسابقات جام ملت های آسیا در تایلند به مصاف بحرین می رود و در صورت پیروزی در این دیدار به جام جهانی صعود خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحرین که به مدت چند صد سال تحت حاکمیت ایران قرار داشت، در زمان حکومت پهلوی به یک کشور مستقل تبدیل شد.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بحرین برای ما یک بخش عادی نبود یک منطقه فوق حساس از نظر راهبردی بود که اگر از خاک ما جدا نمی‌شد ایران تبدیل یک به ابر قدرت از نظر راهبردی می‌شد.
علیرضا قریب، داور بین‌المللی والیبال ایران، قضاوت هشت دیدار در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کشور بحرین را بر عهده داشت.
اگر اجازه داده می‌شد مسئله برجام که در دولت آقای روحانی به مرحله مناسبی رسیده بود، ادامه پیدا می‌کرد، در طول ۲ سال اخیر شاهد این رفتار‌ها نبودیم که کشور‌های مختلف به امارات درباره جزایر سه گانه امتیاز بدهند. فرصت سوزی‌های متعددی که کردیم و زمان‌هایی به خاطر رفتار‌های یک گروه، با طیف فکری خاص از دست دادیم، ما را به شدت از امتیازاتمان عقب انداخته است. نکته مهم دیگر این است که ما به اندازه کافی اسناد داریم که ثابت کنیم این جزایر متعلق به ایران است و مشخص کنیم که بریتانیا در حق ما خیانت بزرگی کرد و در خصوص بحرین و امارات بدعهدی کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با 12 بازیکن بامداد امروز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ وارد بحرین شد.
عبدالله یوسف، مهاجم ملی‌پوش بحرینی، به باشگاه ملادا بولسلاف چک پیوست.
محسن محمدسیفی ووشوکار تیم ملی ایران و دارنده مدال طلای جهان و بازیهای آسیایی که به تازگی فعالیت خود را در رشته هنرهای رزمی ترکیبی MMA شروع کرده است توانست نور الاسلام مصری را در زمان یک دقیقه و ۳۷ ثانیه در بحرین شکست دهد و به سومین برد پیاپی خود در سازمان Brave Combat Federation دست یابد.
تیم بحرینی در خاک ایران قهرمان آسیا شد
شکست تیم نظامی هندبال ایران مقابل حریف بحرینی
در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت دومین نمونه تست دوپینگ در تیم ملی تکواندو مثبت اعلام شد تا شرایط این رشته به سمت بحرانی حرکت کند.
در حالی که وزنه بردار بحرینی دو بار رکورد یکضرب آسیا را شکست، آیت شریفی موفق به کسب مدال نقره دسته فوق سنگین شد.
تنها راه قانونی جدایی بحرین از ایران برگزاری رفراندوم در سرتاسر کشور ایران و پذیرش این جدایی از سوی اکثریت ملت ایران بود که هرگز محقق نشد. نظرخواهی صورت‌گرفته توسط سازمان ملل نیز از حداقل موازین حقوقی بی‌بهره بود و به‌جای برگزاری یک رای‌گیری و رفراندوم از کل اهالی بحرین که در آن برهه تاریخی جمعیت اندکی نیز بود به نظرخواهی از تعداد محدود و دست‌چین‌شده‌ای از شیوخ عرب بسنده کرد.
برخی منابع بحرینی اعلام کردند که اخیرا هیئتی از ایران به بحرین سفر و از سفارت ایران در منامه بازدید کرده است.
میرجلیلی که یکی از عوامل موفقیت تیم مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی به شمار می‌رود و در این رقابت‌ها نیز گل‌های متعددی به ثمر رسانده، در دیدار برابر تیم ملی بحرین با یک حرکت انفرادی نمایشی و تماشایی توانست با یک شلیک محکم گل چهارم ملی‌پوشان ایران را به ثمر برساند.
تیم داوری دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل بحرین در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا فردا به مصاف بحرین می‌رود.
نماینده پارلمان بحرین تاکید کرد که هدف از این جلسه صرفا منافع بحرین نبود بلکه اولویت منطقه و خلیج فارس بود و افزود: «بازگشت روابط بین دو کشور زیاد طول نخواهد کشید.»
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا فردا به مصاف بحرین می‌رود.
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
«همزمان با شکل گیری یک کارزار در میان کشور‌های اروپایی جهت تقابل با کشورمان، در پی وقوع اعتراضات و اغتشاشاتِ پس از فوت مهسا امینی در ایران، و تدوین یک بسته تحریمی علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی از سوی اروپا، گمانه‌زنی‌های مختلفی از سوی ناظران و تحلیلگران، در مورد احتمال وقوع یک بحران عمیق در روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. در این راستا، فرار در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به ارزیابی شانس وقوع و عملیاتی‌شدنِ این احتمال پرداخته است.»
سرپرست تیم ملی هندبال نوجوانان ایران، در گفتگو با "ورزش سه" شرایط این تیم پیش از دیدار فینال قهرمانی آسیا برابر کره جنوبی را تشريح کرد.
سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران می‌گوید تمام اتفاقات به گونه‌ای پیش می‌رفت که بحرین راهی نیمه‌نهایی شود اما توانستیم با یک بازی خوب و کسب پیروزی راهی نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا شویم.
رئیس فدراسیون هندبال می‌گوید با وجود جو سنگینی که علیه تیم ملی نوجوانان ایران در بحرین ایجاد شد ملی‌پوشان ایران با ارائه یک نمایش فوق‌العاده هم سهمیه جهانی گرفتند و هم به نیمه نهایی رسیدند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدای شاخصی مانند باکری، همت، متوسلیان و کاظمی، خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، قهرمانان بزرگی در هر استان تربیت شد که قاسم سلیمانی هم یکی از همین قهرمانان به شمار می‌آید. همچنین ما در جنگ اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بماند. در ۲۰۰ سال گذشته ۲۵ جنگ علیه ایران شکل گرفت و بخش‌هایی مانند سمرقند و بحرین از آن جدا شد، اما دستاورد بزرگ شهدای دفاع مقدس حفظ خاک میهن بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ