مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن با انتشار یادداشتی به انتقاد از قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال ضمن تایید بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد تا زمانی که این باشگاه تبریزی تکلیفش با فیفا را مشخص نکند،نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند.
در این ارتباط باید توجه داشت که ارسال یا درز اسناد برای انتشار لزوماً نمی‌تواند مستقیم از باشگاه اتفاق افتاده باشد و قطعاً در بررسی‌هایی که انجام می‌شود، احتمال‌های مختلف در نظر گرفته خواهد شد.
بازیکن ملی پوش جدید استقلال با نقد نشدن چک پرداختی باشگاه به این مهاجم، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند!
قائم مقام باشگاه استقلال توضیحاتی درباره لیست نقل و انتقالاتی این تیم عنوان کرد.
رضا درویش می‌گوید این باشگاه دفاعیه خود در مورد علیرضا بیرانوند را روز سه شنبه ارائه خواهد کرد.
باشگاه استقلال به طور رسمی از مدافع چپ خود به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت خواهد کرد.
قرارداد طولانی‌مدت کوین یامگا با باشگاه استقلال به شکلی است که مدیران این باشگاه می‌توانند از فروش او درآمدخوبی به دست بیاورند.
اعدادی که از حالا می‌توان گفت این بازیکن درجه سه در صورت اخراج و قطع همکاری، به طور حتم یکی از شکایت های آتی پرسپولیس در فیفا خواهد بود، مگر اینکه مدیرعامل پرسپولیس دست پیش را بگیرد و به طور توافقی این مهاجم بنجل که دلال ها به او انداخته‌اند را از درب باشگاه خارج کند.
الکسیس سانچز، ستاره المپیک مارسی، دو شرط برای ادامه حضورش در این باشگاه فرانسوی گذاشت.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که امضای قرارداد کانگژو با یورگن لوکادیا را غیرقانونی می‌داند.
ژرژ ژسوس هفته پیش در آستانه اخراج بود اما امروز با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه فنرباغچه مواجه است.
باشگاه میلان قصد دارد قرارداد براهیم دیاز را دائمی کند. هافبک اسپانیایی که متعلق به رئال است، در پایان فصل قرارداد قرضی‌اش با میلان تمام خواهد شد.
استراماچونی هر از گاهی با انتشار پستی برای هوادارانش در ایران، علاقه اش به استقلال را به رخ می‌کشد اما حالا در آستانه محروم کردن این باشگاه ایرانی است. غرامتی که فقط با چهار ماه کار در ایران نصیبش شده و او بخاطر یک تاخیر دوماهه در حقوقش، کل مبلغ قرارداد دوساله بعلاوه سود پولش را می‌خواهد.
محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال از رسانه‌ها می‌خواهد بیشتر به تغییر رفتار ساپینتو بپردازند!
با وجود رد فرجام‌خواهی بارسلونا علیه محرومیت از فعالیت در نقل و انتقالات به دلیل تخطی از فیرپلی مالی اما باشگاه کاتالان می‌تواند در این ماه قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کند.
هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور می‌گوید شايعاتی که پیرامون بند فسخ در قرارداد پاکو خمس مطرح شده، صحت ندارد.
باشگاه بارسلونا شکایتی را در دادسرای بازرگانی شماره هفت بارسلونا ثبت کرده و مدعی شده است که نمی‌تواند در شرایط برابر با 38 باشگاه دیگری که با شرکت CVC قرارداد امضا کرده‌اند، رقابت کند.
مهاجم هلندی پرسپولیس که با دلایل غیرحرفه‌ای در آستانه دیدار مهم با استقلال ایران را ترک کرد، مرتکب اشتباهی شده که اگر قرارداد باشگاه محکم باشد، تبعات زیادی برای این بازیکن خواهد داشت.
بر اساس قوانین فیفا باشگاه منچستریونایتد می‌تواند قرارداد کریستیانو رونالدو را فسخ کرده و در ژانویه مانع انتقال او به باشگاهی دیگر بشود.
بر اساس قوانین فیفا باشگاه منچستریونایتد می‌تواند قرارداد کریستیانو رونالدو را فسخ کرده و در ژانویه مانع انتقال او به باشگاهی دیگر بشود.
باشگاه بارسلونا بند فسخی 50 میلیون یورویی در قرارداد عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، قرار داده است که می‌تواند در تابستان بعدی فعال شود.
اگر هم طارمی پای برگه قرارداد جدید با پورتو را امضا بزند، احتمالاً به شرط فروش خواهد بود تا سودی هم نصیب باشگاه پرتغالی شود. اگر هم طارمی قرارداد خود را تمدید نکند، در نقل و انتقالات زمستان امسال یا تابستان سال بعد می‌تواند جدا شود و البته باشگاه جدید مبلغی را برای دریافت رضایتنامه به پورتو بدهد.
مسئولان استقلال با استناد به قرارداد داخلی رضایی با این باشگاه شاید مانع پیوستن این بازیکن به تیم‌های دیگر از جمله پرسپولیس شوند.
تا مبلغ انتقال این بازیکن به حساب باشگاه پرتغالی واریز نشود، محبی نمی‌تواند قراردادش را امضا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ