با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستادتلفیق کارگروه‌های ساماندهی بازار و جانشین استاندار تهران در ستادپیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ضمن تکذیب جابه جایی بازار بزرگ گفت: موضوع ساماندهی است.
بحرین که به مدت چند صد سال تحت حاکمیت ایران قرار داشت، در زمان حکومت پهلوی به یک کشور مستقل تبدیل شد.
یکی ملی پوش دیگر از تیم تازه وارد لیگ برتر هندبال جدا خواهد شد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم رئال مادرید توضیح داده است که این تیم چگونه می‌تواند از بحران جدایی کریم بنزما عبور کند.
با اعلام شبکه الکاس قطر، عبدالرزاق حمدالله به مدیران این باشگاه اعلام کرده قصد دارد از این تیم جدا شود.
اعتراض‌ها علیه کابینه رژیم صهیونیستی وارد بیست‌ونهمین هفته شده و همچنان بر کمیت و تنوع معترضان افزوده می‌شود تا جایی که رئیس‌جمهور آمریکا برای توقف این بحران وارد عمل شده است.
اعتراض‌ها علیه کابینه رژیم صهیونیستی وارد بیست‌ونهمین هفته شده و همچنان بر کمیت و کیفیت معترضان افزوده می‌شود تا جایی که رئیس‌جمهور آمریکا برای توقف این بحران وارد عمل شده است.
تنها راه قانونی جدایی بحرین از ایران برگزاری رفراندوم در سرتاسر کشور ایران و پذیرش این جدایی از سوی اکثریت ملت ایران بود که هرگز محقق نشد. نظرخواهی صورت‌گرفته توسط سازمان ملل نیز از حداقل موازین حقوقی بی‌بهره بود و به‌جای برگزاری یک رای‌گیری و رفراندوم از کل اهالی بحرین که در آن برهه تاریخی جمعیت اندکی نیز بود به نظرخواهی از تعداد محدود و دست‌چین‌شده‌ای از شیوخ عرب بسنده کرد.
جدایی سادیو مانه از لیورپول باعث شد تا هر دو طرف در فصل 2022-2023 دچار بحران شوند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به پرهیز صعود کوهنوردان به ارتفاعات نیز تاکید کرد و در خصوص عشایر نیز عنوان کرد: عشایر در مدت اعلام هشدار از جابه جایی بپرهیزند.
توتو وولف، رئیس تیم مرسدس درباره جدایی احتمالی لوئیس همیلتون به دنبال شروع ضعیفش در بحرین گفت: خیلی آسان است که یک راننده را رها کنید و سپس تسلیم شوید. ما این کار را نمی‌کنیم. ما باید بیشتر از هر زمان دیگری به این کار فکر کنیم و به هر دو راننده خود ماشینی بدهیم که بتوانند با آن رقابت کنند.
رئیس مرسدس در مورد جدایی احتمالی لوئیس همیلتون پس از نخستین گرندپری فرمول یک 2023 در بحرین صحبت کرد.
هکتور بیرین هم که تجربه ناموفقی در بارسلونا داشت، با جدایی از این تیم با قراردادی 6 ماهه به اسپورتینگ لیسبون پیوست.
ببینید وضعیت در حوزه سیاست خارجی به قدری بغرنج شده و چالش‌ها برای کشور تا جایی پیش رفته است که اکنون ایران در موضوع مشخصی مانند مواجهه با بانوان و حقوق بشر با حکومت طالبان در افغانستان مقایسه می‌شود. آیا واقعا جمهوری اسلامی ایران در ردیف طالبان قرار دارد؟ خیر، به‌هیچ‌وجه این‌گونه نیست.
ببینید وضعیت در حوزه سیاست خارجی به قدری بغرنج شده و چالش‌ها برای کشور تا جایی پیش رفته است که اکنون ایران در موضوع مشخصی مانند مواجهه با بانوان و حقوق بشر با حکومت طالبان در افغانستان مقایسه می‌شود. آیا واقعا جمهوری اسلامی ایران در ردیف طالبان قرار دارد؟ خیر، به‌هیچ‌وجه این‌گونه نیست.
با وجود اینکه هنوز فرصت مناسبی به ابراهیم اشکش داده نشده، اما اخبار جدایی احتمالی این مربی پیش از آغاز نیم فصل شکل گرفته است.
ژاوی و مدیران بارسا امیدوار هستند تا هکتور بیرین با پشت سر گذاشتن کاملا مصدومیت خود، مشکلی بابت حضور در نیم فصل دوم نداشته باشد.
دختران و زنان نیازمند به کمک‌های فوری اجتماعی از طریق اورژانس اجتماعی، به صورت خود معرف و یا با راهنمایی ارگان‌های دیگر مانند کلانتری و دادگاه‌ها در مراکز مداخله در بحران پذیرش می‌شوند.
این نخستین بار نیست که افزایش قیمت سکه مساله ساز می‌شود و اساسا حبس زوج به دلیل عدم پرداخت مهریه یکی از معضلات اساسی دستگاه قضایی و خانواده هاست تا جایی که تا کنون بار‌ها برای رفع آن تدابیری اندیشیده شده و کاهش توقیف اشخاص در قبال دین مدنی مهریه به یکی از سرلوحه‌های دستگاه قضا و ساختار تقنینی کشور تبدیل شده و تداوم دارد.
این استاد دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه نبود، ثبات و امنیت اقتصادی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که امروز ما موج مهاجرت روبرو هستیم، ادامه داد: بالاخره فردی که دارای مهارت است و سرمایه لازم را نیز دارد، در جایی مشغول به فعالیت می‌شود که اولا ثبات داشته و دوما شرایط لازم برای فعالیت را داشته باشد، در زمینه کشاورزی، ایران با بحران کم آبی و خشکسالی روبرو بوده و با معضل فرونشست زمین و از بین رفتن حاصلخیزی خاک روبرو هستیم این موضوعات نیز باعث می‌شود که کشاورزان ایرانی برای ادامه فعالیت در ایران، انگیزه خود را از دست بدهند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها دچار بحران گفتمان تمدنی شدند و این را می‌توان سرآغازی برای اضمحلال آن‌ها دانست. آنان نمی‌توانند برابر ایران راه به جایی ببرند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در نشست درس‌آموخته‌های سیل امامزاده داوود (ع) گفت: در برخی موارد ما آماده هستیم اما آمادگی ما عملیاتی نیست.
بزرگترین حزب اسلامی الجزایر اعلام کرد که در صورتی که مغرب حمایت از جدایی طلبان و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کند، آماده پایان دادن به بحران با رباط است.
در پایان دومین هفته معاملاتی اسفند ۱۴۰۰ شاهد خروج پول حقیقی برای ششمین روز متوالی بودیم، اما میزان آن نسبت به هفته پیش کاهش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ