اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور از تعامل و آمادگی کامل پلیس و صدا و سیما برای به تصویر کشاندن پلیس حرفه ای و اجتماعی و آگاه سازی مردم از خدمات مجاهدانه پلیس در سطح جامعه خبر داد.
عکس هایی از شهیدان حمله تروریستی به ماموران گشت پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان منتشر شد.
کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهم و کیف همراهش در برابر مهرهای جعلی پلیس و برگه‌های احضاریه و... قرار گرفتند و زن ۵۰ ساله به شیادی خود در لباس پلیس اعتراف کرد.
محمد صادقی، بازیگر صداوسیما که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را درخصوص حجاب تهدید کرده بود، صبح امروز در منزلش در شرق تهران بازداشت شد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به انتشار تصویر متهم با دستور قضائی گفت: چنانچه افرادی از این زن فریبکار اطلاعی دارند مشخصات متهم را در اختیار پلیس قرار دهند
در این ویدیو تصویر از تروریستی که در حمله پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف کشته شد را ببینید.
در این ویدیو تصویر از تروریستی که در حمله پلیس آلبانی به اردوگاه اشرف کشته شد را ببینید.
درگیری شدید دیروز پلیس آلبانی با تروریست‌های گروهک رجوی در مقر آنان موسوم به اشرف ۳ که منجر به مجروحیت ۳۶ نفر و هلاکت یکی از سران آنان شد.
این تصاویر در خیابان ولیعصر تهران و در چند روز گذشته ضبط شده است. ضابطان پلیس از زنان بی‌حجاب تصویر گرفته و با استفاده از هوش مصنوعی هویت آن‌ها را شناسایی می‌کنند. در برخی موارد نیز پرونده قضایی تشکیل و به قوه‌قضائیه ارسال شده است. / فارس
ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده در اداره یکم پلیس آگاهی به جرم سرقت مسلحانه از خانه موردنظر با جعل عنوان مامور پلیس اعتراف کردند.
رییس پلیس راه البرز یاداور شد: باتوجه به فصل بهار و شرایط ناپایداری جوی مسافران قبل ازسفر ضمن اطلاع ازوضعیت راه ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیر عمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف نظر کرد.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت فرهنگی و اجتماعی فراجا اعلام کرد: به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیرعمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف‌نظر کرد.
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیر عمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف نظر کرد.
مرکز اطلاع رسانی فراجا اعلام کرد: به دنبال اذعان روزنامه همشهری مبنی بر ارتکاب خطای غیر عمد در استفاده نامناسب از تصویر سردار رادان، پلیس از شکایت خود علیه این روزنامه صرف نظر کرد.
حمید، شهره را به پلیس لو داد؛ به‌اصطلاح خودشان فروخت. این متهم در بازجویی‌ها برای انتقام‌جویی از زن ۳۸ ساله، نامش را به پلیس داد. از چندی پیش پلیس غرب پایتخت، با شکایت‌های قطاروار سرقت‌های سریالی، مواجه شد. تحقیقات پلیسی کلید خورد. در بررسی‌های صورت گرفته و با بازبینی دوربین‌های مداربسته، تصویر سارق شناسایی شد. زمانی که تصویر متهم جوان با تصاویر آلبوم متهمان اداره آگاهی تطبیق داده شد، هویت او شناسایی شد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با انتشار دهندگان تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی گفت: برخی افراد سودجو با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی و با هدف درآمدزایی در فضای مجازی کاربران را به سمت و سوی این صفحات هدایت کرده و با ترفند‌های مختلف اقدام به تصویر برداری از آن‌ها می‌کنند و بدون درنظر گرفتن حریم شخصی افراد به هر قیمتی قصد رشد و دیده شدن دارند.
فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۸۰ کیلوگرم تریاک در پوشش بار هندوانه طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های «قم و یزد» خبر داد.
یک دلال مواد مخدر تحت تعقیب در تایلند که با انجام چند عمل جراحی پلاستیک می‌خواست خود را شبیه به یک ستاره پاپ کره‌ای درآورد، توسط پلیس شهر بانگوک دستگیر شد.
نیکلاس آکلند به ۱۹ ماه حبس و محرومیت از رانندگی به مدت ۳ سال و ۹ ماه محکوم شد. تصویر منتشر شده در دادگاه مربوط به فوریه ۲۰۲۲ است که امروز منتشر شد. سارق با سرعت ۲۰۰ کیلومتر با خودروی سرقتی رنجروور هنگام تعقیب و گریز با پلیس چپ کرد.
پلیس فرانسه می‌گوید ۹ مارس، فرد مظنون در‌حالی که الکل نوشیده بوده با خودروی آئودی سیاه رنگ با زن دوچرخه‌سواری در جاده‌ای در نزدیکی شهر گرندبورگ‌ترولده واقع در ۱۴۰ کیلومتری شمال غربی پاریس تصادف می‌کند. راننده که تصور می‌کرده است او کشته شده است به خانه می‌رود تا بیل بیاورد. وقتی بر‌می‌گردد می‌بیند که او هنوز زنده است. پلیس فکر می‌کند که او با بیل «کار او را تمام کرده» و سپس جسد او را دفن کرده است و دوچرخه را در محل جمع‌آوری زباله‌ها انداخته است. شواهد و دلایل مستند و عینی برای روی دادن همه این ماجرا‌ها وجود دارد، اما هیچ جسد و دوچرخه‌ای در کار نیست و هیچ اعترافی در اختیار پلیس نیست.
سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس مرکز صدور مجوز‌های پلیس راهور تهران اظهار کرد: ماده ۲۰۷ آیین نامه راهنمایی و رانندگی اشاره دارد که نصب یا الصاق هرگونه آگهی و تصویر بر روی بدنه داخلی یا خارجی خودرو از جمله شیشه‌ها ممنوع است و تنها در صورتی اجازه این کار را دارد که ضوابطی را رعایت کند تا میزان خطرپذیری ناشی از آن به حداقل برسد؛ از جمله این ضوابط می‌توان به عدم استفاده از کلمات لاتین یا استفاده معادل‌های فارسی به اختصار اشاره کرد.
مدتی قبل دختر جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت پول و طلاهایش خبر داد و گفت: همراه خانواده‌ام به مسافرت رفته بودیم و زمانی که برگشتیم، متوجه سرقت از خانه شدیم. تصور می‌کنم شخصی که سرقت‌ها را انجام داده آشنا باشد، چون چند روز قبل از اینکه به مسافرت برویم جشن تولدم بود و دوست و فامیل را به خانه‌مان دعوت کردیم.
سردار اسماعیلی گفت: برابر دستور قضایی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان، مالباختگان در صورت شناسایی می‌توانند با شماره تماس ۲۱۸۲۲۸۲۱-۰۲۵ پلیس آگاهی استان تماس بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ