هلیو سوسا، سرمربی پرتغالی تیم ملی بحرین، در جریان پیروزی ۱-۰ برابر سوریه در یک بازی دوستانه، برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از هشدارهای عربستان، کویت و آلمان به اتباع خود در لبنان، وزارت خارجه بحرین نیز از شهروندان این کشور خواست در سایه تداوم درگیری‌های مسلحانه خاک لبنان را ترک کنند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: علاوه بر کره جنوبی، مطالباتی هم از بحرین داریم که امیدواریم مجلس هر چه زودتر اجازه ارجاع پرونده مطالبات ایران از کره و بحرین به داوری را تصویب کند.
اولین بازیکن ایرانی لیگ بحرین، ملی‌پوش عراقی هم پرید
پس از اعلام حمایت امیر قطر از پوتین، امروز هم شاه بحرین حمایت قوی منامه از رئیس جمهور روسیه را اعلام کرد.
دریادار ایرانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام کشور‌ها تقاضا دارند تا در اقدام اشتراکی منطقه‌ای به همراه ایران حاضر باشند، گفت: ما پیش از این با عمان اقدام اشتراکی را داشتیم و اکنون عربستان این هدف‌گذاری را انجام داده و به آن ورود کرده است؛ امارات، قطر، بحرین، عراق، پاکستان و هند هم جزو این کشور‌ها هستند.
در مورد حوزه خلیج‌فارس اقداماتی که در حال انجام است، از جمله بهبود روابط با عربستان سعودی اقدامات مثبت و بسیار خوبی است و آینده‌اش روشن است و به‌تدریج سایر کشور‌ها و حتی روابط با بحرین نیز به سمت عادی شدن پیش می‌رود. منافع ملی کشور ایجاب می‌کند با همسایگان خود رابطه نزدیک و سازنده داشته باشیم و دولت سیزدهم هم در این جهت گام برمی‌دارد، اما در مورد جمهوری آذربایجان بر اثر اشتباهات فراوانی که رخ داده رابطه بسیار خوبی که با این کشور در دولت قبل برقرارشده بود، به هم خورده است.
تیم ملی کره در جام ملت های آسیا از ژانویه 2024 در قطر با تیم های اردن، بحرین و مالزی هم گروه خواهد بود.
منابع رسانه‌ای سعودی پشت پرده اخبار منتشر شده در ساعات گذشته مبنی بر استعفای مصلی المعمر رئیس باشگاه النصر از سمت خود را فاش کردند.
منابع رسانه‌ای سعودی پشت پرده اخبار منتشر شده در ساعات گذشته مبنی بر استعفای مصلی المعمر رئیس باشگاه النصر از سمت خود را فاش کردند.
زیدآبادی نوشت: همینطور حالا که کیهان مدافع سینه‌چاک تجدید رابطه با دولت‌های بحرین و سعودی شده است، آیا به این دولت‌ها اعتماد کرده و اعتماد اکثریت ایرانیان را هم نسبت به حاکمان ریاض و منامه احراز کرده است؟
کویت و بحرین هم در ادامه واکنش‌ها به اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در مورد ملت فلسطین، این اظهارات نژادپرستانه و تحریک‌آمیز و ارائه نقشه ساختگی از سوی او را محکوم کردند.
امارات متحده عربی، اردن، مصر و بحرین بیش از دو سال پیش حرکت به سمت عادی‌سازی روابط با سوریه گام برداشتند. امارات متحده عربی در این زمینه پیش‌قدم شد و متعهد شد که مدت کوتاهی پس از اعزام وزیر‌خارجه خود به دمشق، یک نیروگاه خورشیدی در سوریه می‌سازد. بحرین هم دوباره سفیر خود را به سوریه فرستاد. مصر هم بر بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تاکید کرد.
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی قطر به فینال جام خلیج فارس راه یافت. تیم‌های ملی فوتبال عراق و قطر در مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس عصر امروز در در ورزشگاه بین المللی بصره به مصاف هم رفتند که عراقی‌ها با شکست ۲ بر یک قطر به فینال راه یافتند. ابراهیم بایش و ایمن حسین برای عراق و عمر سراج برای قطر گلزنی کردند. این دیدار در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد که به طور کامل پر شده بود و شاهد حضور چشمگیر ۶۵ هزار تماشاگر بود. بحرین و عمان دیگر رقابت نیمه نهایی جام خلیج فارس را برگزار خواهند کرد.
به ملت خود می گوییم جمهوری اسلامی در دوران تحریم کامل، شناورش سه برابر شناور آمریکایی سرعت داشته و به ۹۰ نات می‌رسد. موشک‌هایی داریم که دشمن فکر آن را هم نمی‌کند. امکانات و سلاح‌هایی را که در رزمایش‌ها نمایش می‌دهیم، موشک‌هایی نیست که در عملیات واقعی استفاده می‌کنیم
این نخستین بار نیست که افزایش قیمت سکه مساله ساز می‌شود و اساسا حبس زوج به دلیل عدم پرداخت مهریه یکی از معضلات اساسی دستگاه قضایی و خانواده هاست تا جایی که تا کنون بار‌ها برای رفع آن تدابیری اندیشیده شده و کاهش توقیف اشخاص در قبال دین مدنی مهریه به یکی از سرلوحه‌های دستگاه قضا و ساختار تقنینی کشور تبدیل شده و تداوم دارد.
تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به سفر روز یکشنبه «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی به این کشور، شامگاه گذشته هم ادامه پیدا کرد.
تیم ملی وزنه برداری ایران در شرایطی در بحرین کار خود را دنبال می کند که حسین رضازاده و بهداد سلیمی هم در محل مسابقات حضور دارند.
فاطمه ریاض ۳۳ ساله که کمربند مشکی تکواندو هم دارد، قصد دارد روزی سرمربی تیم بسکتبال شود و سپس قهرمانی کشور را به خانه بیاورد.
در پی دخالت دوباره اتحادیه عرب در امور داخلی و تکرار ادعا‌های بی‌اساس درباره جزایر سه‌گانه، باید به این واقعیت اشاره شود که بحرین هم متعلق به ایران است.
رئیس فدراسیون هندبال می‌گوید با وجود جو سنگینی که علیه تیم ملی نوجوانان ایران در بحرین ایجاد شد ملی‌پوشان ایران با ارائه یک نمایش فوق‌العاده هم سهمیه جهانی گرفتند و هم به نیمه نهایی رسیدند.
در حالی همواره  محافل رسانه‌ای، آکادمیک و مقامات سیاسی این پرسش که «آیا جنگ جهانی دیگری در راه است؟» را مطرح می‌کنند که این سناریو به دلایل گوناگون از مدت‌ها پیش رنگ باخته‌است.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با پیروزی برابر بحرین میزبان رقابت های قهرمانی آسیا ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در مسابقات جهانی را هم کسب کرد.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به شهدای شاخصی مانند باکری، همت، متوسلیان و کاظمی، خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، قهرمانان بزرگی در هر استان تربیت شد که قاسم سلیمانی هم یکی از همین قهرمانان به شمار می‌آید. همچنین ما در جنگ اجازه ندادیم یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بماند. در ۲۰۰ سال گذشته ۲۵ جنگ علیه ایران شکل گرفت و بخش‌هایی مانند سمرقند و بحرین از آن جدا شد، اما دستاورد بزرگ شهدای دفاع مقدس حفظ خاک میهن بود.
اینگونه اعمال نفوذهای سیاسی برای لغو بازی دوستانه درحالی که خود باشگاه هم راضی به برگزاری بازی است، نشان از عدم تمایل طرف سعودی به کاهش تنش‌ها دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ