دادستان کل کشور گفت: از همه اختیارات دادستان‌های کل سراسر کشور جهت تأمین آزادی‌های مشروع جامعه استفاده خواهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
اگرچه کمیته ملی المپیک برای بازی‌های آسیایی چهار سهمیه در اختیار شنا قرار داده اما مربیان و مسئولان این رشته، استفاده کامل از این تعداد سهمیه را منوط به شرایط آمادگی ورزشکاران‌شان کرده‌اند.
محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت دولت در پاسخ به سئوال خبرنگاری در رابطه با مزایا و معایب مولدسازی گفت: اثر مهم مولدسازی این است که سرمایه‌های راکد دولت در اختیار مردم قرار می‌گیرد و کسانی که اهل سرمایه گذاری هستند می‌توانند شرکت کنند و با استفاده از سرمایه‌های خود برای پیشرفت اقتصاد کشور گام بردارند.
این احتمال وجود دارد اپلیکیشنی که به مردم ارائه می‌شود تا با آن فیلترینگ را دور بزنند، خودش حاوی یک‌سری کد‌های مخرب مثل تروجان‌ها یا کی-لاگر‌ها باشد. این اپلیکیشن‌ها دسترسی‌هایی را می‌گیرند که می‌توانند اطلاعات کاربر ازجمله عکس‌ها، نام‌های کاربری و پسورد‌هایی که در سایت‌ها و سایر اپلیکیشن‌ها مانند بانکداری اینترنتی یا سرویس‌هایی مانند ایمیل شخصی وارد می‌کند را به‌صورت غیرمجاز در اختیار بگیرند.
حشد شعبی عراق برای نخستین بار اعلام کرد که پهپادهای هجومی از نوع M۶ را در اختیار دارد و از آن‌ها برای مقابله با تروریست‌ها و اشغالگران آمریکایی استفاده خواهد کرد.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، تاکید کرد که سیتی مقابل این تیم نتوانست استفاده از برتری خود در مالکیت توپ بهره خاصی ببرد.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: ابزار دقیقی برای بررسی گاز متان وجود ندارد اما درحال استفاده از گاز متان هستیم.
پارک قیطریه با ساخت سینمای شش‌بعدی و هفت‌بعدی، توانسته توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. سینما شش بعدی پارک قیطریه از جدیدترین امکانات سینما‌های چندبعدی بهره می‌برد. استفاده از جدیدترین افکت‌های صوتی و حرکتی، صندلی‌های مجهز به حرکت در تمامی جهات از مهم‌ترین امکانات سینما چند بعدی پارک قیطریه به شمار می‌رود.
رئیس جمهوری روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد، روسیه در جریان حمله به اوکراین تسلیحات مافوق صوت مستقر نمی‌کند اما همه آنها را به همراه دیگر سیستم‌های پیچیده که در آغاز بحران اوکراین در سال ۲۰۱۴ میلادی در دسترس نبود، در اختیار دارد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که دیوان محاسبات اختیار نظارت و حسابررسی بر همه شرکت های دولتی را دارد و تنها حق نظارت بر موسسات عمومی غیردولتی را ندارد که از بودجه دولت استفاده نمی کند.
سازمان برنامه وبودجه اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریالی در اختیار وزارت ورزش قرار داده تا برای تخصیص به ۱۸ فدراسیون مورد استفاده قرار بگیرد. این تخصیص‌ها خارج از بودجه سالیانه آنها انجام می‌شود.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: از طرح‌های حوزه پهپادی استفاده می کنیم و حتماً فضایی در اختیار دانش آموزان قرار خواهیم داد.
حسین اوجاقی گفت که این نهاد در تلاش است تا استادیوم های امام رضا (ع) و شهید کاظمی را مجددا در اختیار سرخابی‌ها قرار دهد.
رئیس جمهور فرانسه گفت که اوکراین نباید از سلاح هایی که غرب در اختیار آن قرار می دهد برای حمله به خاک روسیه استفاده کند.
رئیس سازمان سنجش اعلام کرد: تمام پاسخ‌نامه‌ها پس از برگزاری آزمون با استفاده از نرم‌افزار‌های خاص که در اختیار سازمان سنجش است، کنترل می‌شوند.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: دولت در جهت تشویق استفاده از مشارکت‌های مردمی در توسعه مدارس، زمین با کاربری آموزشی در اختیار خیران مدرسه ساز و فعالان مشارکت‌های مردمی قرار می‌دهد.
نه شربت‌های آنتی‌بیوتیک، سرماخوردگی و تب‌بر در داروخانه‌ها موجود است و نه قرص‌های چرک‌خشک‌کن و مسکن‌ها به‌سادگی یافت می‌شوند. حتی بیمارستان‌ها نیز در مقادیر بسیار کم این اقلام دارویی را در اختیار دارند.
اصفهان- مدیر دفتر مطالعات و بررسی‌های فنی فاضلاب آبفای استان اصفهان گفت: هم اکنون چهار هزار لیتر در ثانیه از پساب تولید شده استان، در اختیار صنعت و کشاورزی قرار می گیرد.
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در این ایام دیدیم کسانی به قصد کشته سازی در حوادث حضور یافتند و این راهبرد دشمن است. در حوادث گذشته نیز شاهد آن بودیم، کسانی که به قتل رسیدند در محل‌های تجمعات نبودند یا با سلاح‌هایی به قتل رسیدند که در اختیار نیرو‌های حافظ امنیت نبود، این قتل‌ها با چاقو و سلاح سرد انجام شده بود و همکاران بنده در میدان سلاح ندارند و از شکاری و گلوله‌های پلاستیکی استفاده می‌شود.
حضور شیخ دیاباته در تمرینات اختصاصی و عدم استفاده از مرخصی باعث شده تا او اکنون با شروع تمرینات گروهی در اختیار یحیی گل‌محمدی قرار داشته باشد.
کره شمالی قانونی را تصویب کرد که به کیم جونگ اون اختیار انجام اقدامات هسته‌ای را در صورت حمله به کره شمالی خواهد داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر طرف آمریکایی در مذاکرات احتمالی پیشرو واقع‌بینانه برخورد کند و انعطاف لازم را داشته باشد، دست یافتن به توافق دور از دسترس نخواهد بود.
بارسلونا از همه خریدهای جدیدش استفاده کرد و رئال مادرید هم کریم بنزما را در اختیار نداشت
علاوه بر افزایش جریمه‌ها ابزارهایی در اختیار تعزیرات قرار گرفته که باید به خوبی برای نظارت بر بازار استفاده شود این ابزارهای قانونی از جریمه هم مهمتر است؛ اکنون روسای شعب اختیار دارند قبل از صدور رأی اگر از تخلف آن واحد صنفی اطمینان یابند می توانند آن واحد را پلمب کنند و از این مهمتر نصب تابلو تخلف است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ