اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا عنایتی می‌گوید به دلیل همزمانی مسابقات هانگژو با لیگ قهرمانان آسیا، تیم امید نمی‌تواند از نماینده‌های باشگاهی ایران در آسیا بازیکن بگیرد.
ژوزه مورایس می‌گوید با محدودیتی که فدراسیون در بودجه در نظر گرفته جذب بازیکن خارجی نمی‌تواند کمک خاصی بکند.
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در حالی تا چهار روز دیگر آغاز خواهد شد که به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها تیم ایران در حال حاضر بدون سرمربی و تنها با ۱۲ بازیکن می‌تواند از فرانکفورت راهی آناها
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر هدایت تیم ملی قطر را بر عهده دارد، با تمجید از بازیکن سابق خود گفت: طارمی می‌تواند ۶ سال دیگر در سطح بالا بازی کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر هدایت تیم ملی قطر را بر عهده دارد، با تمجید از بازیکن سابق خود گفت: طارمی می‌تواند ۶ سال دیگر در سطح بالا بازی کند.
دو بازیکن جوان و آینده دار که در فوتبال ایران موفقیت خوبی داشتند، به دلیل مصدومیت نمی‌توانند در لیست نهایی تیم امید قرار بگیرند.
انتقال به باشگاهی مثل السد، موضوعی است که شاید هیچ بازیکنی در لیگ ایران به راحتی از کنار آن رد نشود، درست مثل محمدامین حزباوی.
مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن با انتشار یادداشتی به انتقاد از قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران پرداخت.
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی کشور گرفته است؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. صد بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری را روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی دولت اخذ کرده؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. ۱۰۰ بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
مهاجم لژیونر فوتبال ایران ۳۷ روز است نمی‌تواند بازی کند، اما می‌تواند شروع دوباره‌ای با تکرار موفقیت‌ها داشته باشد.
مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما نمی‌تواند این تیم را در هفته بیست و سوم لیگ اسپانیا همراهی کند.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
سرمربی تیم صنعت نفت آبادان این وعده را به هواداران داد فردا مقابل گل‌گهر سورپرایز دارد.
مهاجم هلندی پرسپولیس که با دلایل غیرحرفه‌ای در آستانه دیدار مهم با استقلال ایران را ترک کرد، مرتکب اشتباهی شده که اگر قرارداد باشگاه محکم باشد، تبعات زیادی برای این بازیکن خواهد داشت.
جوان‌ترین بازیکن لیست تیم ملی ایران در جام جهانی قطر می‌تواند رامین رضاییان را الگوی خود برای ناامید نشدن در عرصه ملی قرار دهد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با آمریکا می‌تواند تاریخی بشود.
گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید و گران‌ترین بازیکن جهان در هنگام پیوستن به کهکشانی‌های مادرید، در قطر نمی‌تواند به تفریح همیشگی‌اش بپردازد.
ژاردیم هموطن سرشناس کی‌روش با بازی دادن امشب نوراللهی پیام واضحی به تهران ارسال کرد که هافبک ایران می‌تواند در جام‌جهانی عصای دست تیم ملی باشد. این حضور برای باشگاه شباب الاهلی هم همراه با یود نقدی و همچنین احتمال ترانسفر این بازیکن همراه است.
. می‌شود با توجه به تفکرات مربیگری که کی‌روش دارد حدس زد که شانس بازیکنان جنگنده و برتری‌جو از بقیه بازیکنان، خاصه تکنیکی‌ها، بیشتر است؛ ولی باز هم نمی‌توان به قطعیت رسید. این ناتوانی یک دلیل مشخص دارد و آن هم این است که دست کارلوس کی‌روش برای استفاده از بازیکن در پست‌های مختلف باز است.
در تیم ایران پنج بازیکن وجود داردند که تیم ملی می‌تواند با آن‌ها به دنبال تاریخ‌سازی در قطر باشد
سخنگوی دولت با اشاره به شعار دانشجویان در حمایت از "علی کریمی" بازیکن سابق تیم ملی ایران، بیان کرد: وی می‌تواند به کشور بازگردد، کسی با وی مشکل ندارد؛ دیکتاتوری رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد که صدای واقعیت و حقیقت حتی به گوش ورزشکاران برسد.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود لوکادیا با اخذ تابعیت ایرانی قصد دارد برای تیم ملی ایران بازی کند، بیان کرد: نه، این بازیکن هم اعلام کرد که نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.
انصاری که به تازگی ۳۱ ساله شده حالا باید تصمیم مهمی را درباره آینده فوتبالی خود بگیرد. این بازیکن به اعتقاد خودش از نظر جسمانی مشکلی برای ادامه فوتبال و حضور دوباره در مستطیل سبز ندارد، اما از طرف دیگر او می‌تواند با خداحافظی از فوتبال به مربیگری نیز بپردازد و یکی از جوان‌ترین مربیان فوتبال ایران لقب بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ