باشگاه استقلال از هواداران خود خواست که اگر بلیت تهیه نکرده‌اند،‌برای تماشای دربی به ورزشگاه آزادی نروند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دومین سفر استانی سید ابراهیم رئیسی به آذربایجان‌شرقی گره دو طرح نیمه‌تمام ۲۲ و ۲۰ساله «رؤیای ۲۲ساله راه‌آهن تبریز - میانه» و «طرح ۲۰ساله تأمین و انتقال آب شرب میانه از سد گرمی‌چای و تأمین آب شرب ۱۸۰ هزار نفر» باز شد.
سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد که با چند گزینه خارجی برای هدایت آبی‌پوشان مذاکره خواهد کرد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال قبل از دربی پایتخت اعلام کرد که ساپینتو به فعالیتش در این تیم ادامه خواهد داد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال قبل از دربی پایتخت اعلام کرد که ساپینتو به فعالیتش در این تیم ادامه خواهد داد.
وزیر ورزش و جوانان معتقد است استقلال و پرسپولیس تا پایان خردادماه برای ارسال مدارک به ای‌اف‌سی فرصت دارند.
ی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.
استفان فوکس گفت: فعالیت‌های خودسرانه موی تای در ایران مثل بنزین ریختن روی آتش است. استقلال موی تای باید حفظ شود، در غیر ای صورت کار به IOC کشیده خواهد شد.
استفان فوکس گفت: فعالیت‌های خودسرانه موی تای در ایران مثل بنزین ریختن روی آتش است. استقلال موی تای باید حفظ شود، در غیر ای صورت کار به IOC کشیده خواهد شد.
باشگاه استقلال تاکید کرد مطالبات مربی ایتالیایی اسبق خود را پرداخت کرده است.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران بر ضرورت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران تاکید کرد و از جاری بودن طرح بهاران خدمت برای استقبال از ایام نوروز خبر داد.
بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت، اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می‌کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می‌کند.
تاکید ساپینتو به یزدانی: دیگه سر تمرین استقلال نیا
در نشست هماهنگی دربی پایتخت تاکید شد طبق مصوبه شورای تامین به طور جدی از ورود افراد غیر به ورزشگاه برای این بازی جلوگیری می‌شود.
استقلال و پرسپولیس در حالی مهیای بازی دربی می شوند که در روزهای گذشته اتفاق مشابهی را تجربه کردند.
دفتر ریاست جمهوری روسیه از تائید تروریستی بودن انفجارهای خطوط لوله گازی نورد استریم از سوی سرویس امنیتی سوئد استقبال کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: ما بر تأمین آزادی‌های مشروع آحاد جامعه تاکید داریم و بر همین اساس ضرورت دارد روش‌های تحقق این آزادی‌ها در سطح جامعه تعیین و تبیین شود و در قبال آنها گفتمان‌سازی صورت گیرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: همگان بر ضرورت انتقاد و انتقادپذیری تاکید دارند؛ اما محدوده این انتقاد چیست؟ انتقاد سازنده کدام است؟ طبق قانون، انتقاد سازنده مشروط به دارا بودن منطق و استدلال و پرهیز از توهین، تحقیر و تخریب است؛ آیا امروزه الفاظی که تحت عنوان و ذیل مقوله «انتقاد» مطرح می‌شود، همگی واجد منطق و استدلال و اجتناب از توهین و تخریب است؟
پیشکسوت آبی پوشان با تاکید بر مهم بودن حضور در جام جهانی برای هر فوتبالیستی تاکید کرد: ملی پوشان و ستاره‌های استقلال که از لیست تیم ملی خط خوردند مایوس نشوند.
شورای انضباطی با تاکید مجدد بر استقلال دانشگاه در رسیدگی به تخلفات دانشجویان، اعلام کرد از همه ظرفیت‌های خود همچون تذکر، مشاوره و تنبیهات انضباطی برای ایجاد فضای مناسب آموزش، پژوهش و زیست دانشجویی مطلوب در دانشگاه استفاده خواهد کرد.
با وجود درخواست های باشگاه نساجی و استقلال دیدار سوپر جام بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
رییس سازمان خصوصی‌سازی می‌گوید که ۸ باشگاه دیگر نیز باید اطلاعات خود را در کدال افشا کنند.
رییس هیات فوتبال گیلان در گفت و گو با‌ "ورزش سه" تاکید کرد که دیدار ملوان و استقلال در ورزشگاه تختی انزلی برگزار خواهد شد.
سرمربی استقلال پس از شکست مقابل سپاهان به مدیران باشگاه تاکید کرد ۳ بازیکن دیگر بتوانند از هفته دوم برای این تیم بازی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ