معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح شناسایی و حمایت از اقشار ضعیف جامعه» اجرا می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جانشین پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۹۷ نفر در اجرای مرحله سوم طرح سراسری شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای موفقیت آمیز طرح فتح۲ در استان خبر داد و گفت: در این راستا یک باند مسلح گروگانگیر شناسایی و تعدادی از آن‌ها دستگیر شده‌اند.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه ای غیرمجاز خبر داد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های هرمی و بازاریابی شبکه ای غیرمجاز خبر داد.
رشت- رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت:در پی اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات، ۳۸ سارق و ۳ مالخر در گیلان شناسایی و دستگیر شدند.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۴۷ سارق و ۱۷ مالخر در اجرای طرح هفت روزه مبارزه با سرقت در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۴ فقره پرونده سرقت کشف شد.
مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از پیشنهادات حوزه امور زنان به مدیران و مسئولان، اجرای جدی محرم‌سازی در مدارس دخترانه برای شادابی و نشاط دختران است. بحث محرم‌سازی جزء زیر برنامه‌های سازمان نوسازی مدارس است با این حال مدیران بعضی از مدارس با تمهیداتی توانسته‌اند در این زمینه موفق عمل کنند که لازم است رصد و شناسایی شوند و مورد تقدیر قرار گیرند.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی خبر داد و گفت:‌در اجرای این طرح ۹۷ نفر دستگیر شده و ۱۲ شرکت بازاریابی و هرمی هم پلمب شد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی منجر به دستگیری ۹۷ نفر و پلمپ ۱۲ شرکت شد.
از زمان اجرای طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت تا کنون بیش از ۱۶ هزار سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
مجتبی قهرمانی اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، ماموران دریابانی موفق شدند هفت فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.
مدیرکل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اجرای طرح بورس صنعتی در کشور گفت: با اجرای طرح بورس صنعتی، سعی شده دانشجویان مستعد به سمت نیازهای صنعتی سوق پیدا کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح های مبارزه با اخلالگران بازار ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی،گفت: در اجرای این طرح ۹۶ نفر از دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و هرمی خبر داد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: در مجموع با کشف ۲۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۲۲۱ نفر از خرده فروشان که در خیابان‌ها، معابر و بوستان‌ها حضور داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.
شهردار منطقه ۸ از شناسایی پرترددترین معابر منطقه و اجرای طرح ایمن سازی رفت و آمد عابران پیاده بدون استفاده از پل‌های هوایی خبر داد.
شهردار منطقه ۸ تهران از شناسایی پرترددترین معابر این منطقه و اجرای طرح ایمن‌سازی رفت و آمد عابران پیاده بدون استفاده از پل‌های هوایی خبر داد.
شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح «حامی شهر» با آغاز فصل سرما و با هدف شناسایی، جذب و ارجاع افراد آسیب‌دیده اجتماعی، نیازمند و ساماندهی این افراد خبر داد.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای طرح پالایش و شناسایی رانندگان ، افراد پشت نوبتی به مرور جایگزین و بیمه می شوند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در این مرحله از اجرای طرح ۶۲ فروشنده غیرمجاز ارز را در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه شناسایی و میزان بیش از ۴۶ میلیون دینار عراقی به همراه شش دستگاه خودروی سواری بنز، ۲۷۰ هزار عدد محموله دارویی، ۱۱ دستگاه تلفن همراه و سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: فعلاً حدود ۷ هزار هکتار از اراضی مازادی که در اختیار دستگاه هاست را شناسایی کردیم که برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به وزارت راه و شهرسازی منتقل نکرده اند.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان: در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و مهر و موم شدند و همچنین ۱۲۰ ثوب البسه نامتعارف نیز کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ