مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما نمی‌تواند این تیم را در هفته بیست و سوم لیگ اسپانیا همراهی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید کاظمی برای دومین هفته متوالی در لیگ برتر قضاوت ندارد.
تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشورمان پس از ۱۳ سال غیبت در مسابقات قهرمانی جهان با کسب دومین پیروزی راهی مرحله یک هشتم شد.
پی اس جی دومین شکست متوالی خود در تور ژاپن را برابر اینتر تجربه کرد تا مشخص شود، غیبت کیلیان امباپه تا چه اندازه تاثیرگذار است.
پی اس جی دومین شکست متوالی خود در تور ژاپن را برابر اینتر تجربه کرد تا مشخص شود غیبت کیلیان امباپه تا چه اندازه تاثیرگذار است.
غیبت مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما در دومین بازی این تیم در مرحله پلی آف لیگ اسپانیا قطعی شد.
هافبک ایرانی الوکره برای دومین مسابقه پیاپی دور از لیست بازیکنان تیمش بود.
لوسیانو پریرا برای دومین هفته پیاپی به علت مصدومیت دور از ترکیب مس رفسنجان خواهد بود.
نواک جوکوویچ برای دومین سال متوالی در مسابقات مسترز ایندین ولز و میامی بازی نمی‌کند.
در کنار این سه تن، تورج اصلانی، محمدحسین لطیفی، هادی مقدم دوست، مهرداد خوشبخت، محمدرضا رحمانی، هادی محمدیان، محمد حمزه‌ای، علیرضا معتمدی، علیرضا صمدی، حمید زرگرنژاد، پدرام پورامیری و حسین دوماری فیلمسازان باسابقه حاضر در این دوره از جشنواره هستند که البته شماری از آنها «فیلم دومی» محسوب می‌شوند.
در کنار این سه تن، تورج اصلانی، محمدحسین لطیفی، هادی مقدم دوست، مهرداد خوشبخت، محمدرضا رحمانی، هادی محمدیان، محمد حمزه‌ای، علیرضا معتمدی، علیرضا صمدی، حمید زرگرنژاد، پدرام پورامیری و حسین دوماری فیلمسازان باسابقه حاضر در این دوره از جشنواره هستند که البته شماری از آنها «فیلم دومی» محسوب می‌شوند.
در کنار این سه تن نام تورج اصلانی، محمدحسین لطیفی، هادی مقدم دوست، مهرداد خوشبخت، محمدرضا رحمانی، هادی محمدیان، محمد حمزه‌ای، علیرضا معتمدی، علیرضا صمدی، حمید زرگرنژاد، پدرام پورامیری و حسین دوماری فیلمسازان باسابقه حاضر در این دوره از جشنواره هستند که البته شماری از آنها «فیلم دومی» محسوب می‌شوند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
آنتونی، وینگر برزیلی، برای دومین روز متوالی در تمرینات این تیم حاضر نشد.
روزنامه کیهان در چاپ شنبه (5 آذر) خود در واکنش به بُرد تیم ملی ایران در برابر ولز نوشت: «تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی با نمایش غیرت و تعصب علاوه‌بر برتری برابر ولز شانس‌اش را برای صعود به مرحله بعدی مسابقات افزایش داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از مصاف با ولز از غیبت علیرضا بیرانوند در دومین مصاف ایران در جام جهانی 2022 خبر داد.
جیمز مدیسون برای دومین روز متوالی، تمرینات تیم ملی انگلیس را از دست داد.
بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان به دلیل مصدومیت، دو دیدار تدارکاتی برابر بلاروس را از دست داد.
در مصاف با پرسپولیس برای دومین مسابقه پیاپی خبری از مانوئل فرناندز در فهرست سپاهانی‌ها نبود.
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، امروز نیز در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرد.
شاگردان محمود فکری در روز غیبت این مربیگری دومین باخت فصل را در ورزشگاه خانگی مقابل تیمی تجربه کردند که رفته رفته شرایط خوبی پیدا کرده است.
تیم ملی کشتی فرنگی در میان غیبت روسیه به عنوان قدرت برتر کشتی جهان و قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی، فرصت طلایی ایستادن بر سکوی نخست جهان را برای دومین مرتبه در تاریخ در اختیار دارد.
حامد پاکدل به دلیل مصدومیت نمی‌تواند پرسپولیس را در بازی با فولاد همراهی کند.
کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است
این بازیکن با غیرت به قهرمانی جام حذفی قزاقستان در سال 2021 رسید و پس از صفا هادی، دومین خرید خارجی تراکتور در نقل‌وانتقالات تابستانی امسال به شمار می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ