علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: ما باید نگران تامین ارز مصارف قانونی و واقعی کشور باشیم که با نرخ‌های روشن در بازارهای مبادله و نیما تامین می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واکنش سخنگوی دولت به آیت‌الله خواندن گوگل را در این ویدئو ببینید. / باشگاه خبرنگاران جوان
علی بهادری جهرمی درباره تعیین نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، اظهار کرد: مطابق قانون هدفمندی یارانه‌ها که مربوط به ۱۳_۱۴ سال پیش است، نرخ منابع انرژی و محل مصارف در زمینه یارانه‌ها مشخص شده است.
جهرمی سخنگوی دولت گفت: براساس نظر دولت فرآیند بکارگیری دکتر لطیفی به عنوان رئیس سازمان امور استخدامی، مطابق روال‌های قانونی انجام شده است.
محمد مهاجری نوشت: خب چه اشکالی دارد؟ اگر کسی نخواهد ریا کند جرم کرده؟! وانگهی حالا که دولت سخنگو ندارد و اطلاعات درب و داغون به خورد مردم داده نمی‌شود و اعصاب مردم راحت است جای شکر ندارد؟
سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم برای احقاق حقوق ایرانیان همه ظرفیت‌ها را به‌کار می‌گیرد.
علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در خصوص بازداشت دو مدیر دولتی گفت: به محض دریافت گزارش، اقدام پیشگیرانه صورت گرفته و اقدام اولیه صورت گرفته؛ پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.
سخنگوی دولت در واکنش به شایعه دستگیری ساداتی‌نژاد وزیر سابق جهاد کشاورزی اظهار داشت: آقای ساداتی‌نژاد استعفا دادند و استعفای ایشان پذیرفته شد. اکنون نیز یکی از معاونان سابق ایشان، سرپرست وزارتخانه هستند.
سخنگوی دولت در واکنش به شایعه دستگیری ساداتی‌نژاد وزیر سابق جهاد کشاورزی اظهار داشت: آقای ساداتی‌نژاد استعفا دادند و استعفای ایشان پذیرفته شد. اکنون نیز یکی از معاونان سابق ایشان، سرپرست وزارتخانه هستند.
سخنگوی دولت گفت: امنیت و اقتصاد غرب آسیا را ملت‌ها و دولت‌های غرب آسیا می‌سازند، بدون دخالت خارجی.
بهادری جهرمی در خصوص مسمومیت دانش آموزان گفت: اسم اقدام تروریستی را «خرابکاری شرافتمندانه» گذاشتند و می‌خواهند مدارس را به تعطیلی بکشانند. فضاسازی گسترده‌ ای انجام شد تا اقدامات ترویستی همانند تخریب، آتش سوزی، چاقوکشی و توهین، درست و اخلاقی جلوه داده شود. مسئله مسمومیت‌های سریالی دانش آموزان در ادامه پروژه شکست خورده آشوب آفرینی است و هدف جلوگیری از رشد علمی کشور است.
توضیجات بهادری جهرمی سخنگوی دولت را در خصوص افزایش قیمت اجاره بها و مسکن را مشاهده می‌کنید.
سخنگوی دولت به انتشار خبری درباره کشف ۶۶ گور دسته‌جمعی کودکان بومی کانادا ، واکنش نشان داد.
بهادری گفت: بعضی چیز‌ها جُک است. مردم این‌ها را می‌بینند و خنده‌شان می‌گیرد که می‌گویند من پوتین با خودم بردم. خاطرات اطرافیان خود آن‌ها روشن است. خاطرات تشریفات خود آن‌ها و مستندات و کتب متعدد تاریخی وجو دارد حتی درارزیابی‌های خارجی اعدادی بین ۳۵ با ۵۶ میلیارد دلار یاد برده شده است.
سخنگوی دولت با اشاره به تلفات طوفان آمریکا گفت: اگر این اتفاق در ایران رخ می‌داد بنگاه‌های رسانه‌ای تا ماه‌ها سیاه‌نمایی می‌کردند.
کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در این روزها با طرح ادعاهای حقوق بشری از سوی آلمان مواجه هستیم.
سخنگوی دولت با اشاره به برد تیم ملی فوتبال ایران در برابر ولز در جریان رقابت‌های جام جهانی این نتیجه را آغاز جام جهانی برای ایران دانست.
سخنگوی دولت در واکنش به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ولز در صفحه شخصی خود، نوشت: این شروع جام‌جهانی فوتبال برای تیم باغیرت ایران است.
بهادری جهرمی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر گفت:ما هم عرض کردیم شعارمان همین است «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» ؛ دوستش داریم و می خواهیم به آن برسیم.
سخنگوی دولت در واکنش به شعار «مرگ بر دیکتاتور» برخی دانشجویان با بیان این‌که «یکی از ویژگی‌های دیکتاتور که همه‌مان دوستش نداریم، این است که اجازه شنیده شدن حرف مخالفش را نمی‌دهد» گفت: ما عرض می‌کنیم هرکسی با هر سلیقه‌ای صحبتش را مطرح کند، ما هم صحبت‌مان را مطرح می‌کنیم.
بهادری جهرمی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر گفت: یکی از ویژگی‌های دیکتاتور این است که اجازه شنیده شدن حرف مخالفش را نمی‌دهد.
بهادری جهرمی در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر گفت: یکی از ویژگی‌های دیکتاتور این است که اجازه شنیده شدن حرف مخالفش را نمی‌دهد.
خاندوزی درباره چرایی قطع شدن دستگاه‌های پوز از سوی نانوایان و افزایش ۳۰ درصدی قیمت نان به بهانه افزایش مالیات، گفت: ما هیچ برنامه‌ای برای افزایش مالیات خباز‌ها نداریم و نباید چنین تخلفی انجام شود و در صورت مواجهه با چنین تخلفی، وزارت کشور، استانداری‌ها و سازمان غله پیگیری لازم را انجام خواهند داد.
سخنگوی دولت انتصاب شهرام وثوقی‌راد را به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری تبریک گفت.
در این فیلم واکنش سخنگوی دولت به بازداشت یکی از منصوبین وزیر راه و شهرسازی را مشاهده می‌نمایید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ