اعتراض‌ها علیه کابینه رژیم صهیونیستی وارد بیست‌ونهمین هفته شده و همچنان بر کمیت و تنوع معترضان افزوده می‌شود تا جایی که رئیس‌جمهور آمریکا برای توقف این بحران وارد عمل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که بیش از ۳۷۰ هزار اسرائیلی علیه طرح اصلاحات قضایی دولت نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.
در جریان زیرگیری معترضین به طرح اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو دست کم ۳ نفر زخمی شدند.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو، تهدید کرده‌اند در صورت تصویب تعدیل‌های مدنظر مخالفان در ارتباط با طرح اصلاحات قضایی، از ائتلاف حاکم خارج خواهند شد.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو، تهدید کرده‌اند در صورت تصویب تعدیل‌های مدنظر مخالفان در ارتباط با طرح اصلاحات قضایی، از ائتلاف حاکم خارج خواهند شد.
منابع خبری از طرح گزینه توافقی درباره اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو در کنست رژیم صهیونیستی خبر دادند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در راستای حضور در نشست تصویب طرح اصلاحات قضایی در شور دوم و سوم وارد ساختمان کنست شد.
در سایه گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی علیه لایحه اصلاحات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی، ده‌ها شرکت اقتصادی در کنار چندین دانشگاه در اراضی اشغالی، دست به اعتصاب زدند.
هرقدر که به زمان مقرر برای برگزاری جلسه کنست در خصوص تصویب طرح موسوم به اصلاحات قضایی نزدیک می‌شویم، چندپارگی صهیونیست‌ها آشکارتر می‌شود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.
مقامات کاخ سفید تأیید کردند که رئیس‌جمهور آمریکا از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواسته است تا بررسی طرح جنجالی موسوم به اصلاحات قضایی را فورا متوقف کند.
یک روزنامه عبری نتایج پژوهشی جدید در ارتباط با اعتراضات علیه نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی وی را منتشر کرد.
حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اعتراضات خلبانان و نیروهای اطلاعاتی سابق موجب توقف طرح اصلاحات قضایی نخواهد شد.
پس از تصویب بخش نخست از طرح جنجالی نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی در کنست که شامل کاهش اختیارات دیوان عالی است، معترضان صهیونیست از صبح امروز سه‌شنبه به طور گسترده به خیابان‌ها سرازیر شدند.
پس از تصویب بخش نخست از طرح جنجالی نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی در کنست که شامل کاهش اختیارات دیوان عالی است، معترضان صهیونیست از صبح امروز سه‌شنبه به طور گسترده به خیابان‌ها سرازیر شدند.
منابع عبری از تشدید اعتراضات نظامیان صهیونیست به طرح اصلاحات قضایی مدنظر نخست وزیر این رژیم خبر می‌دهند.
ده‌ها هزار صهیونیستی برای بیست و هفتمین هفته متوالی علیه دولت نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی او دست به تظاهرات زدند.
تعلیق طرح اصلاحات قضایی از سوی نتانیاهو با مخالفت لیوین (وزیر دادگستری) و اسموتریچ (وزیر دارایی) روبه‌رو شد.
منابع عبری گزارش دادند که وزیر توسعه و علوم کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از اقدامات مخالفان طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو، مجبور به انصراف از مشارکت در یک نشست علمی در آمریکا شده است.
رسانه‌های عبری‌زبان، اخباری را مبنی بر تعلیق یک‌ساله اصلاحات قضایی نتانیاهو منتشر کرده‌اند که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این گمانه‌زنی‌ها را تکذیب کرده است.
منابع خبری از تظاهرات بیش از ۱۵۰ هزار نفر در تل‌آویو علیه طرح اصلاحات سیستم قضایی مطرح شده از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.
بایدن به صورت مستقیم وارد کمپین فشاری شده که کاخ سفید آن را در نهان و آشکار اداره می‌کند تا نخست وزیر دولت ائتلافی اسرائیل متقاعد شود و تصویب این طرح در پارلمان را متوقف کند.
منابع سیاسی اسراییلی امروز (دوشنبه) اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصمیم به تعلیق طرح جنجالی اصلاحات قضایی گرفته است.
رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که نیروهای واحد اطلاعاتی ۸۲۰۰ نیز به جمع مخالفان طرح «اصلاحات قضایی» نخست‌وزیر اضافه شدند.
معترضان علاوه بر عصبانیت از طرح اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو، از اینکه نخست‌وزیر اسراییل هنوز اظهارنظری در خصوص حکم دیوان عالی مبنی بر لغو انتصاب آریه درعی به عنوان وزیر ارشد کابینه نکرده بود، خشمگین بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ