معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد با نفوذ فناوری به حوزه امنیت غذایی و توسعه مرغ لاین می‌توانیم وابستگی کشور به بازارهای جهانی را در حوزه تامین امنیت غذایی کاهش دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی ضمن اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد نوشت: نفوذ، کودتا، تحریم اقتصادی، جنگ سخت و نرم، ابزار نظام سلطه برای سرکوب اراده کشورهای مستقل است.
وزارت دفاع آمریکا از ایجاد یک کارگروه ویژه هوش مصنوعی مولد خبر داده که نشان دهنده تعهد آن به استفاده از فناوری مذکور به شیوه مسئولانه و استراتژیک است.
تمرکز بر شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را در ۹۰ درصد محصولات اساسی و کاربردی خودکفا می‌کند.
تشدید فعالیت‌های دیپلماتیک صهیونیست‌ها برای ایجاد جای پا در اریتره و اتیوپی نشان دهنده برنامه‌ریزی تل‌آویو برای حضور در مسیرهای تجارت دریایی و گسترش دامنه رقابت با جمهوری اسلامی ایران است.
پلیس فدرال آمریکا معتقد است که چین به منظور تقویت اهداف هوش مصنوعی خود و انجام عملیات نفوذ خارجی در حال سرقت فناوری هوش مصنوعی آمریکا است.
منابع عبری مدعی شدند که یک جوان فلسطینی پس از ورود به یک شهرک صهیونیست‌نشین در الخلیل بازداشت شده است.
چین بزرگترین اقتصاد آسیا است و طبق پیش بینی PwC تا سال ۲۰۵۰ بزرگترین اقتصاد جهان خواهد شد. امروزه ۹۵ درصد از آیفون ها، آیپد‌ها و مک بوک‌های شرکت اپل در چین تولید می‌شوند. این کشور همچنین منبع حدود ۲۰ درصد از درآمد شرکت در سال ۲۰۲۲ (۷۴ میلیارد دلار) بود. شرکت اپل نیز در حال نفوذ در هند است. در اوایل سال جاری، تیم کوک اولین فروشگاه خرده فروشی این غول فناوری را در کشور در بمبئی افتتاح کرد.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ گرد و غبار از کشورهای همسایه به ۶ استان در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۷ و ۱۸ تیر) هشدار داد.
رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی از رونمایی «بسته حمایتی طراحی شده ویژه صنعت سلامت در زیرگروه تجهیزات پزشکی» با هدف نفوذ فناوری در صنایع نوآور و ارتقای ظرفیت نوزایی خبر داد.
برای فردا و روز یکشنبه (۱۰ و ۱۱ تیر) در ارتفاعات شمالی استان، افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.
فعالیت سنتی پاشنه آشیل کشاورزی کشور بوده و به گفته رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، نرخ نفوذ دانش و فناوری در بخش کشاورزی کشور حدود ۱۵ درصد است.
مشهد ـ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفوذ انقلاب اسلامی هر روز بیشتر و دست دشمنان هر روز بسته‌تر می‌شود.
تراشه های یک شرکت چینی در سازمان های دولتی آمریکا و کشورهای غربی به طور گسترده به کار رفته در حالیکه سازنده تراشه ها در فهرست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا قرار دارد.
مجله انگلیسی «اکونومیست» از کاهش نفوذ آمریکا در کشورهای آسیای جنوب شرقی در مقایسه با نفوذ چین خبر داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: نفوذ گرد و خاک در نواحی غربی کشور طی روز جاری و تداوم روند افزایش دما تا فردا پیش بینی می‌شود.
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که نفوذ گسترده آمریکا در اتحادیه عرب باعث انحراف این اتحادیه از مسیر اصلی خود شده و کشورهای عربی باید برای اصلاح آن اقدام کنند.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران و وزش باد در برخی استان‌ها، نفوذ گرد و غبار از کشور همسایه و در پی آن گرد و غبار و کاهش دید در غرب کشور خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارش‌زا به استان از روز سه‌شنبه یکم فروردین خبر داد و گفت: بارش‌های رگباری تا سوم فروردین اکثر مناطق اصفهان را فرا می گیرد.
احتمال طغیان رودخانه‌ها، در نواحی کوهستانی به‌ویژه گردنه‌ها کولاک برف و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی از جمله اثرات مخاطره آمیز این سامانه است.
بدافزار Rhadamanthys سرقت کننده جدید اطلاعات است که با استفاده از Google Ads کاربران را به وب‌سایت‌های مخرب هدایت می‌کند.
یک فناوری جدید ضد گرد و غبار می‌تواند مشکل نفوذ گرد و غبار مخرب ماه به فضاپیما‌ها و آسیب آن به لباس فضانوردان و بسیاری از مشکلات دیگر مرتبط با گرد و غبار‌های فضایی و زمینی را حل کند.
وبسایت خبری انگلیسی در تحلیلی نوشته دهه‌ها توسعه دقیق، ایران را به یک رقیب جدی در فناوری هواپیماهای بدون سرنشین تبدیل کرده و به آن نفوذ منطقه‌ای جدید می‌دهد.
ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرای ۱۰ پروژه ملی به واسطه فناوری اطلاعات را برای تولید محصولات زیستی دنبال می کند.
تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بیمه مرکزی با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور با تسهیل فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ