شنیده می‌شود داور بازی پرسپولیس و نساجی مازندران فقط حرف مهدی ترابی به احمد موسوی را شنیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دی‌بورگوس، داور بازی شب گذشته والنسیا-رئال مادرید، در گزارش داوری خود به توهین های نژادپرستانه علیه وینیسیوس اشاره نکرده بود.
انتخاب آرتور سوارز دیاز برای بازی فردای رئال مادرید-سیتی، با نارضایتی در باشگاه انگلیسی همراه شده است.
در یک بازی فوتبال در لیگ دو فوتبال ایران داور با نشان دادن کارت قرمز به دو بازیکن باعث درگیری و دعوا شد به طوری که تماشاچیان هم وارد زمین بازی شدند.
انریکز نگریرا در تحلیل داوری خود از برتری 6-1 تاریخی بارسا برابر پی‌اس‌جی به دو اشتباه داور به سود بارسا اشاره کرده بود.
فلیکس زوایر که فردا داور بازی رئال مادرید و لیورپول بود، سال 2005 به اتهام تبانی 6 ماه محروم شده بود.
شنبه رئال مادرید در برنابئو میزبان اتلتیکو است و خیل مانسانو قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت. اتلتیکو از این بابت عصبانی است.
با رسیدن گزارش ناظر و داور به کمیته انضباطی ، این رکن قضایی درباره اتفاقات بازی نود ارومیه و پیکان تصمیم گیری خواهد کرد.
خیل مانسانو، داوری که روبرت لواندفسکی را در بازی با اوساسونا اخراج کرد، پنجشنبه در نوکمپ دیدار بارسا-سوسیداد را سوت خواهد زد.
چند روز پس از رسوایی داوری در بازی کادیز-الچه، این بار داور بازی خیخون-والنسیا مرتکب اشتباهی عجیب شد.
شاگردان ربیعی و مطهری در تلاش برای کسب پیروزی در نخستین بازی دور برگشت هستند.
متئو لاهوز، داور دیدار بارسلونا-اسپانیول این هفته در لالیگا قضاوت نخواهد کرد و باید دید محرومیت او ادامه دار خواهد بود یا خیر.
دو تیم عربستان و مکزیک در حالی آخرین بازی دور گروهی خود را انجام می‌دهند که هر دو تیم برای رسیدن به دور حذفی شانس صعود دارند.
تیم ملی فرانسه علی‌رغم شکست برابر تونس، به عنوان صدرنشین راهی دور دوم جام جهانی شد.
آخرین بازی دور دوم گروهی رقابت‌های جام‌ جهانی را دو تیم پرتغال و اروگوئه برگزار خواهند کرد.
دو تیم انگلیس و آمریکا در دور دوم مرحله گروهی از گروه B، آخرین بازی امشب را برگزار خواهند کرد.
اظهارنظر کارلو آنچلوتی بر علیه داور بازی رئال-خیرونا برای او نه جریمه ای در پی داشت و نه اینکه محروم خواهد شد.
روبرت لواندوفسکی شب گذشته در جریان بازی بارسا و اوساسونا از زمین اخراج شد و واکنشی جنجالی نیز به تصمیم داور داشت.
خسوس خیل مانسانو، داور بازی بارسلونا و اوساسونا، در گزارش این بازی دلیل اخراج جرارد پیکه را مطرح کرده است.
ورود دستگاه‌های نظارتی به موضوع دارو و گزارش سازمان بازرسی در شرایطی است که طرح دارویار با هدف تسهیل دسترسی به دارو از ۲۳ تیرماه در کشور کلید خورد و مسوولان وزارت بهداشت وعده دادند با اجرای این طرح کمبود‌های دارویی در بازه زمانی دو تا سه ماهه، به حداقل کاهش یابد؛ وعده‌ای که با گذشت حدود چهار ماه از اجرای جراحی بزرگ حوزه دارویی کشور، نه تنها محقق نشد، بلکه از ابتدای فصل پاییز و سرد شدن هوا، در دسترسی به اقلامی اساسی نظیر آنتی بیوتیک‌های کودکان که خود نیز تولیدکننده آن هستیم، مشکلاتی بوجود آمد و اخیرا نیز نایب رییس انجمن داروسازان از کمبود شربت‌های استامینوفن، بروفن و دیفن‌هیدرامین در حوزه کودکان نیز ابراز نگرانی کرده است.
بابی مدلی چهار سال قبل و پس از انتشار ویدیوی جنجالی اش بر علیه معلولان، از داوری در لیگ برتر کنار گذاشته شد ولی او شنبه پیش رو قضاوت در لیگ برتر را از سر خواهد گرفت.
منابع خبری در کمیته داوران فاش کردند عرب‌براقی داور بازی گل‌گهر و استقلال در گزارش خود، دست به افشاگری درباره او زده و فاش کرده که قلعه‌نویی به او اتهام سنگینی وارد کرده است.
مسئول اجرایی دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر این که عملکرد داوران در هفته هشتم لیگ برتر قابل قبول بوده است، گفت: برخلاف ادعای استقلالی ها داور نباید پنالتی اعلام می کرد.
مسئول اجرایی دپارتمان داوران می گوید نباید شرایط را برای داوران سخت کنیم، زیرا آنها نیاز به آرامش دارند.
مصدومیت رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه ای بارسا، در بازی تیم های ملی اروگوئه و ایران، او را بیش از 28 روز از میادین به دور نگه خواهد داشت و فیفا به همین دلیل باید به بارسا غرامت بدهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ