در این پروژه شهرک‌های ویلایی، شهرک‌های آپارتمانی و همچنین مجتمع‌های تجاری و درمانی و تفریحی طراحی شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال پس از ثبت شدن نام کاسیوس در کتاب رکورد‌ها یک تمساح ۵۰ ساله به نام لولونگ در فیلیپین با طول شش متر و ۱۷ سانتی‌متر رکورد او را شکست، اما عمر لولونگ به دنیا نبود و یکسال بعد مرد تا دوباره کاسیوس عنوان بزرگترین کروکودیل در اسارت جهان را از آن خود کند.
در آن زمان نیروی هوایی لبه فضا را ۵۰ مایل بالاتر از زمین در نظر می‌گرفت؛ بنابراین وایت برای پرواز فضایی رکوردشکن خود بال‌های افتخار فضانوردی را دریافت کرد.
خیابان تهران که میدان شهناز (امام حسین (ع) را به شرق تهران متصل می‌کرد، همه روزه شاهد تصادفات مختلف است.
این عکس از زاهدان، در فضای مجازی منتشر شده و از نبود آب شرب برای اهالی این استان خبر میدهد./منبع:برترین‌ها
روزنامه اطلاعات تست‌های چند درس در کنکور ریاضی و ادبی را با پاسخ منتشر کرد.
بازیکن کلمبیایی پورتو با شرایط عجیبی پرتغال را به مقصد کشورش ترک کرد.
تاکسی‌های تهران درگذشته تناسبی با جمعیت این کلانشهر نداشتند و همین موضوع باعث شده بود تا مسافران در تاکسی روی هم تلنبار شده تا به مقصد برسند! برای جلوگیری از این وضعیت رانندگان تاکسی متخلف ۱۰ تومان جریمه می‌شدند.
در ادامه چند تصویر از بلوار کشاورز در دهه ۴۰ و یک عکس در دهه ۵۰ را مشاهده خواهید کرد که تغییرات این بلوار در طول زمان را به نمایش می‌گذارد.
سیدخندان تا سال‌های قبل از احداث خیابان رسالت به نام کوروش کبیر نامگذاری شد. این خیابان در آن دوران، فقط جاده‌ای قدیم بود. براساس مطالعه اسناد تاریخی، حدود دهه۴۰ خیابان شریعتی فعلی از شمال به جنوب شهر امتداد داشت.
شاگردان هرنان کرسپو به قهرمانی در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ ستارگان قطر دست پیدا کردند.
دالیا نعیم ۲۹ ساله، بر اساس گزارش‌ها، هزاران دلار برای تغییر ظاهر خود هزینه کرده است تا شبیه عروسک باربی شود. او به دلیل ویژگی‌های اغراق آمیز و مو‌های بلوندش، لقب «باربی عراقی» را برای او به ارمغان آورده است.
بریف آ ۵۰ که بر اساس هواپیمای ترابری ایلوشین این ۷۶ ساخته شده، سال ۱۹۸۴ به خدمت ارتش شوروی سابق درآمد و اکنون ده‌ها فروند از آن در اختیار ارتش روسیه است. این پرنده با برد هزار کیلومتر می‌تواند تا ۱۰ جنگنده پیشرفته روسیه را در ماموریت‌های هوا به هوا و هوا به زمین راهنمایی کند.
آنچه ما از تهران شلوغ این روز‌ها در ذهن داریم، با تهران شلوغ ۵۰ سال پیش تفاوت‌های اساسی دارد. در این عکس که به نظر می‌رسد در سه‌راه جمهوری گرفته شده، می‌توان تعداد خودرو‌ها و عابران پیاده را شمرد.
خبر «عکس ابر‌های عجیب و بحث برانگیز در آسمان خلخال، چند ساعت قبل از زلزله دیشب ترکیه» با واکنش‌های گسترده‌ای از سوی کاربران همراه شد.
عفت مرعشی نوشت: خاطرات بسیاری بیش از ۵۰ سال دوستی ناگسستنی از آن مرحومه در سینه دارم که هرگز از یاد نخواهم برد.
یک هنرمند هوش مصنوعی رونالدو و مسی را در دهه ۵۰ زندگیشان ترسیم کرده است.
پرسپولیس ۵۰ سال پیش به دنبال جذب جرج بست بود.
ملیسا های‌اسمیت زمانی که ربوده شده یک سال بیشتر نداشت. در آن زمان مادرش که در یک رستوران مشغول به‌کار بود، تصمیم گرفت برای مراقبت از دختر یک‌ساله‌اش پرستار بچه استخدام کند. او ۵۰سال پیش در یک روزنامه محلی آگهی استخدام پرستار بچه منتشر کرد و کمی بعد زنی با او تماس گرفت. این زن می‌گفت که در خانه‌اش که حیاط بزرگی دارد از چند کودک نگهداری می‌کند و می‌تواند در کنار آن‌ها از ملیسا هم مراقبت کند.
ساپینتو همبازی فیگو در تیم ملی فوتبال پرتغال بود. فیگو برای تولد ۵۰ سالگی اش جشنی را تدارک دیده بود و در این مراسم همبازی‌ها و دوستان قدیمی اش را دعوت کرده بود.
در تمرین امروز ریکاردو ساپینتو با پیراهن شماره ۵۰ که به مناسبت تولدش طراحی شده حضور یافت و با اعضای تیم عکس یادگاری گرفت.
این سازه بتنی جالب که افتتاح آن حدود ۸ سال به تعویق افتاد، ۱۳۳ متر طول، ۴۶ متر عرض و ۵۵ متر ارتفاع دارد که وزیر حمل و نقل آلمان آن را شاهکار معماری مدنی توصیف کرده است.
اولین عابربانک ایران و حتی خاورمیانه ۵۰ سال پیش در خیابان جمهوری افتتاح شده است.
قیمت بلیت‌های این مسابقه ۵۰ هزارتومان برای پشت دروازه‌ها و طبقه بالا، ۱۰۰ هزار تومان برای روبروی جایگاه، ۲۰۰ هزار تومان برای جایگاه و ۵۰۰ هزار تومان برای VIP‌ تعیین شده است.
هدف «آلبر کان» این بود که تصویری بزرگ و کامل از زندگی بشر در آن دوره ثبت کند و از سال ۱۹۰۸ میلادی عکاسانی به بیش از ۵۰ کشور جهان فرستاد و بیش از ۲۰ سال طول کشید تا حدود ۷۲ هزار عکس و ۱۰۰ ساعت فیلم از سراسر دنیا تهیه و آرشیو شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ