آل خلیفه در آستانه برگزاری انتخابات فرمایشی خود از همه نامزدها خواست که سکوت انتخاباتی را رعایت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله 24 ساعت تا اولین بازی فصل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان آبی پوشان در شرایط بی سابقه ای قرار دارند.
مشکلات مالی باعث شده تا بیش از پیش بحران به اردوی تیم استقلال در آستانه آغاز لیگ بیست‌وسوم رخنه کند.
تصویب لایحه اصلاحات قضایی در رژیم صهیونیستی موجی از بحران‌های پی در پی از جمله فرار سرمایه و شکاف در ارتش گرفته تا اعتراضات گسترده خیابانی را در این رژیم به وجود آورده است.
بیستمین دور نشست آستانه برای حل بحران سوریه امروز با حضور هیئت‌هایی از ایران، روسیه و ترکیه در پایتخت قزاقستان برگزار شد.
وزیر امور خارجه روسیه و فیصل مقداد، همتای سوری او بر راه حل جامع بحران سوریه بر اساس چارچوب آستانه تاکید کردند.
در آستانه عید سعید فطر، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، در نطقی تلویزیونی، آمریکا را متهم به کارشکنی در تحقق مذاکرات صلح با طرف‌های درگیر در یمن کرد.
اطلاعات می‌گویند حدود نیمی از ۶۰۰ آبخوان‌های آب زیرزمینی دشت‌های کشور در آستانه خشک شدن قرار دارند. مصرف آب‌های سطحی به میزانی غیرقابل باور رسیده و این باعث شده است تقریباً اکثریت تالاب‌های کشور رو به خشکی و کاهش سطح بروند. مجدد آمار از کاهش آب‌های قابل استحصال و استفاده به کمتر از ۱۰۰ میلیارد مترمکعب می‌گویند. در همین توان ذخیره‌سازی حاصل از سدسازی‌ها نیز به سختی ۵۰ میلیارد مترمکعب را نشان می‌دهد.
هکتور بیرین، مدافع راست بارسلونا، امروز راهی لیسبون شد تا به اسپورتینگ ملحق شود.
آیا پرسپولیس با بحران ناخواسته‌ای که در آستانه دربی با آن دست و پنجه نرم کرده است بالاخره می‌تواند استقلال را شکست داده یا این بار ماجرا برای این تیم مشکل ساز خواهد شد.
تیم ملی هلند در آستانه دیدار مقابل آمریکا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر با ابتلای چند بازیکن خود به آنفولانزا مواجه شده و این نگرانی‌هایی را در اردوی نارنجی‌پوشان به وجود آورده است.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، با مشکلاتی جدی در آستانه جام جهانی 2022 قطر روبرو شده است.
در آستانه سفر پاپ فرانسیس به بحرین، خانواده ای زندانیان محکوم به اعدام در بحرین از او خواستند که از زندانیان سیاسی در بحرین دفاع کند.
در آستانه سفر پاپ فرانسیس به بحرین، خانواده ای زندانیان محکوم به اعدام در بحرین از او خواستند که از زندانیان سیاسی در بحرین دفاع کند.
«همزمان با شکل گیری یک کارزار در میان کشور‌های اروپایی جهت تقابل با کشورمان، در پی وقوع اعتراضات و اغتشاشاتِ پس از فوت مهسا امینی در ایران، و تدوین یک بسته تحریمی علیه ۱۵ فرد و نهاد ایرانی از سوی اروپا، گمانه‌زنی‌های مختلفی از سوی ناظران و تحلیلگران، در مورد احتمال وقوع یک بحران عمیق در روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. در این راستا، فرار در گفتگو با دو تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به ارزیابی شانس وقوع و عملیاتی‌شدنِ این احتمال پرداخته است.»
بارسلونا که به خاطر خریدهای گرانقیمت و بحران مدیریتی و اقتصادی در آستانه ورشکستگی است، امشب در خانه نتوانست اینترمیلان را مغلوب کند و به زحمت با دبل لواندوفسکی یک امتیاز از میهمان ایتالیایی در نوکمپ گرفت.
علیرغم کمک‌های بشر دوستانه زندگی در افغانستان به پایین‌ترین حد خود رسیده است در گزارش سازمان ملل آمده است که بحران اقتصادی آن کشور در حال تعمیق است. آزاد شدن دارایی‌های مسدود شده افغانستان از سوی دولت امریکا می‌تواند به بهبود اقتصاد افغانستان کمک کند، اما با توجه به موضع همراه با ناسازگاری اخیر طالبان تحقق این امر بعید به نظر می‌رسد.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که این کشور در آستانه دستیابی به ثروت و حقوق نفتی و گازی خود است که بیروت را از بحران مالی، اقتصادی و معیشتی نجات می دهد.
پرسپولیس در آستانه فصل پاییز با بحران زمین تمرین مواجه شده است.
پس از وقوع دور جدید درگیری‌ها، با وجود اعلام آتش‌بس از سوی دو طرف، اکنون مساله قابل توجه این است که آینده تنش‌ها میان باکو و ایروان به چه سمتی سوق پیدا می‌کند؟ به روایت دیگر مساله این است که آیا درگیری نسبتا شدید اخیر می‌تواند عاملی برای دور جدید درگیری‌ها میان دو طرف باشد یا این‌که بحران به سمت مهار شدن پیش خواهد رفت؟
وزیر خارجه روسیه گفت که با امیرعبداللهیان درخصوص پرونده سوریه رایزنی کردیم و ما در مورد اجرای روند آستانه برای حل بحران توافق نظر داریم.
جنگ احتمالی برای طرابلس به طور قابل توجهی متفاوت از جنگی خواهد بود که در فاصله سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی رخ داد. این جنگ درون طرابلس و بیش‌تر بین گروه‌هایی خواهد بود که پیش‌تر با حمله نیرو‌های تحت فرمان «خلیفه حفتر» به آن شهر در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی مقابله کردند و برخلاف نزاع پیشین درگیری پیش رو توسط لیبیایی‌ها صورت می‌گیرد و فاقد نیروی بزرگی از جنگجویان خارجی خواهد بود.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.
گزارشگر ویژه سازمان ملل، حملات اخیر تل آویو به غزه را غیرقانونی عنوان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ