نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع ایرادات شورای نگهبان، اصلاحاتی را در طرح حمایت از گزارشگران فساد اعمال کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان در جلسه امروز ضمن اصلاح طرح حمایت از گزارشگران فساد، خشم و انزجار خود از حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) را اعلام داشتند.
کمیسیون حقوقی و قضائی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تشکیل جلسه داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در اختتامیه اردوی انگیزشی-آموزشی کارآفرینی کسب و کارهای خانگی ویژه دختران طرح ملی یاس (یاران آسیب‌ستیز) هلال‌احمر، بر حمایت از اجرای طرح و تداوم و توسعه آن تاکید کرد.
کیهان درخصوص طرح نیروی انتظامی درباره حجاب نوشت: چند روزی است که، پلیس برای مهار این «حرام شرعی و حرام سیاسی» وارد میدان شده و با لطیف‌ترین ادبیات و محترمانه‌ترین تعابیر، از آن معدود افرادی که بر خلاف قانون و احکام شرعی - و احتمالا از سر ناآگاهی- رعایت نمی‌کنند درخواست کرده، رعایت کنند.
مدیرعامل بانک ملت اعلام کرد که این بانک نهایت توان خود برای حمایت از طرح های پیش رو و در دست اقدام پتروشیمی غدیر به ویژه پروژه کلرآلکالی پتروشیمی غدیر به کار خواهد گرفت.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع مغایرت مصوبه «طرح حمایت از گزارشگران فساد» در جریان اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی را پذیرفتند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نظر شورای نگهبان، طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را اصلاح کردند.
مدیرعامل بنیادبرکت گفت: بنیاد برکت از صفر تا ۱۰۰ زنجیره تولید طرح های اقتصادی خرد حمایت و آنها را توانمند می کند.
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، گفت: طی ۲۰ سال اخیر از ۱۰ هزار طرح پژوهشی حمایت شده است.
اجرای طرح فراگیر حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو آغاز شد.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، مواد ۱۴ و ۱۵ طرح حمایت مالی از افشاگران فساد را به شرح زیر تصویب کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد موافقت کردند.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:تاکنون با ۲۷ شتابدهنده از ۹۳ طرح استارت آپی به میزان ۹۱ میلیارد تومان در قالب «هم سرمایه گذاری» حمایت کردیم.
دانشجویان و دانش آموختگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورت اجرای طرح های پژوهشی در بانک سپه می توانند از امتیاز طرح های جایگزین خدمت نخبگان و کسر خدمت سربازی برخوردار شوند.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به حمایت از ۷۲ هزار طرح کارآفرینی، از پرداخت بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال به کارآفرینان در زمینه های مختلف خبر داد.
نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح حمایت از مالکیت صنعتی را اصلاح کردند.
قرعه کشی فروش فوق العاده حمایت از خانواده و مرحله ششم جایگزینی خودروهای فرسوده با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار شد.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی سراسر کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کند.
طرح حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال کشور مصوب ششمین جلسه کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال، برای حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی رونمایی شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نظر شورای نگهبان طرح حمایت از مالکیت صنعتی را اصلاح کردند.
رئیس جمهور ترکیه با حمایت از پیشنهاد همتای روسیه‌ای خود درباره ایجاد یک «مرکز بین‌المللی عرضه گاز طبیعی» در ترکیه، گفت که طرح‌ احداث به‌زودی ارائه خواهد شد.
با استفاده از نوآوری و فناوری، بازار بومی تولید عطر و طعم‌دهنده‌های طبیعی رونق می‌گیرد تا ارزش افزوده این صنعت در کشور بیشتر شود.
نمایندگان مجلس شورای به منظور تامین نظر شورای نگهبان، اصلاحاتی را در طرح حمایت از مالکیت صنعتی اعمال کردند.
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح شناسایی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه» اجرا می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ