فرمانده قرارگاه اربعین گفت: ۲۲۸ کلانتری و ۱۷ پاسگاه و ۸۱ بخش انتظامی فقط در مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی مأموریت دارند تا از امنیت زائران محافظت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از پساب مورد نیاز برای صنعت و کشاورزی یکی از اولویت‌های استان است، گفت: در زمینه تامین پساب مورد نیاز استان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهد شد.
محققان نشان دادند که آنتی‌بادی‌های موجود در بدن آلپاکا (یک نوع لاما) می‌تواند برای مقابله با سرطان استفاده شود.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به اینکه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به حوزه اربعین، مسائل ما را حل می‌کند، گفت: در این ایام از نرم افزارهای فناورانه در حوزه حمل ونقل استفاده خواهد شد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد، کاهش استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسانی که بیش‌از حد به آن وابسته هستند می‌تواند به بهبود سلامت روان افراد مبتلا به افسردگی کمک کند.
رئیس شورای اجتماعی کشور گفت: خوشبختانه ویژگی بارز ملت عزیز ایران بعد از انقلاب اسلامی جریان مشارکت آنها بوده است.
ذرت‌های دامی ارز یارانه‌ای دارند و سایر ذرت‌ها از جمله ذرت‌های مصرفی صنایع غذایی از این موهبت محروم هستند از این رو ذرت‌های دامی در شبکه توزیع دارای نشتی بوده و سر از صنایع غذایی درمی‌آورند.
دادستان کل کشور گفت: از همه اختیارات دادستان‌های کل سراسر کشور جهت تأمین آزادی‌های مشروع جامعه استفاده خواهم کرد.
یک کارشناس مسکن در خصوص صرفه جویی در مصرف انرژی در صنعت ساختمان سازی گفت: باید در بحث صرفه جویی در مصرف انرژی ۵۰ درصد صرفه جویی از طریق استفاده از تأسیسات ساختمانی جدید را به کار بگیریم.
وزارت دادگستری آمریکا از یک قاضی فدرال خواست تا با هدف جلوگیری از افشای جزئیات «حساس» جلسات دادرسی رئیس جمهور سابق این کشور، علیه او دستور محدودیت استفاده از فضای مجازی صادر کند.
یک پرنده در اقدامی عجیب با برگ مشغول درست کردن دم برای خودش است./خبرآنلاین
استفاده از دم‌کرده برگ کاسنی، علی‌رغم اثرات مثبت آن در بهبود آنزیم‌های کبدی، عوارض غیر منتظره‌ای دارد و استفاده درمانی آن مورد بحث است.
اراکی‌ها در دلمه برگ مویشان از بلغور و ماست هم استفاده می‌کنند. یک بار هم شده بپزید، به امتحانش می‌ارزد.
نتایج یک مطالعه علمی نشان می‌دهد که گیاهان دارویی از جمله برگ موز می‌توانند به عنوان داروی گیاهی برای سرماخوردگی و آنفلوآنزا استفاده شوند، زیرا حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی هستند.
ابتدا غذا را از روی اجاق بردارید و کناری قرار دهید تا کمی سرد شود. سپس از این راه‌حل‌ها استفاده کنید. چند تکه یخ را داخل ظرف حاوی سوپ یا خوراک پرچرب بریزید، سپس به سرعت آن‌ها را خارج سازید. اگر لازم بود، این کار را چند بار تکرار کنید. با انجام هر دو روش می‌بینید که هر بار مقداری چربی، روی برگ کاهو یا یخ، لایه می‌بندد.
شاه کبرای ماده تنها مار کره زمین است که لانه می‌سازد. این مار‌ها با دسته‌ای از شاخ و برگ و دیگر چیز‌ها توده‌ای بزرگ می‌سازند که هنگام تجزیه گرما تولید می‌کند. شاه کبرا از این گرما برای نگهداری تخم‌هایش استفاده می‌کند در حالی که مادر بالای لانه می‌نشیند و از آن مراقبت می‌کند.
موضوع این است که ما عملا در یک سال گذشته توان چانه زنی خود را از دست داده بودیم و حالا همان‌هایی که اجازه نداده بودند، برجام احیا شوند، برای دستیابی به توافق، حاضر شده‌اند از برگ برنده‌مان به عنوان یک امتیاز استفاده کننده و به طرف مقابل تقدیم کنند تا بلکه دوباره همه دور میز مذاکره جمع شوند
چند گروه متفاوت که پیشنهادهایی را برای خرید منچستریونایتد ارائه کرده‌اند امیدوار هستند که بتوانند از دیوید بکام، اسطوره این باشگاه، به عنوان برگ برنده استفاده کنند.
دو نکته قابل توجه درباره این ویژگی، اینکه صدای ضبط شده شما در قسمت استاتوس نمی‌تواند از محدودیت زمانی ۳۰ ثانیه‌ای بیشتر باشد. همچنین اگر مخاطبین شما از نسخه قدیمی اپلیکیشن استفاده می‌کنند، نمی‌توانند آن را بشنوند.
هانی‌زاده: محمد بن سلمان سعی می‌کند چین را از ایران جدا کند و از نفوذ چین در شورای امنیت و در جهان استفاده کند. بن سلمان با برگ چین علیه ایران و آمریکا استفاده می‌کند. در حال حاضر او با تیم جو بایدن مشکل پیدا کرده پس سعی می‌کند یارگیری جدید داشته باشد، اما آمریکا هم برای چین و هم برای عربستان مشکل ایجاد خواهد کرد.
برگ انبه برای درمان دیابت بسیار مفید است. مطالعات روی حیوانات نشان می‌دهد که برگ‌های حساس درخت انبه حاوی مواد شیمیایی گیاهی است که به درمان دیابت کمک می‌کند. برگ‌ها را خشک و پودر می‌کنند یا به عنوان دم کرده برای درمان آن استفاده می‌کنند. همچنین برای درمان آنژیوپاتی دیابتی و رتینوپاتی دیابتی نیز استفاده می‌شود.
وزیر کشور از اتمام مهلت استفاده از برگ تردد ویژه اربعین خبر داد و گفت: این مهلت تا صبح اربعین بود. اما زواری که قصد برگشت به ایران را دارند همچنان می توانند با این برگه به مرزها بیایند.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: پوتین تلاش دارد تا از برگ برنده انرژی در زمستان پیش رو علیه اروپا استفاده کند و اگر ایران توافقی را صورت دهد که این توافق منجر به ورود گاز و سپس نفت ایران به بازار انرژی شود می‌تواند برای روسیه این خطر را به همراه داشته باشد که نتواند از این برگ برنده خود بهره ببرد.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: پوتین تلاش دارد تا از برگ برنده انرژی در زمستان پیش رو علیه اروپا استفاده کند و اگر ایران توافقی را صورت دهد که این توافق منجر به ورود گاز و سپس نفت ایران به بازار انرژی شود می‌تواند برای روسیه این خطر را به همراه داشته باشد که نتواند از این برگ برنده خود بهره ببرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ