یک هنرمند هوش مصنوعی رونالدو و مسی را در دهه ۵۰ زندگیشان ترسیم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک بی ۲۱ می‌تواند مهمات بیشتری را نسبت به اف ۳۵ حمل کند. در حالی که حجم دقیق تسلحیات این بمب افکن رادارگریز ناشناخته است، گزارش اندیشکده استرالیایی پیش‌بینی می‌کند که توان حجم مهمات آن حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد بمب افکن رادارگریز قدیمی‌تر بی ۲ باشد.
هنر دولت این است که در سیاست خارجی غیر قابل پیش بینی باشد و در اقتصاد و معیشت قابل پیش بینی، اما حالا کار بر عکس شده و همه می‌توانند حدس بزنند موضع ایران در قبال فلان موضوع چیست. اما نمی‌دانیم قیمت تن ماهی تا چه حد گران خواهد شد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، قبل از شروع بازی با رئال مادرید در پیامی خصوصی به ریو فردیناند درباره روحیه شاگردانش صحبت کرده بود.
نامه گم‌شده‌ای که توسط آلبرت اینشتین به یک محقق به نام گلین دیویس در سال ۱۹۴۹ نوشته شده بود کشف شد و گفته می‌شود این نامه در زمینه‌های زیست‌شناسی و فیزیک، پیش‌بینی‌های بسیاری داشته است.
روزبه چشمی پیش بینی می شود، در دیدار با مس کرمان در هفته هیجدهم لیگ برتر به پست اصلی اش برگردد.
بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان طی ۲۴ ساعت آینده، ابری، همراه با بارش برف، سردی هوا و مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.
سایت گوگل پیش‌بینی جالبی درباره لیونل مسی دارد.
سایت ترانسفر مارکت به پیش بینی درصد انتقال ستاره ایرانی پورتو به چلسی پرداخت.
گیبون کنت، شامپانزه معروف باغ وحش زاگرب، فرانسه را به عنوان قهرمان جام جهانی پیش بینی کرد.
مراکشی ها بعد از پایان بازی با مراکش عادت جالب و پسندیده خود را ترک نکردند.
سرمربی بارسلونا نتیجه بازی عربستان و مکزیک را پیش بینی کرد.
با حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی قابل پیش بینی بود که مرتضی پورعلی گنجی به ترکیب اصلی تیم ملی بر گردد چرا که یکی از بازیکنان قابل اطمینان این مربی پرتغالی است.
حسن یزدانی در روزی که پیش بینی می شد به راحتی حریفش را شکست دهد، مقابل علیرضا کریمی حسابی به دردسر افتاد.
کافو، اسطوره فوتبال برزیل در شبکه الکاس قطر حاضر شد و به پیش بینی رقابت‌های جام جهانی و تیم‌های صعود کننده تا مرحله پایانی پرداخت.
با مشخص شدن میزان مصدومیت ابراهیمی می توان حضور یا عدم حضور او در جام جهانی را پیش بینی کرد.
یک پروژه پژوهشی هشدار می‌دهد که استفاده بیش از حد از فناوری می‌تواند ناهنجاری‌هایی در بدن ما ایجاد کند. پژوهشگران با یک طراح سه‌بعدی برای ساختن تصاویری از «انسان آینده» همکاری کردند که مشکلات مربوط به فناوری را در استفاده روزانه از آن نشان می‌دهد. پژوهشگران نام این مدل سه بعدی را میندی (Mindy) گذاشتند.
سرمربی تیم ملی عربستان پیش بینی جالبی از نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی کرد.
نشریه مطرح ورد ساکر فهرست تیم‌های ملی مختلف را از منظر خودش پیش بینی می‌کند.
در 10 هزار شبیه‌سازی صورت گرفته از نتایج احتمالی جام جهانی، ایران تنها تیم آسیایی است که شانس صعود به دور بعدی را داراست.
اتفاقات برای حسن کامرانی فر در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال خوب پیش نرفت و همان طور که پیش بینی می شد از سمت خود استعفاء کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین در لویو دیدار کرد. این دیدار در کاخ پوتوکی برگزار شد. شبکه تلویزیونی ترکیه‌ای "A Haber" با اشاره به دیدار سه‌جانبه میان آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل، ولودیمیر زلنسکی رئیس‌ جمهور اوکراین و رجب طیب اردوغان رئیس‌ جمهور ترکیه اعلام کرد: پیش بینی می‌شود که اردوغان در دیدار با زلنسکی در شهر لویو، برنامه‌ریزی یک دیدار میان رئیس جمهور اوکراین و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را پیشنهاد دهد.
صفحه‌ی AFC با انتشار پوستری، آقای گل آینده‌ی تیم ملی ایران را پیش‌بینی کرد.
دانیال اسماعیلی‌فر این روزها چهره درخشان تمرین پرسپولیس است و تلاش می‌کند توانایی خود را در دفاع و حمله نشان دهد.
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۸ مرداد ۱۴۰۱ | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ