پاسور تیم ملی والیبال با عذرخواهی از مردم برای نتایج کسب شده، گفت: تیم ایران در آینده خیلی بهتر خواهد شد و حرف‌های بیشتری از تیم ملی خواهید شنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن امیدوار به کسب پیروزی مقابل آنتورپ هستند.
مراسم معرفی ستاره‌های النصر به هواداران و رونمایی از جام قهرمانی باشگاه‌های عرب در استادیوم خانگی این باشگاه با حضور کریستیانو رونالدو در حال برگزاری است.
قطبی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ سرمربی تیم ملی ایران شد. اما او یک حسرت دارد و آن اینکه به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ راه نیافته است. قطبی گفت: «متاسفانه کار در تیم ملی ایران در زمانی اتفاق افتاد که ناآرامی‌های سیاسی زیادی به من اجازه نداد تیم مورد نظرم را بسازم. انتخاب محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور و جنبش سبز باعث ناآرامی سیاسی اطراف تیم شد که نتیجه ما را تحت تاثیر قرار داد.»
مدیرعامل توزیع برق پایتخت به اعلام اسامی ادارات پرمصرف ملی و استانی در آخرین روز تیرماه پرداخت و از بی توجهی به مصرف زیاد گلایه کرد.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران می‌خواهد تا ۱۸ماه دیگر، تراموا به پایتخت بیاورد. وسیله‌نقلیه‌ای که قبلا هم درباره حضورش در تهران حرف‌وحدیث زیاد بود. زاکانی ۱۲ تیرماه، در آخرین نشست خبری‌اش که با موضوع حمل‌ونقل برگزار شد، خبر داد که تراموا، در خط یک بی‌آرتی از ترمینال شرق تا میدان آزادی، به‌طول ۱۸کیلومتر راه‌اندازی می‌شود.
بازیکن پیشین استقلال با بیان اینکه تیم نوجوانان سختی‌های زیادی کشید تا به جام جهانی راه پیدا کند، گفت: مربیان تیم ملی باید از پسرم راضی باشند.
بازی با هلند آخرین شانس تیم ملی برای نگه داشتن امید ها به صعود به مرحله نهایی است.
میرشاد ماجدی می‌گوید حضور اینفانتینو در مسابقات کافا می‌تواند به این تورنمنت اعتبار ببخشد.
پس از برگزاری دو روز رقابت‌های انتخابی، نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی کاراته مشخص شدند.‌
سرمربی سابق تیم دیناموزاگرب کرواسی تاکید کرد که تنها یک نفر مقصر بحران فعلی این باشگاه نیست.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: بحث حضورم در تیم ملی ایران شایعه بود.
جمع 32 تیمی، شرکت‌کنندگان در جام جهانی بسکتبال 2023 تکمیل شد.
مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان با معرفی نفرات برتر در دو کمان کامپوند و ریکرو برگزار شد.
مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان دانشجویان با معرفی نفرات برتر در دو کمان کامپوند و ریکرو برگزار شد.
در ماه‌های اخیر، اخبار متفاوتی درباره انتقال مهدی طارمی به باشگاهی جدید در لیگی معتبر شنیده می‌شد، اما با پایان نقل و انتقالات زمستانی این اتفاق رخ نداد.
روزنامه الرایه در گزارشی به انتقاد از عملکرد ضعیف بازیکنان تیم ملی قطر در جام جهانی، پس از یک دوره آماده‌سازی طولانی پرداخته است.
ممکن است عدم شرکت بازیکنی از تیم ملی آلمان در نشست خبری امروز، برای آنها دردسرساز شود.
نفرات برتر رده سنی زیر ۲۱ سال پسران و وزن ۵۵- بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند.
نفرات برتر رده سنی زیر ۲۱ سال پسران و وزن ۵۵- بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند.
پرداختن به تیم امید نه تنها برای صعود به المپیک بلکه به منظور ساختار سازی برای تیم ملی یک کار خوب و حرفه ای است.
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می‌گوید گل تماشایی از راه دور او مقابل تراکتور به دلیل تمرینات همیشگی او رقم خورده است.
کارشناس فوتبال با بیان این که ترکیب تیم ملی را در جام‌‍جهانی لژیونرها تشکیل خواهند داد گفت: کی‌روش زمان زیادی برای آماده‌سازی تیم ندارد و همین امر راه فرار را برای او بازخواهد گذاشت.
مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله
کارگزاری که در باشگاه پرسپولیس هم طی دوره فعالیت خود حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرد، چگونه و از کدام مسیر فراقانونی به تیم ملی راه پیدا کرد؟ تبلیغات محیطی تنها مسابقه تدارکاتی تیم ملی با چه قیمتی به این شرکت سپرده شد و چرا فراخوانی منتشر نشد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ