رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: چنانچه پیش نویس قطعنامه مورد نظرآمریکا و سه کشور اروپایی تصویب شود معلوم نیست سفر هیات آژانس به ایران نتیجه ای به دنبال داشته و مفید باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را درباره برکناری مدیر کل ارشاد گیلان مطرح کرد و گفت: هیچ گزارش منفی قبل از این انتشار خبر نبوده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره عملکرد شستا و تاپیکو را قانع‌کننده دانستند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکرات نمایندگان درباره علت عدم اعلام وصول استیضاح وزیر کشور توضیحاتی به نمایندگان داد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در یادداشتی برای تنویر افکار عمومی، علت آغاز به کار جلسات علنی مجلس در ساعت ۸ صبح را توضیح داد و سایر برنامه های نمایندگان پیش از آغاز نشست علنی قوه مقننه را نیز تشریح کرد.
نماینده مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تأثیر عرضه نفت در بورس انرژی از طریق اوراق گواهی سپرده کالایی نفت خام پرداخت.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: می‌خواستیم کالابرگ الکترونیکی را با یارانه نقدی جبران کنیم، اما با شتاب تورم مواجه شدیم و این یارانه جوابگوی تورم نبود.
در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، ضمن بررسی برخی پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی، تصمیماتی در بخش‌های مختلف اتخاذ شد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس جمهور، در خصوص ایرادات به مصوبه ضریب حقوق کارکنان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه کرد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای به توضیحات مجمع تشخیص درباره طرح شفافیت قوای سه‌گانه پاسخ داد.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی به توضیحات مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طرح شفافیت قوای سه‌گانه پاسخ داد.
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی ارزی امروز مجلس با چند تن از دولتمردان ارائه کرد.
مهدی باقری، نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی از حواشی ایجاد شده در پی مواجهه نقدعلی، نماینده خمینی شهر و ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی توضیحاتی ارائه کرد.
سخنگوی وزارت خارجه توضیحاتی درباره اعلام فهرست تحریمی ایران علیه اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی خود اراده‌ای راسخ دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی توضیحات وزیر علوم درباره حمایت از آموزش‌های کاربردی را قانع کننده دانستند.
نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی از فیلم منتشر شده از او در زمان بیان تذکرش در یکی از جلسات علنی مجلس پرداخت و گفت که در آن فیلم اشتباه لُپی کرده و بعد از آن یکی به او گفته که من کسی هستم که مردگان را زنده می‌کنم!
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره گرانی خودرو قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر توضیحاتی درباره لغو برنامه‌های این دانشگاه در آستانه روز دانشجو داد.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از استماع نطق یکی از نمایندگان درباره شکایت محمدباقر قالیباف از بیژن نوباوه درباره این موضوع توضیحاتی ارائه داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم اراک درباره بازگشت لایحه «اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو» به کمیسیون مربوطه، به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به صورت مشروط از پاسخ‌های وزیر ارتباطات درباره میزان توسعه شبکه ملی اطلاعات قانع شد.
قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی توضیحات فاطمی امین درباره عملکردش در وزارت صمت را قانع‌کننده دانستند و به استیضاح وی رأی منفی دادند.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان روایتی از بازدید از زندان اوین بعد از حادثه آتش‌سوزی گفت: جمع بندی ما این است که مقداری ضعف حفاظت فیزیکی در سلول زندان‌ها بوده که باعث اتفاق اخیر در زندان اوین شده است.
روابط عمومی مجلس شورای اسلامی طی تکذیبیه ای درج اطلاعات اخیر درباره حقوق، حق ماموریت و اضافه کاری نمایندگان در برخی رسانه ها را نادرست عنوان کرد و در این باره توضیحاتی را ارائه داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر صمت درباره گرانی قیمت کالاها قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ