رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف و ضبط ۱۲۸ اسلحه غیرمجاز در شهرستان رشت از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: ۱۲۰ نفر دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۱۲۸ هزار دانش آموز در یازدهمین دوره مسابقات المپیاد آماده در سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور می‌گوید این سازمان ۱۲۸ مشکل عمده و اولویت‌دار کشور را شناسایی کرده است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از اجرای طرح امنیت اجتماعی و ارتقای سطح امنیت در محدوده کلانتری ۱۲۸ تهران نو و دستگیری ۲ خرده فروش موادمخدر خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۱۲۸ نفر از اتباع بیگانه که به صورت غیرمجاز وارد استان شده بودند، شناسایی، دستگیر و طرد شدند.
رتبه ایران در میان کشور‌ها از نظر خودکشی در گزارش‌های مختلف متفاوت است و از ۵۸ تا ۱۲۸ گزارش شده، اما آخرین رتبه ایران در فهرست سازمان جهانی بهداشت (WHO) ۱۲۸ است.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد: در روز دوازدهم فروردین امسال، نزدیک به ۱۲۸ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده است.
در حال حاضر حدود ۱۲۸ گونه جانوری و مهره‌دار کشور در معرض خطر انقراض هستند که برخی وضع خوبی ندارند و «دوزیستان» بیشترین آسیب پذیری را در این حوزه دارند و خطر انقراض دامن رده پستانداران، خزندگان، دوزیستان، ماهیان و پرندگان ایران را گرفته است.
چند هفته قبل از مرگ، یوهانا به بیمارستان منتقل شد و به دلیل سکته مغزی تحت درمان قرار گرفت. بعد از ۲ هفته مرخص شد و ۳ روز بعد در منزل فوت کرد.
رئیس مرکز اورژانس تهران از هفت کشته و ۱۲۸ مصدوم در پی حوادث چهارشنبه سوری در تهران تا ساعت ۱۷ خبر داد.
ورزش والیبال، ۱۲۸ سال پیش در چنین روزی توسط ویلیام مورگان آمریکایی به صورت رسمی معرفی شد.
شرکت CSSCهایژوانگ چین از بزرگترین توربین بادی دریایی رونمایی کرده که تیغه های آن ۱۲۸ متر یا معادل ۷ زمین فوتبال است و می توان ۱۸ مگاوات برق تولید کند.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۶ هزار و ۱۲۸ واحد به مبلغ ۲۲ هزار و ۶۴۵ میلیاردتومان خبر داد.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: سال گذشته در حالی انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده نفتی رقم خورد که این عدد نشان دهنده رشد ۸ درصدی انتقال نسبت به سال ۹۹ است.
اصفهان- شمار روزهای آلوده اصفهان در سال جاری تاکنون به ۱۲۸ روز رسیده و دیار نصف جهان دلخوش به قانون نفس، در صدر آلوده ترین شهرهای ایران هر روز رکوردی معنادار از هوای بی هوا بر جا می‌گذارد.
گلزنی دقیقه ۱۲۸ توسط ستاره حریف ایران در جام‌جهانی
آمارها حاکی از آن است که در سال ۱۴۰۰ رکورد انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده‌های نفتی مشخصاً ۶۸ میلیارد لیتر نفت خام و ۶۰ میلیارد لیتر فرآورده نفتی به ثبت رسیده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز شانزدهم مهرماه با میانگین ۱۲۸ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر انواع فراورده‌های نفتی در سال گذشته،تکذیب توقیف شناور ایرانی در باکو ومبادله برق بین ایران و ترکیه از سر گرفته شد از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر انواع فراورده های نفتی در سال گذشته خبر داد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز هشتم مهرماه با میانگین ۱۲۸ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان حساب مردم از اغتشاشگران را جدا دانست و بیان کرد: برخورد با اغتشاش‌گران، آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.
ویوو Y22s تراشه اسنپدراگون ۶۸۰، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی تغذیه خواهد کرد.
در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه ۴۵۳۲ فیلم از ۱۲۸ کشور جهان حضور دارند. این فیلم‌ها به ترتیب بیشتر از هند، اسپانیا، برزیل و آمریکا و... هستند. فیلم منتخب جایزه بزرگ نیز باید یکم تا پانزدهم اکتبر هر سال به اسکار اعلام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ